"Nama nedostaje poverenje u biznis sa električnim vozilima", rekao je Tomohiko Kavanabe, predsednik "Hondinog" odeljenja za istraživanja i razvoj.
"Veliko je pitanje da li će kupci prihvatiti da se dosađuju sa ograničenim mogućnostima vožnje i da moraju da troše vreme puneći baterije."
Taj skepticizam odudara od jedne procene "Nisanovog" izvršnog direktora Karlosa Gona koji je naglasio da će električna vozila činiti do 10 procenata globalnog automobilskog tržišta do 2020. godine.
"Iako 'Honda' planira da prodaje električna kola u SAD koja bi ispunjavala propise Kalifornije o nivou emisije štetnih gasova, njen prioritet je da unapredi energetsku efikasnost novih i unapređenih modela", rekao je Kavanabe.
"Mi sprovodimo istraživanja o električnim automobilima, ali ja ne mogu da kažem i ne mogu da ih iskreno preporučim," naglasio je Kavanabe, inače stručnjak za motore.
"Nisanov" električni automobil, koji će se naći u prodaji ove godine u Japanu i SAD, kao i "Micubišijevo" vozilo "i-MiEV" mogu sa punim baterijama da pređu maksimalno 100 milja (161 kilometara). Međutim, korišćenje klime u vozilu ili ubrzanja u jednom dužem periodu, smanjuju te mogućnosti kretanja.
(Tanjug)
"Veliko je pitanje da li će kupci prihvatiti da se dosađuju sa ograničenim mogućnostima vožnje i da moraju da troše vreme puneći baterije."
Taj skepticizam odudara od jedne procene "Nisanovog" izvršnog direktora Karlosa Gona koji je naglasio da će električna vozila činiti do 10 procenata globalnog automobilskog tržišta do 2020. godine.
"Iako 'Honda' planira da prodaje električna kola u SAD koja bi ispunjavala propise Kalifornije o nivou emisije štetnih gasova, njen prioritet je da unapredi energetsku efikasnost novih i unapređenih modela", rekao je Kavanabe.
"Mi sprovodimo istraživanja o električnim automobilima, ali ja ne mogu da kažem i ne mogu da ih iskreno preporučim," naglasio je Kavanabe, inače stručnjak za motore.
"Nisanov" električni automobil, koji će se naći u prodaji ove godine u Japanu i SAD, kao i "Micubišijevo" vozilo "i-MiEV" mogu sa punim baterijama da pređu maksimalno 100 milja (161 kilometara). Međutim, korišćenje klime u vozilu ili ubrzanja u jednom dužem periodu, smanjuju te mogućnosti kretanja.
(Tanjug)
"Ovo je trenutak da njemu odgovorim, kome nije jasno objasniću opet": Željko se naljutio, Partizan je oštećen
"Gde ide ABA liga sa ovakvim suđenjem? Partizan će da stavi prst na čelo": Mijailović podigao glas zbog grešaka
Uroš Blažić pretučen u zatvoru u Smederevu: Ubica iz Mladenovca stupio u štrajk glađu
Crvena zvezda bez petorice u Evroligi: Sferopulos progovorio o problemima, ima 11 igrača na raspolaganju
"Reći ću vam sada kakav je čovek Nikola Mirotić": Burna konferencija Mesine, progovorio posle 6 godina ćutanja