Pregled traje u proseku oko dva i po sata, a obavlja se u laboratorijama AMSS u Beogradu (Rakovički put 4), Čačku (Bulevar oslobodilaca bb) i u Somboru (Veljka Petrovica 16), saopštio je AMSS.
Podaci se proveravaju u vodećim bazama podataka u svetu koje nisu objedinjene. Utvrđivanje verodostojnosti obavlja se u dve faze - prva je vizuelni pregled kojim se utvrđuju identifikacione oznake na vozilu, način izrade i njihov položaj, dok se u drugoj fazi obavljaju merenja parametara, kao što su debljina boje, postojanje varova i slično.
Tehnologija koja se primenjuje u radu Centra je veoma pouzdan, pa je u oceni verodostojnosti moguća jedna greška na 10.000 pregledanih vozila.
Posle stručnog pregleda smatra se da je vozilo potpuno legalno ukoliko zadovolji fizičku proveru broja šasije, motora i ostalih identifikacionih oznaka, ali i prođe administrativnu proveru kojom se utvrđuje da li je vozilo ukradeno.
Pregled se zasniva na primeni nedestruktivnih metoda ispitivanja, odnosno bez oštecenja.
Za specijalne provere se koriste posebni instrumenti, "Regula" - mobilna stanica koja radi na principu magnetno-optičke vizualizacije kojim se skenira površinski sloj u zoni broja šasije.
Kod vozila sa čeličnom karoserijom primenjuje se "Vintest" kojim se meri mehanički napon materijala i debljina sloja farbe, dok "Mikrosken" i "Karskop" omogućavaju otkrivanje mana na karoseriji i utvrđivanje zavarenih, gitovanih i farbanih zona.
(Tanjug)
Podaci se proveravaju u vodećim bazama podataka u svetu koje nisu objedinjene. Utvrđivanje verodostojnosti obavlja se u dve faze - prva je vizuelni pregled kojim se utvrđuju identifikacione oznake na vozilu, način izrade i njihov položaj, dok se u drugoj fazi obavljaju merenja parametara, kao što su debljina boje, postojanje varova i slično.
Tehnologija koja se primenjuje u radu Centra je veoma pouzdan, pa je u oceni verodostojnosti moguća jedna greška na 10.000 pregledanih vozila.
Posle stručnog pregleda smatra se da je vozilo potpuno legalno ukoliko zadovolji fizičku proveru broja šasije, motora i ostalih identifikacionih oznaka, ali i prođe administrativnu proveru kojom se utvrđuje da li je vozilo ukradeno.
Pregled se zasniva na primeni nedestruktivnih metoda ispitivanja, odnosno bez oštecenja.
Za specijalne provere se koriste posebni instrumenti, "Regula" - mobilna stanica koja radi na principu magnetno-optičke vizualizacije kojim se skenira površinski sloj u zoni broja šasije.
Kod vozila sa čeličnom karoserijom primenjuje se "Vintest" kojim se meri mehanički napon materijala i debljina sloja farbe, dok "Mikrosken" i "Karskop" omogućavaju otkrivanje mana na karoseriji i utvrđivanje zavarenih, gitovanih i farbanih zona.
(Tanjug)
Ovo je Partizan! Crno-beli pokazali snagu i srušili i moćni Olimpijakos!
"Aranđelovački bunkeraš" bacio petardu na Nemce: Daj igrače Milojeviću, pa ćeš da vidiš šta je fudbal!
"Željkov asistent nas psovao, a navijač Partizana me gurnuo": Trener Olimpijakosa o incidentu u Beogradskoj areni
Mondo ukrštenica za 28. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Štutgart ulaže žalbu kod UEFA posle debakla od Zvezde: Nemci se besni vraćali sa granice!