• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Haos na šinama (FOTO, VIDEO)

Izvor mondo.me

Mart 2017. godine ostaće upamćen kao crni mesec crnogorske železnice.

 Crnogorske železnice - udesi, kašnjenja...

Tragedija na pružnom prelazu u naselju Ilino kod Bara, u kojoj je stradao trogodišnji Adis Agović, pogibija 73-godišnjeg Budimira Zarića par stotina metara od barske železničke stanice, udes na pružnom prelazu Burum kod Spuža, iskakanje voza iz šina na podgoričkoj stanici samo su delić uznemirujućih epizoda na crnogorskim prugama tokom ovog meseca.

Ako se tome dodaju dramatična kašnjenja, česta otkazivanjа vozova na lokalnim linijama i zabrinjavajuće (ne)funkcionisanje bezbednosnog sistema na pružnim prelazima, situacija u crnogorskoj železnici mogla bi da se, bez zadrške, opiše kao haotična.

Serija tragedija i incidenata koja se na crnogorskim prugama desila minulih nedelja, nažalost, ima poduži "uvod". Anarhična situacija je nagoveštena još ljeta 2014. godine kada su u špicu turističke sezone počela serijska kašnjenja vozova.

Prethodno, crnogorska železnica doživljavala je renesansu tokom koje je obavljena rekonstrukcija desetak putničkih vagona i nekoliko ruskih šinobusa kupljenih prije više od tri decenije.

Situacija je naročito popravljenja kupovinom novih španskih vozova plaćenih 12 miliona evra.

Samo četiri godine nakon kupovine ovih supermodernih ali i superskupih vozova iz Centra za željeznička istraživanja saopšteno je da su svi novi vozovi iz Španije (CAF) neispravni a koriste se za prevoz putnika u lokalnom saobraćaju!

Voz pregazio čovjeka u Baru

Bar: Voz teško povrijedio pješaka


Prema rečima predsednika CŽI, Milisava Dragojevića, uzrok poslednjeg incidenta koji se desio sa španskim vozom (iskakanje sa šina kod podgoričke stanice), očigledno ljudski faktor.

Od Bijelog Polja do Bara putovali sedam sati!


Ljudski faktor uticao je i na neispravnost sistema bezbednosti na pružnim prelazima usled čega je upitna odgovornost i za više udesa koji su se desili na njima minulih godina. 

 Pogledajte snimak kod pružnog prelaza u Virpazaru na kojem se vidi kako voz prolazi dok je rampa podignuta. Na ovom prelazu se, takođe, minulih godina desilo više udesa. 

prelaz Virpazar
Izvor: YouTube


Evo još priča koje svedoče o situaciji na crnogorskim prugama:

Voz zgnječio automobil u Šušnju

Dječak kojeg je udario voz u teškom stanju

Voz udario pješaka u Zagoriču

Sutomore: Starica poginula od udara voza

Signalizacija ne radi, voz prolazi rampa podignuta

Tagovi

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

BAĆKO

Zeleznica je stvar u koju treba ulagati ne samo kupovinom vagona i lokomotiva.Nije CG Rusija sa milion prelaza i jos toliko km pruge!Bruka je da to malo ne mogu odrzavati!Nemaju para?Nek Milo(vci) vrate nepravedno maknuto imace za jos toliko pruge,vozova!

special image