Sistem taksi prevoza kod Aerodroma "Nikola Tesla", koji je uveden početkom decembra prošle godine, na prvi pogled je izgledao savršeno i nikome nije ni padalo na pamet da će taksisti i njemu doskočiti i naći načina da ponovo proizvoljno odlučuju.
Oni su, ipak, počeli da upadaju preko reda ili da 'vuku za rukav' mušterije. Nažalost, osim linije 72 javnog prevoza koja je prilično retka, oni su jedini vid prevoza sa aerodroma jer se tek za april najavljuju minibusevi.
Član Gradskog veća zadužen za taksi saobraćaj, Dejan Mali, potvrdio je za "Press" ove informacije i rekao da je grad spreman da se izbori sa problemima.
"Novi vid taksi prevoza funkcioniše sa problemima. Taksisti su, naravno, smislili načine da prevare sistem, te odvlače stranke na zonu parkinga, ulaze preko reda i slično. Upravo se borimo sa ovim problemima, info pult ćemo prebaciti u carinsku zonu, a taksisti će morati da sede u svojim automobilima. Ne sumnjam da će nakon što ih rešimo iskrsnuti i neki novi problemi", navodi Mali.
Ovo potvrđuju i svedočenja taksista koji redovno voze sa Aerodroma "Nikola Tesla". Prema rečima jednog od taksista "Beotaksija", oni su se prilagodili novonastalom načinu tarifiranja i vožnje, ali neke kolege ipak krše dogovor.
"Zadovoljni smo ovom uredbom grada, jer sada svako mora da radi legalno. Ipak, postoje slučajevi da neke kolege i pojedina taksi udruženja pokušavaju da voze preko reda. Dolazim na posao u osam, i u toku dana uspem da napravim dve ili tri ture do grada i nazad", kaže taksista.
Međutim, kada je reč o vožnji do aerodroma, opcije nisu baš raznovrsne. Trenutno, osim taksi prevoza, postoji samo redovna linija Gradskog saobraćajnog preduzeća broj 72 u kojoj važe povlastice ili karta po ceni od 100 dinara, a u gradu najavljuju da će uskoro početi da saobraćaju i minibusevi ili autobusi.
"Organizovaćemo javni prevoz koji bi počeo da saobraća između 1. i 15. aprila, a čija bi ruta počinjala na Slaviji, zatim se nastavljala preko Glavne železničke stanice i Fontane, do aerodroma. Još ne znamo kakav će vid javnog prevoza biti, to će zavisiti od konkretnog projekta. Trenutno procenjujemo da li da uvedemo manje buseve koji će polaziti češće ili veće sa ređim polascima. Svakako nam ne ide u prilog da organizujemo autobus kojim će se voziti desetoro ljudi. U njima neće važiti tarifni sistem GSP-a, već će se karte naplaćivati po posebnim cenama", kaže Dejan Mali, član Gradskog veća zadužen za taksi saobraćaj.
U pojedinim taksi udruženjima je do juna prošle godine važila fiksna cena vožnje do aerodroma iz bilo kog dela grada. Poznat po ceni od 900 dinara bio je "Beogradski taksi", i mada je njegov vlasnik Zlatan Zlatković više puta najavljivao povratak na takav režim, nije preduzimao korake da ne bi 'minirao' napore grada da reši probleme sa prevozom na aerodromu.
"Ako se stanje na aerodromu popravi i grad uspe da reši ove novonastale probleme, ozbiljno razmišljam da uvedem fiksnu cenu sa Novog Beograda od 700 dinara i iz bilo kog drugog dela grada do aerodroma 1.500 dinara. Od uvođenja novog sistema taksi prevoza sa aerodroma zbog mahinacija pojedinih udruženja moji taksisti ne mogu da dođu na red za vožnju, pa mi je firma slabija za 100 ljudi i 1.000 poziva", tvrdi Zlatković.
U međuvremenu, građani do aerodroma mogu da pozovu vozilo nekog od registrovanih taksi udruženja i da se voze sa popustom od 10 do 30 odsto, ali ne i po fiksnim cenama. Prema rečima vlasnika "Beogradskog taksija", jedino bi u petoj zoni, gde se nalaze Mladenovac, Lazarevac i Grocka, po taksimetru i uz popust vožnja izašla 3.000 dinara, dok bi u svakom drugom pravcu bila niža.
"Vožnja sa Novog Beograda do aerodroma košta između 600 i 800 dinara, od okretnice autobusa na Karaburmi košta 1.350 dinara, iz Borče oko 1.700-1.800 dinara, a iz Ripnja ili Zuca oko 2.000 dinara", kaže Zlatković.
Kako kažu na info-pultu Direkcije za javni prevoz na Aerodromu "Nikola Tesla", prosečan broj vožnji ka gradu na dnevnom nivou kada nije sezona jeste oko sedamdeset.
"Korisnici se najčešće informišu o iznosu vožnje do željene adrese. U proseku se dnevno izda 120 vaučera, od kojih je između 85 i 90 odsto za prvu zonu, dok je ostatak za drugu zonu, a do sada je ukupno pet vaučera izdato za zone tri, četiri i pet2, navode u Direkciji za javni prevoz.
(MONDO)
Oni su, ipak, počeli da upadaju preko reda ili da 'vuku za rukav' mušterije. Nažalost, osim linije 72 javnog prevoza koja je prilično retka, oni su jedini vid prevoza sa aerodroma jer se tek za april najavljuju minibusevi.
