On je precizirao da će do kraja godine biti poznato "kuda ide" nacionalni avioprevoznik, zbog čega zaposleni u toj kompaniji ne bi trebalo da brinu.
U ponedeljak u ponoć ističe rok za prodaju Jat Ervejza, podseća Prva TV, koja navodi da su "u igri" dva ozbiljna kupca, među kojima je jedan iz Evropske unije, ali da još niko nije predao tendersku dokumentaciju.
U izjavi za ovu TV stanicu, Mrkonjić je negirao da je ministar ekonomije Nebojša Ćirić bio među konsultatima za prodaju Jat Ervejza, kao i da je za te namene plaćeno šest miliona evra.
Ćirić odlično radi svoj posao, istakao je Mrkonjić i napomenuo da je, povodom prodaje Jat Evrejza, sve vreme angažovana samo jedna konsultantska kuća, kojoj je plaćeno "tri do četiri stotine hiljada evra".
Prodaja Jat Ervejza, kako prenosi Prva TV, biće "fleksibilna", što znači da će sa kupcem biti dogovoreni eventualno osnivanje nove kompanije i njena veza sa sadašnjim nacionalnim avioprevoznikom.
Krajem septembra je produžen rok do 31. oktobra za podnošenje prijava po javnom pozivu za izbor investitora zbog zajedničkog ulaganja u novo privredno društvo za obavljanje javnog prevoza u vazdušnom saobraćaju.
Ministarstvo za infrastrukturu i energetiku je saopštilo da je produžilo rok, s obzirom na molbu zainteresovanih da bi se što bolje spremili za dostavljanje prijava po transakcionoj proceduri
Iz Ministarstva je saopšteno i da u cilju zaštite procedure neće objavljivati detalje o pristiglim prijavama.
Mrkonjić je prošle sedmice u Moskvi pozvao članice Organizacije za crnomorsku ekonomsku saradnju (BCES) da se uključe u strateško partnerstvo sa "Jat ervjezom".
Pojedini beogradski mediji su nedavno preneli informaciju da će Srbija najverovatnije dobiti novu nacionalnu aviokompaniju i bez strateškog partnera.
Ukoliko ne bude ponuda na tenderu, kako je navedeno, jedno od rešenja o kojem se razmišlja jeste da država sama krene u taj posao, da će nova kompanija imati oko 400 zaposlenih, uglavnom radnika Jat, kao i da će se u njenoj floti naći pet do sedam novih aviona za čiji bi zakup bilo plaćano ukupno oko milion evra mesečno.
Takođe, pojedini mediji su preneli da je letonska aviokompanija "Er baltik" otkupio tendersku dokumentaciju i time potvrdio zainteresovanost, kao i da su predstavnici Vlade Srbije nedavno nudili azerbejdžanskom avioprevoyniku "Azal" da kupi "Jat ervejz", ali te infromacije niko od zvaničnika nije hteo da potvrdi.
Ranije su predstavnici Ministarstva za infrastrukturu tvrdili da je turska aviokompanija "Turkišerlajnz" veoma zainteresovana za strateško partnerstvo sa Jat.
Ministarstvo je 1. avgusta saopštilo, povodom raspisivanja javnog poziva, da će vrednovanje ponuda i pregovori biti realizovani u novembru i decembru, a izbor strateškog partnera očekuje se do kraja 2011.
Shodno tom planu do juna 2012. godine bi bile realizovane aktivnosti na uspostavljanju nove kompanije, prenosu sredstava i regulisanju obaveza "Jat ervejza".
Model osnivanja nove aviokompanije, njena početna veza sa "Jat ervejzom", moguće opcije vlasničke strukture nove aviokompanije, te ime nove kompanije biće dogovoreni sa izabranim investitorom u okviru fleksibilnog, neograničavajućeg i nediskriminatorskog pristupa, navedeno je u saopštenju.
Vlada je krajem jula usvojila program kojim se definišu strateški ciljevi za stvaranje nove aviokompanije po predlogu konzorcijuma koji predvodi "Dilojt", koji je prethodno određen za savetnika u postupku.
Na prvom tenderu 2008. za pronalaženje strateškog partnera "Jat ervejzu" nije bilo zainteresovanih, a za 51 odsto kapitala u aviokompaniji tada je traženo 51 milion evra.
Bivši direktor "Jat ervejza" i ekonomista Predrag Vujović je rekao ranije za Tanjug da će, ukoliko tender bude neuspešan, država morati da rekonstruiše tu kompaniju i da potpuno redefiniše koncept njegovog poslovanja, u skladu sa realnim mogućnostima.
"Jat ervejz" je u poslednjem izveštaju Evropske agencije za bezbednost u aviosaobraćaju dobio zamerke na starost flote i čistoću aviona, mnogo više nego prethodnih godina.
U Direktoratu civilnog vazduhoplovstva Srbije tvrde da ovo ne znači da Jat nije bezbedan, ali ne poriču da će avioprevoznik ubuduće biti pod većom prismotrom međunarodnih inspektora.
(agencije/MONDO)
U ponedeljak u ponoć ističe rok za prodaju Jat Ervejza, podseća Prva TV, koja navodi da su "u igri" dva ozbiljna kupca, među kojima je jedan iz Evropske unije, ali da još niko nije predao tendersku dokumentaciju.
