Drugi po veličini japanski proizvođač pokazao je treću seriju video zapisa o razvoju koncept vozila i transformaciju sadašnjeg gradskog krosovera "džuk" u automobil impresivne brzine, koji će se pojaviti na tokijskom sajmu automobila. Šasija modela "džuk-R" i kompletan izgled tako su urađeni da se mogu nadmetati sa snažnim GT-R.
"Nisan" je uspeo da kombinuje kompaktni sportsko trenski krosover "džuk" sa inženjeringom GT-R-a i da kreira "džuk-R", koji bi mogao da bude brži od novog "poršea 911", sa 520 konjskih snaga. Turbo motor V6 koji pokrehe GT-R, omogućava ubrzanje do 100 kilometara na sat za četiri sekunde i maksimalnu brzinu od 274 kilometara na čas.
Taj model interno je bio poznat kao "super džuk" i biće niži od prethodnika zbog novih amortizera.
Spolja, "džuk-R" ima novi prednji i zadnji branik i zadnje krilo. I enterijer je ispunjen jedinstvenim detaljima. Novi model ima isti V6 agregat koji ima i GT-R, kao i šestobrzinski menjač i modifikovanu verziju pogona na sva četiri točka.
Za razliku od drugih japanskih proizvođača, kao što su "Tojota" i "Honda", koji su posle katastrofalnog zemljotresa zabeležili pad prodaje kola, "Nisan" je jedini obezbedio solidnu stopu rasta.
"Nisanova" globalna proizvodnja povećana je u julu 17,6 odsto, na nešto preko 388.000 vozila, a u Japanu 15,3 procenata zbog veće potražnje za modelima "džuk" i "murano". U SAD je u julu "Nisan" provećao proizvodnju 24 odsto, posle narasle potražnje za modelom "altima."
(Tanjug)
"Nisan" je uspeo da kombinuje kompaktni sportsko trenski krosover "džuk" sa inženjeringom GT-R-a i da kreira "džuk-R", koji bi mogao da bude brži od novog "poršea 911", sa 520 konjskih snaga. Turbo motor V6 koji pokrehe GT-R, omogućava ubrzanje do 100 kilometara na sat za četiri sekunde i maksimalnu brzinu od 274 kilometara na čas.
Taj model interno je bio poznat kao "super džuk" i biće niži od prethodnika zbog novih amortizera.
Spolja, "džuk-R" ima novi prednji i zadnji branik i zadnje krilo. I enterijer je ispunjen jedinstvenim detaljima. Novi model ima isti V6 agregat koji ima i GT-R, kao i šestobrzinski menjač i modifikovanu verziju pogona na sva četiri točka.
Za razliku od drugih japanskih proizvođača, kao što su "Tojota" i "Honda", koji su posle katastrofalnog zemljotresa zabeležili pad prodaje kola, "Nisan" je jedini obezbedio solidnu stopu rasta.
"Nisanova" globalna proizvodnja povećana je u julu 17,6 odsto, na nešto preko 388.000 vozila, a u Japanu 15,3 procenata zbog veće potražnje za modelima "džuk" i "murano". U SAD je u julu "Nisan" provećao proizvodnju 24 odsto, posle narasle potražnje za modelom "altima."
(Tanjug)
Istorijska dominacija Crvene zvezde u Ligi šampiona, 5:1! Štutgart razbijen na Marakani, pobeda za sva vremena!
Jeziv snimak sa ulica Beograda: Navijač Štutgarta pretučen, a grupa Delija trči ka njemu
"Poslao bih mu poruku, zbog tebe je Zvezda pobedila 5:1": Vladan Milojević žestoko prozvao Zdravka Kuzmanovića!
Piksi potvrdio da ima ponudu! Da li će Srbija ostati bez selektora već u januaru?
Delije prebile navijače Štutgarta: Haos na ulicama Beograda, pojavio se snimak