Za deo Centroproizvoda koji proizvodi, takozvani, slatki program zainteresovana je kompanija Nestle, dok bi "praškasti program" kupila kompanija Dr Etker, piše nedeljnik NIN u sutrašnjem broju.
Prema nezvaničnim informacijama, pripreme oko završetka ove transakcije su pri kraju, a ukupna prodajna cena Centroproizvoda trebalo bi da iznosi oko 90 miliona evra.
Direktor marketinga Centroproizvoda Olivera Papić rekla je da je kompanija trenutno u procesu razvoja strategije i planova za budućnost i da se razmatraju različite mogućnosti, između ostalog i strateška partnerstva.
Kompanija ima oko 700 zaposlenih i ostvaruje ukupni godišnji prihod od 43 miliona evra.
(FoNet)
Prema nezvaničnim informacijama, pripreme oko završetka ove transakcije su pri kraju, a ukupna prodajna cena Centroproizvoda trebalo bi da iznosi oko 90 miliona evra.
Direktor marketinga Centroproizvoda Olivera Papić rekla je da je kompanija trenutno u procesu razvoja strategije i planova za budućnost i da se razmatraju različite mogućnosti, između ostalog i strateška partnerstva.
Kompanija ima oko 700 zaposlenih i ostvaruje ukupni godišnji prihod od 43 miliona evra.
(FoNet)
Zvezda dobila derbi posle drame: Partizan skupo platio za greške, Kalinić stavio tačku!
"Kome treba ova smejurija?": Željko Obradović povisio ton pred novinarima posle poraza u derbiju
Zvezdina pobeda za glavobolju Partizana: Dva poteza rešila derbi, ovo su plusevi i minusi "večitih"
Obradović pokazao srednji prst dok je pričao o sudiji: "Ja njemu na engleskom i na 'Vi', a evo šta mi je odgovorio"
"Nije bilo pet sekundi, a svirano je!": Partizanov Amerikanac kritikovao odluku sudija u završnici derbija