Ministar Milutin Mrkonjić je, prilikom današnjeg obilaska radova, rekao da nije zadovoljan tempom radova na severnom kraku Koridora 10 od Novog Sada do Horgoša i Kelebije i da će firme domaćeg konzorcijuma, koji predvodi "Nibens grupa", imati rok da do subote ispune zadate obaveze, inače će biti "skinuti sa trase".
Ministar je istakao da je bilo dovoljno vremena za pripremu i organizaciju posla na izgradnji auto-puta i da je novac došao na vreme.
On je kazao da je zadovoljan tempom izvođenja radova na izgradnji novog mosta kod Beške, gde se prati planirana dinamika i poštuju rokovi.
Mrkonjić je rekao da će jednom nedeljno kontrolisati izvođače radova da li poštuju dogovorene rokove i dinamiku gradnje.
Ministar je izrazio očekivanje da će problemi biti rešeni i da će izvođači uspeti da ispoštuju planirani rok, odnosno da će autoput od Novog Sada do Horgoša i Kelebije biti izgrađen do 1. januara 2011.
Generalni direktor "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak rekao je novinarima da će 29. novembra biti završena izgradnja obilaznice oko Novog Sada, u dužini od 10 kilometara, koja je deo Koridora 10 i da će biti puštena u saobraćaj.
Mrkonjić je ranije naglasio da je rok za završetak radova na deonici od Novog sada do Horgoša i Kelebije 1. januar 2011. godine, dok je rok za izgradnju novog mosta kod Beške mart sledeće godine.
Ministar je istakao da je bilo dovoljno vremena za pripremu i organizaciju posla na izgradnji auto-puta i da je novac došao na vreme.
On je kazao da je zadovoljan tempom izvođenja radova na izgradnji novog mosta kod Beške, gde se prati planirana dinamika i poštuju rokovi.
Mrkonjić je rekao da će jednom nedeljno kontrolisati izvođače radova da li poštuju dogovorene rokove i dinamiku gradnje.
Ministar je izrazio očekivanje da će problemi biti rešeni i da će izvođači uspeti da ispoštuju planirani rok, odnosno da će autoput od Novog Sada do Horgoša i Kelebije biti izgrađen do 1. januara 2011.
Generalni direktor "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak rekao je novinarima da će 29. novembra biti završena izgradnja obilaznice oko Novog Sada, u dužini od 10 kilometara, koja je deo Koridora 10 i da će biti puštena u saobraćaj.
Mrkonjić je ranije naglasio da je rok za završetak radova na deonici od Novog sada do Horgoša i Kelebije 1. januar 2011. godine, dok je rok za izgradnju novog mosta kod Beške mart sledeće godine.
Putari: Mrkonjić nije (za sve) u pravu
Direktor operative "Nibens grupe" Zoran Mihailović izjavio je danas Tanjugu da nisu osnovane sve primedbe koje je na račun izvođača na severnom kraku Koridora 10 izneo ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić.
On je podsetio da se domaći konzorcijum obavezao da će projekat završiti za devet meseci i da je bilo kašnjenja u startu u vezi sa potpisivanjem ugovora.
Ističući da su radovi, umesto 1. marta počeli tek 1. maja ove godine, kao i da su tokom juna i jula padale obilne kiše, Mihailović je dodao da su "tražili produženje roka za 45 dana, na šta nadzorni organ nije odgovorio".
On je izjavio da su to sve objektivne okolnosti, ali da izvođači mogu da pojačaju dinamiku izvođenja radova i da odgovore na zahteve ministra.
Radovi na izgradnji oko 110 kilometara autoputa na severnom kraku Koridora 10 zvanično su otvoreni 27. aprila, a vrednost posla iznosi 9,7 milijardi dinara.
Izgradnja oko 110 kilometara poluautoputa, odnosno leve trake autoputa na Koridoru 10 (pošto već postoji desna traka), obuhvata deonicu od Horgoša do 28 kilometra od granice sa Mađarskom, zatim deonicu od 38 do 98 kilometra puta Horgoš-Novi Sad i deonicu između Kelebije i Subotice (24 kilometra).
Na izgradnji severnog kraka Koridora 10, od Novog Sada do Horgoša, prošle godine su završene deonice Bikovo - Žednik, od 28. do 38. kilometra i deonica Sirig - Novi Sad, od 98. do 108. kilometra.
(Tanjug/MONDO)
On je podsetio da se domaći konzorcijum obavezao da će projekat završiti za devet meseci i da je bilo kašnjenja u startu u vezi sa potpisivanjem ugovora.
Ističući da su radovi, umesto 1. marta počeli tek 1. maja ove godine, kao i da su tokom juna i jula padale obilne kiše, Mihailović je dodao da su "tražili produženje roka za 45 dana, na šta nadzorni organ nije odgovorio".
On je izjavio da su to sve objektivne okolnosti, ali da izvođači mogu da pojačaju dinamiku izvođenja radova i da odgovore na zahteve ministra.
Radovi na izgradnji oko 110 kilometara autoputa na severnom kraku Koridora 10 zvanično su otvoreni 27. aprila, a vrednost posla iznosi 9,7 milijardi dinara.
Izgradnja oko 110 kilometara poluautoputa, odnosno leve trake autoputa na Koridoru 10 (pošto već postoji desna traka), obuhvata deonicu od Horgoša do 28 kilometra od granice sa Mađarskom, zatim deonicu od 38 do 98 kilometra puta Horgoš-Novi Sad i deonicu između Kelebije i Subotice (24 kilometra).
Na izgradnji severnog kraka Koridora 10, od Novog Sada do Horgoša, prošle godine su završene deonice Bikovo - Žednik, od 28. do 38. kilometra i deonica Sirig - Novi Sad, od 98. do 108. kilometra.
(Tanjug/MONDO)
Ajzea Kenan je heroj, a Zvezda je tim za plejof: Pobeda crveno-belih, zvuk sirene doneo trijumf!
"Partizan ima tim za fajnal-for Evrolige": Braun za MONDO o Željkovom izazovu i najvećoj želji u karijeri
Trojica igrača Partizana ne treniraju: Željko Obradović otkrio detalje pred Makabi!
Od ovog datuma biće -20, pašće pola metra snega: Prognoza Marka Čubrila za 2025, otkrio i kakvo leto nas čeka
"U redu ako ne razumete košarku, vaše pitanje me vređa!": Greška na konferenciji Sferopulosa napravila haos!