Član Gradskog veća zadužen za taksi saobraćaj, Dejan Mali, potvrdio je za "Press" ove informacije i rekao da je grad spreman da se izbori sa problemima.
"Novi vid taksi prevoza funkcioniše sa problemima. Taksisti su, naravno, smislili načine da prevare sistem, te odvlače stranke na zonu parkinga, ulaze preko reda i slično. Upravo se borimo sa ovim problemima, info pult ćemo prebaciti u carinsku zonu, a taksisti će morati da sede u svojim automobilima. Ne sumnjam da će nakon što ih rešimo iskrsnuti i neki novi problemi", navodi Mali.
Ovo potvrđuju i svedočenja taksista koji redovno voze sa Aerodroma "Nikola Tesla". Prema rečima jednog od taksista "Beotaksija", oni su se prilagodili novonastalom načinu tarifiranja i vožnje, ali neke kolege ipak krše dogovor.
"Zadovoljni smo ovom uredbom grada, jer sada svako mora da radi legalno. Ipak, postoje slučajevi da neke kolege i pojedina taksi udruženja pokušavaju da voze preko reda. Dolazim na posao u osam, i u toku dana uspem da napravim dve ili tri ture do grada i nazad", kaže taksista.
Međutim, kada je reč o vožnji do aerodroma, opcije nisu baš raznovrsne. Trenutno, osim taksi prevoza, postoji samo redovna linija Gradskog saobraćajnog preduzeća broj 72 u kojoj važe povlastice ili karta po ceni od 100 dinara, a u gradu najavljuju da će uskoro početi da saobraćaju i minibusevi ili autobusi.
"Organizovaćemo javni prevoz koji bi počeo da saobraća između 1. i 15. aprila, a čija bi ruta počinjala na Slaviji, zatim se nastavljala preko Glavne železničke stanice i Fontane, do aerodroma. Još ne znamo kakav će vid javnog prevoza biti, to će zavisiti od konkretnog projekta. Trenutno procenjujemo da li da uvedemo manje buseve koji će polaziti češće ili veće sa ređim polascima. Svakako nam ne ide u prilog da organizujemo autobus kojim će se voziti desetoro ljudi. U njima neće važiti tarifni sistem GSP-a, već će se karte naplaćivati po posebnim cenama", kaže Dejan Mali, član Gradskog veća zadužen za taksi saobraćaj.
U pojedinim taksi udruženjima je do juna prošle godine važila fiksna cena vožnje do aerodroma iz bilo kog dela grada. Poznat po ceni od 900 dinara bio je "Beogradski taksi", i mada je njegov vlasnik Zlatan Zlatković više puta najavljivao povratak na takav režim, nije preduzimao korake da ne bi 'minirao' napore grada da reši probleme sa prevozom na aerodromu.
"Ako se stanje na aerodromu popravi i grad uspe da reši ove novonastale probleme, ozbiljno razmišljam da uvedem fiksnu cenu sa Novog Beograda od 700 dinara i iz bilo kog drugog dela grada do aerodroma 1.500 dinara. Od uvođenja novog sistema taksi prevoza sa aerodroma zbog mahinacija pojedinih udruženja moji taksisti ne mogu da dođu na red za vožnju, pa mi je firma slabija za 100 ljudi i 1.000 poziva", tvrdi Zlatković.
U međuvremenu, građani do aerodroma mogu da pozovu vozilo nekog od registrovanih taksi udruženja i da se voze sa popustom od 10 do 30 odsto, ali ne i po fiksnim cenama. Prema rečima vlasnika "Beogradskog taksija", jedino bi u petoj zoni, gde se nalaze Mladenovac, Lazarevac i Grocka, po taksimetru i uz popust vožnja izašla 3.000 dinara, dok bi u svakom drugom pravcu bila niža.
"Vožnja sa Novog Beograda do aerodroma košta između 600 i 800 dinara, od okretnice autobusa na Karaburmi košta 1.350 dinara, iz Borče oko 1.700-1.800 dinara, a iz Ripnja ili Zuca oko 2.000 dinara", kaže Zlatković.
Kako kažu na info-pultu Direkcije za javni prevoz na Aerodromu "Nikola Tesla", prosečan broj vožnji ka gradu na dnevnom nivou kada nije sezona jeste oko sedamdeset.
"Korisnici se najčešće informišu o iznosu vožnje do željene adrese. U proseku se dnevno izda 120 vaučera, od kojih je između 85 i 90 odsto za prvu zonu, dok je ostatak za drugu zonu, a do sada je ukupno pet vaučera izdato za zone tri, četiri i pet2, navode u Direkciji za javni prevoz.
(MONDO)
Moćne reči Ajzeje Kenana: Došao sam u Crvenu zvezdu da osvojimo Evroligu
Partizan se hitno oglasio zbog Mirotića: Evroliga reagovala, klub podneo i krivične prijave!
"Napala me je pod dejstvom alkohola, to je istina!" Prvo oglašavanje Slobode nakon incidenta na parkingu
Ovo je sastav Zvezde za Štutgart: Šok na golu, ni Ilić ni Glazer!
Srbija dobija organizaciju Evropskog prvenstva sa Albanijom? Radujko razgovarao sa UEFA, otkrio sve!