Japanska "Tojota" objavila je još jedan masovan opoziv automobila kojim će biti obuhvaćeno više od milion modela "korola" i "matriks" u SAD, Kanadi i Meksiku, zbog mogućeg kvara sistema za kontrolu motora.
Problematični modeli proizvedeni su između 2005. i 2008. godine, saopštila je "Tojota" navodeći da su do sada registrovana tri incidenta koja su "navodno bila povezana" sa tim problemom, od kojih je jedan doveo do "manje povrede", prenele su agencije.
Proslog meseca "Tojota" je pozvala na tehnički pregled 700.000 automobila širom sveta, a u poslednih godinu dana opozvala je oko deset miliona vozila.
Dva opoziva u julu obavljena su zbog problema sa upravljačkim sistemom i motorom, a oni obavljeni ranije ove godine zbog kočenja pedale za gas koje može izazvati neželjeno iznenadno ubrzanje.
Najnoviji opoziv obuhvatiće 1,13 milion automobila u SAD, 200.000 u Kanadi i 30.000 u Meksku, precizirala je agencija Kjodo.
Poduži je spisak grešaka japanskog auto-giganta.
"Tojota" je septembra 2009. zatražila tehničku kontrolu skoro četiri miliona vozila zbog straha da bi pedala za gas mogla da se zaglavi podnom prostirkom. U januaru ove godine nastavljena je serija opoziva, kada je na popravku, opet zbog mogućih problema sa pedalom za gas, ali druge vrste, pozvano oko 2,3 vozila u SAD, što je bio novi težak udarac za kompaniju koja je je u svetu držala primat u bezbednosti vozila.
Predsednik "Tojote" bio je zbog toga pinuđen da se izvini američkom Kongresu i vlasnicima modela ove kompanije zbog problema koji su doveli i do smrtnih slučajeva.
Uprava "Tojote" je priznala grešku i složila se da plati 16,4 miliona dolara u SAD zbog toga što nije blagovremeno prijavila moguće tehničke probleme. Konačno, "Tojota" je u julu u dva navrata opozvala još 700.000 modela "avalon", kraun" i "leksus" zbog problema sa sistemom za kontrolu vozila i pojedinim delovima elektronike.
Priznavanje tehnicke greške u svetu automobilizma je "opšte mesto", ali je primer sa opozivima "Tojotinih" vozila do sada nezabeležen - kompanija je u 2010. godini objavila 14 poziva za tehnički pregled vozila.
(Tanjug)
Problematični modeli proizvedeni su između 2005. i 2008. godine, saopštila je "Tojota" navodeći da su do sada registrovana tri incidenta koja su "navodno bila povezana" sa tim problemom, od kojih je jedan doveo do "manje povrede", prenele su agencije.
Proslog meseca "Tojota" je pozvala na tehnički pregled 700.000 automobila širom sveta, a u poslednih godinu dana opozvala je oko deset miliona vozila.
Dva opoziva u julu obavljena su zbog problema sa upravljačkim sistemom i motorom, a oni obavljeni ranije ove godine zbog kočenja pedale za gas koje može izazvati neželjeno iznenadno ubrzanje.
Najnoviji opoziv obuhvatiće 1,13 milion automobila u SAD, 200.000 u Kanadi i 30.000 u Meksku, precizirala je agencija Kjodo.
Poduži je spisak grešaka japanskog auto-giganta.
"Tojota" je septembra 2009. zatražila tehničku kontrolu skoro četiri miliona vozila zbog straha da bi pedala za gas mogla da se zaglavi podnom prostirkom. U januaru ove godine nastavljena je serija opoziva, kada je na popravku, opet zbog mogućih problema sa pedalom za gas, ali druge vrste, pozvano oko 2,3 vozila u SAD, što je bio novi težak udarac za kompaniju koja je je u svetu držala primat u bezbednosti vozila.
Predsednik "Tojote" bio je zbog toga pinuđen da se izvini američkom Kongresu i vlasnicima modela ove kompanije zbog problema koji su doveli i do smrtnih slučajeva.
Uprava "Tojote" je priznala grešku i složila se da plati 16,4 miliona dolara u SAD zbog toga što nije blagovremeno prijavila moguće tehničke probleme. Konačno, "Tojota" je u julu u dva navrata opozvala još 700.000 modela "avalon", kraun" i "leksus" zbog problema sa sistemom za kontrolu vozila i pojedinim delovima elektronike.
Priznavanje tehnicke greške u svetu automobilizma je "opšte mesto", ali je primer sa opozivima "Tojotinih" vozila do sada nezabeležen - kompanija je u 2010. godini objavila 14 poziva za tehnički pregled vozila.
(Tanjug)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji