Kao što je poznato, garancija protiv korozije za vozila "Ševrolet" je šest, a za "Opel" dvanaest godina i u tim rokovima ovlašćeni serviser proverava stanje karoserije i utvrđuje da li ima potrebe za intervencijom.
Međutim, koroziju na automobilima mogu da prouzrokuju i oštećenja usled spoljašnjih uticaja što nije pokriveno garancijom, zatim postoji i veliki broj automobila koji su kupljeni kao polovni i nemaju garanciju, a u tu su i stariji modeli gde je vreme ostavilo trag iako to nije uvek uočljivo.
Do nastanka korozije može da dođe i od posledica popravki, zamena ili modifikacija koje proizvođač ne odobrava i koje su izvedene od strane neovlašćenih lica, od posledica štetnih uticaja sredstava za zaštitu od korozije dodatnim tretmanima koje proizvođač ne preporučuje.
Korozija može biti i posledica nemara korisnika kao što je na primer montaža dodatne opreme koja je ugrađena protivno pravilima.
S obzirom na to da korozija ima tendenciju da se širi, najbolje i najjeftinije je da se na vreme ukloni, bilo popravkom ili zamenom oštećenog dela. Za ovu vrstu limarsko-farbarskih zahvata pogoduje suvo i toplo vreme, tako da je leto u odnosu na druga godišnja doba najbolje.
Zato su u "Beoautu" pokrenuli akciju od 15. jula do 30. avgusta 2010. godine, u kojoj svi zainteresovani mogu da provere u kakvom je stanju njihov automobil, a u slučaju da je potrebna servisna intervencija odobrava se popust od dese odsto na cenu usluge, delova i potrošnog materijala.
Zainteresovani vlasnici "Opel" i "Ševrolet" vozila mogu da zakažu dolazak u servis na telefon 011/2836-844 ili na zvaničnom sajtu "Beoauta".
(MONDO)
Međutim, koroziju na automobilima mogu da prouzrokuju i oštećenja usled spoljašnjih uticaja što nije pokriveno garancijom, zatim postoji i veliki broj automobila koji su kupljeni kao polovni i nemaju garanciju, a u tu su i stariji modeli gde je vreme ostavilo trag iako to nije uvek uočljivo.
Do nastanka korozije može da dođe i od posledica popravki, zamena ili modifikacija koje proizvođač ne odobrava i koje su izvedene od strane neovlašćenih lica, od posledica štetnih uticaja sredstava za zaštitu od korozije dodatnim tretmanima koje proizvođač ne preporučuje.
Korozija može biti i posledica nemara korisnika kao što je na primer montaža dodatne opreme koja je ugrađena protivno pravilima.
S obzirom na to da korozija ima tendenciju da se širi, najbolje i najjeftinije je da se na vreme ukloni, bilo popravkom ili zamenom oštećenog dela. Za ovu vrstu limarsko-farbarskih zahvata pogoduje suvo i toplo vreme, tako da je leto u odnosu na druga godišnja doba najbolje.
Zato su u "Beoautu" pokrenuli akciju od 15. jula do 30. avgusta 2010. godine, u kojoj svi zainteresovani mogu da provere u kakvom je stanju njihov automobil, a u slučaju da je potrebna servisna intervencija odobrava se popust od dese odsto na cenu usluge, delova i potrošnog materijala.
Zainteresovani vlasnici "Opel" i "Ševrolet" vozila mogu da zakažu dolazak u servis na telefon 011/2836-844 ili na zvaničnom sajtu "Beoauta".
(MONDO)
Partizan izgubio u Istanbulu, crno-beli na 2-5: Fenerbahče ostavio crno-bele bez šansi
Teodosić promašio pobedu u Pioniru: Zvezda imala "+14" pa ispustila šampiona Evrope
Završena akcija spašavanja u Novom Sadu - 14 poginulih, troje povređenih, obratio se i Vučić
Minut ćutanja i pred meč Partizana u Evroligi: Igrači imaju crni flor na dresovima zbog tragedije u NS
"Zvezda značajno oštećena, ali je i Žalgiris": Sudijski ekspert poručio crveno-belima da ne budu histerični