To je početak ostvarenja plana gradskih vlasti da u potpunosti "ozeleni" taksi službu, koja bi do 2020. godine trebalo da koristi vozila nulte emisije štetnih gasova.
Novo vozilo je proizvod saradnje mnogih kompanija, a predstavljeni prototip hibrida sa "gorivim ćelijama" postiže brzinu od 80 milja po kilometru (130 kilometara na sat) i može da se kreće 250 milja (400 kilometara) sa jednim punjenjem baterija.
Proizvođači koji su angažovani na tom projektu obećali su kraće vreme za punjenje baterija, naglašavajući da je reč tek o prvoj fazi u razvoju poznatog londonskog crnog taksija.
Oni, takođe, traže dodatna sredstva neophoda za izradu vozila, ubeđujući taksi vozače da je novi tip hibridnog automobila prihvatljiv za njihov posao, kao i da bi trebalo da se izgradi mreža stanica za dopunu baterija čime se stvaraju uslovi za normalan rad službe.
Mnogi veliki proizvođači automobila angažovani su na razvoju vodoničnih "gorivih ćelija" kao potpuno ekološki prilagođenoj alternativi sadašnjim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, budući da jedino emituju vodenu paru i obezbeđuju mogućnost duge vožnje.
Planirana proizvodnja u početku je 5.000 modela godišnje, a automobili će se neće prodavati već uzimati na lizing. U cenu će biti uračunato i "gorivo".
(agencije/MONDO)
Novo vozilo je proizvod saradnje mnogih kompanija, a predstavljeni prototip hibrida sa "gorivim ćelijama" postiže brzinu od 80 milja po kilometru (130 kilometara na sat) i može da se kreće 250 milja (400 kilometara) sa jednim punjenjem baterija.
Proizvođači koji su angažovani na tom projektu obećali su kraće vreme za punjenje baterija, naglašavajući da je reč tek o prvoj fazi u razvoju poznatog londonskog crnog taksija.
Oni, takođe, traže dodatna sredstva neophoda za izradu vozila, ubeđujući taksi vozače da je novi tip hibridnog automobila prihvatljiv za njihov posao, kao i da bi trebalo da se izgradi mreža stanica za dopunu baterija čime se stvaraju uslovi za normalan rad službe.
Mnogi veliki proizvođači automobila angažovani su na razvoju vodoničnih "gorivih ćelija" kao potpuno ekološki prilagođenoj alternativi sadašnjim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, budući da jedino emituju vodenu paru i obezbeđuju mogućnost duge vožnje.
Planirana proizvodnja u početku je 5.000 modela godišnje, a automobili će se neće prodavati već uzimati na lizing. U cenu će biti uračunato i "gorivo".
(agencije/MONDO)
Budžet Partizana je 23 miliona evra! Ostoja Mijailović otkrio koliko novca klub dobija od države
Čović odabrao saradnike u KSS: Na spisku su četiri imena
Zvezdan Terzić "ribao" bisera Crvene zvezde: Pravio haos sa Bakom Prasetom, pa morao na razgovor!
Srbija ili Hrvatska će osvojiti zlato na Olimpijskim igrama! Šek šokirao, otpisao Ameriku u Los Anđelesu
Ljudi nam ginu svaki dan, a prodaje se uređaj koji ometa radar! Okanović za Mondo: Ne pomaže im u 3 slučaja