Iako se u prvim najavama spominjao V8, "spiru" kompanije "Oulim motors" će ipak pokretati "Hjundaijev" motor V6 od 2,7 litara, uparen sa šestobrzinskim ručnim menjačem.
Motor će biti dostupan u četiri verzije različite snage i obrtnog momenta.
Osnovni model, V6 razvija 173 konja i 245 Nm, turbo verzije imaju 326, odnosno 402 konjske snage, a najsnažnija verzija "ex" čak 500 konja.
Osnovni model, V6 razvija 173 konja i 245 Nm, turbo verzije imaju 326, odnosno 402 konjske snage, a najsnažnija verzija "ex" čak 500 konja.
Najslabija "spira" do stotke ubrzava za 6,8 sekundi, ali besnom "exu" je za to potrebno svega 3,5 sekundi, a on probija i magičnu granicu od 300 kilometara na sat.
Karoserija je izrađena od ugljeničnih vlakana, sa čeličnom šasijom, tako da je težina automobila oko 1.200 kilograma.
Cena ovog modela, koji se većim delom ručno izrađuje, još nije definisana.
(MONDO)
Karoserija je izrađena od ugljeničnih vlakana, sa čeličnom šasijom, tako da je težina automobila oko 1.200 kilograma.
Cena ovog modela, koji se većim delom ručno izrađuje, još nije definisana.
(MONDO)
Vezenkov zabija nož u leđa Bugarima: Bomba u Eurobasket 2025, MVP Evrolige menja reprezentaciju?
Priveden bivši košarkaš Partizana i reprezentacije: Optužen za nasilje u porodici!
Igrao za Zvezdu i rekao najskuplje "ne" u istoriji evro-košarke! Jedan čovek mu se sada smeje zbog 12 miliona
Svetislav Pešić dobio dva strašna pojačanja: Još jača Srbija napada Dansku u Beogradu!
Bomba - Endi Marej novi trener Novaka Đokovića! Ceo svet ostao u šoku zbog odluke najvećeg svih vremena!