U izjavi za ovu TV stanicu, Mrkonjić je negirao da je ministar ekonomije Nebojša Ćirić bio među konsultatima za prodaju Jat Ervejza, kao i da je za te namene plaćeno šest miliona evra.
Ćirić odlično radi svoj posao, istakao je Mrkonjić i napomenuo da je, povodom prodaje Jat Evrejza, sve vreme angažovana samo jedna konsultantska kuća, kojoj je plaćeno "tri do četiri stotine hiljada evra".
Prodaja Jat Ervejza, kako prenosi Prva TV, biće "fleksibilna", što znači da će sa kupcem biti dogovoreni eventualno osnivanje nove kompanije i njena veza sa sadašnjim nacionalnim avioprevoznikom.
Krajem septembra je produžen rok do 31. oktobra za podnošenje prijava po javnom pozivu za izbor investitora zbog zajedničkog ulaganja u novo privredno društvo za obavljanje javnog prevoza u vazdušnom saobraćaju.
Ministarstvo za infrastrukturu i energetiku je saopštilo da je produžilo rok, s obzirom na molbu zainteresovanih da bi se što bolje spremili za dostavljanje prijava po transakcionoj proceduri
Iz Ministarstva je saopšteno i da u cilju zaštite procedure neće objavljivati detalje o pristiglim prijavama.
Mrkonjić je prošle sedmice u Moskvi pozvao članice Organizacije za crnomorsku ekonomsku saradnju (BCES) da se uključe u strateško partnerstvo sa "Jat ervjezom".
Pojedini beogradski mediji su nedavno preneli informaciju da će Srbija najverovatnije dobiti novu nacionalnu aviokompaniju i bez strateškog partnera.
Ukoliko ne bude ponuda na tenderu, kako je navedeno, jedno od rešenja o kojem se razmišlja jeste da država sama krene u taj posao, da će nova kompanija imati oko 400 zaposlenih, uglavnom radnika Jat, kao i da će se u njenoj floti naći pet do sedam novih aviona za čiji bi zakup bilo plaćano ukupno oko milion evra mesečno.
Takođe, pojedini mediji su preneli da je letonska aviokompanija "Er baltik" otkupio tendersku dokumentaciju i time potvrdio zainteresovanost, kao i da su predstavnici Vlade Srbije nedavno nudili azerbejdžanskom avioprevoyniku "Azal" da kupi "Jat ervejz", ali te infromacije niko od zvaničnika nije hteo da potvrdi.
Ranije su predstavnici Ministarstva za infrastrukturu tvrdili da je turska aviokompanija "Turkišerlajnz" veoma zainteresovana za strateško partnerstvo sa Jat.
Ministarstvo je 1. avgusta saopštilo, povodom raspisivanja javnog poziva, da će vrednovanje ponuda i pregovori biti realizovani u novembru i decembru, a izbor strateškog partnera očekuje se do kraja 2011.
Shodno tom planu do juna 2012. godine bi bile realizovane aktivnosti na uspostavljanju nove kompanije, prenosu sredstava i regulisanju obaveza "Jat ervejza".
Model osnivanja nove aviokompanije, njena početna veza sa "Jat ervejzom", moguće opcije vlasničke strukture nove aviokompanije, te ime nove kompanije biće dogovoreni sa izabranim investitorom u okviru fleksibilnog, neograničavajućeg i nediskriminatorskog pristupa, navedeno je u saopštenju.
Vlada je krajem jula usvojila program kojim se definišu strateški ciljevi za stvaranje nove aviokompanije po predlogu konzorcijuma koji predvodi "Dilojt", koji je prethodno određen za savetnika u postupku.
Na prvom tenderu 2008. za pronalaženje strateškog partnera "Jat ervejzu" nije bilo zainteresovanih, a za 51 odsto kapitala u aviokompaniji tada je traženo 51 milion evra.
Bivši direktor "Jat ervejza" i ekonomista Predrag Vujović je rekao ranije za Tanjug da će, ukoliko tender bude neuspešan, država morati da rekonstruiše tu kompaniju i da potpuno redefiniše koncept njegovog poslovanja, u skladu sa realnim mogućnostima.
"Jat ervejz" je u poslednjem izveštaju Evropske agencije za bezbednost u aviosaobraćaju dobio zamerke na starost flote i čistoću aviona, mnogo više nego prethodnih godina.
U Direktoratu civilnog vazduhoplovstva Srbije tvrde da ovo ne znači da Jat nije bezbedan, ali ne poriču da će avioprevoznik ubuduće biti pod većom prismotrom međunarodnih inspektora.
(agencije/MONDO)
Ovo je sastav Zvezde za Štutgart: Šok na golu, ni Ilić ni Glazer!
Moćne reči Ajzeje Kenana: Došao sam u Crvenu zvezdu da osvojimo Evroligu
Partizan se hitno oglasio zbog Mirotića: Evroliga reagovala, klub podneo i krivične prijave!
"Napala me je pod dejstvom alkohola, to je istina!" Prvo oglašavanje Slobode nakon incidenta na parkingu
Srbija dobija organizaciju Evropskog prvenstva sa Albanijom? Radujko razgovarao sa UEFA, otkrio sve!