Voz na odredište u Sloveniji vozi više od 700 tona drvenih briketa namenjenih italijanskom tržištu.
Kompozicija je jutros u 8.30 sati krenula iz Paraćina sa 32 teretna vagona, a u Sežanu treba da stigne sutra u šest sati ujutru. Voz će na odredište stići za oko 21 sat, što je za oko 10 sati kraće nego do sada.
Prvi direktor preduzeća "Kargo 10", Robert Vuga iz Slovenije, zvanično je označio polazak voza sa železničke stanice Batajnica u Beogradu u prisustvu srpskog ministra za infrastrukturu Milutina Mrkonjića, ministra transporta Slovenije Patrika Vlačića i predstavnika železničkih uprava sve tri države, kao i Makedonije, Bosne i Hercegovine i Republike Srpske.
Mrkonjić je istakao da će, zahvaljujući tom preduzeću, neto devizni priliv biti uvećan za najmanje 50 miliona evra godišnje i da je osnivanje tog preduzeća odličan primer saradnje bivših jugoslovenskih republika, koja je zasnovana na interesu.
Mrkonjić je rekao da je cilj da se aktivira železnički Koridor 10 kojim sada prolazi oko 1.000 vozova i da se na njega privuče najmanje oko 2.000 kompozicija sa Koridora 4 preko Mađarske, kojim sada prolazi oko 8.000 vozova.
Vlačić je rekao da treba iskoristiti prednosti železničkog Koridora 10 kao najkraće veze između zapadne Evrope i Turske, istakavši da je taj železnički pravac bio zapostavljen u poslednjih 15-20 godina.
Planirano je da voz na toj relaciji saobraća svake nedelje, a godišnjim ugovorom predviđen je prevoz 50.000 tona robe.
U vezi nesreće putničkog međunarodnog voza Sofija - Beograd, ministar Mrkonjić je rekao da je očigledno da je ljudski faktor uzrok nesreće u Bugarskoj.
(Tanjug)
Kompozicija je jutros u 8.30 sati krenula iz Paraćina sa 32 teretna vagona, a u Sežanu treba da stigne sutra u šest sati ujutru. Voz će na odredište stići za oko 21 sat, što je za oko 10 sati kraće nego do sada.
Prvi direktor preduzeća "Kargo 10", Robert Vuga iz Slovenije, zvanično je označio polazak voza sa železničke stanice Batajnica u Beogradu u prisustvu srpskog ministra za infrastrukturu Milutina Mrkonjića, ministra transporta Slovenije Patrika Vlačića i predstavnika železničkih uprava sve tri države, kao i Makedonije, Bosne i Hercegovine i Republike Srpske.
Mrkonjić je istakao da će, zahvaljujući tom preduzeću, neto devizni priliv biti uvećan za najmanje 50 miliona evra godišnje i da je osnivanje tog preduzeća odličan primer saradnje bivših jugoslovenskih republika, koja je zasnovana na interesu.
Mrkonjić je rekao da je cilj da se aktivira železnički Koridor 10 kojim sada prolazi oko 1.000 vozova i da se na njega privuče najmanje oko 2.000 kompozicija sa Koridora 4 preko Mađarske, kojim sada prolazi oko 8.000 vozova.
Vlačić je rekao da treba iskoristiti prednosti železničkog Koridora 10 kao najkraće veze između zapadne Evrope i Turske, istakavši da je taj železnički pravac bio zapostavljen u poslednjih 15-20 godina.
Planirano je da voz na toj relaciji saobraća svake nedelje, a godišnjim ugovorom predviđen je prevoz 50.000 tona robe.
U vezi nesreće putničkog međunarodnog voza Sofija - Beograd, ministar Mrkonjić je rekao da je očigledno da je ljudski faktor uzrok nesreće u Bugarskoj.
(Tanjug)
"Da završim Evroligu u 10. kolu? Hajde baš da vidimo!" Željko povisio ton, jedno pitanje ga iznerviralo
Ostoja Mijailović se oglasio o krizi u Partizanu: Ostaje nam da verujemo treneru i igračima
Ima li Partizan lidera na terenu? Porazi se nižu u Evroligi, a nema ko da "povuče ručnu"
Mesec dana Partizanovih poraza: Evroligaška sezona već izmiče iz ruku crno-belima
Mondo ukrštenica za 16. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!