U Direkciji za javni prevoz ističu da će putnici pre ulaska u vozilo morati da pripreme kartice, da otkucavanje traje trećinu sekunde i da neće dolaziti do zastoja.
O "bus plus“ karticama gotovo svakodnevno se priča, a kako će ovaj sistem funcinisati u praksi, pokazaće se od 1.februara. Moguće je da će već prvog dana rada “bus plus“ sistemanastane prava borba među putnicima ko e prvi čekirati karticu, jer će ako to ne urade pri ulasku, to moći da urade tek na sledećoj stanici.
Još veći problem bi mogao da nastane ako se tom prilikom u vozilu nađe i kontrolor koji u tomslučaju može da kazni sve putnike, koji nisu čekirali kartice, bez obzira što nisu stigli da to urade.
Ako se ima u vidu da će čaki vlasnici personalizovanih kartica morati da ih otkucavaju zbog evidentiranja broja putnika u vozilu, čini se da su gužve i zastoji u gradskom prevozu u februaru neminovni, pogotovo u vreme saobraćajnog špica, na opterećenim stanicama poput Zelenog venca, piše “Blic.“
Vozači gradskog prevoza kao i putnici sa zebnjom očekuju početak rada “bus plus“ sistema.
“Verovatno će u početku biti teškoća sa korišćenjem validatora. Ljudi sa mesečnim markicama nemaju naviku da ih otkucavaju.
Zato se plašim da će, ako zaista bude onemogućeno otkucavanje van stanice, biti velikoh gužvi i zastoja. Mogu misliti kako bi bilo da čekam sve putnike da se otkucaju na Železničkoj stanici, Slaviji ili kod Vukovog spomenika“, rekao je za list vozač tramvaja Aleksandar L.
(MONDO)
O "bus plus“ karticama gotovo svakodnevno se priča, a kako će ovaj sistem funcinisati u praksi, pokazaće se od 1.februara. Moguće je da će već prvog dana rada “bus plus“ sistemanastane prava borba među putnicima ko e prvi čekirati karticu, jer će ako to ne urade pri ulasku, to moći da urade tek na sledećoj stanici.
Još veći problem bi mogao da nastane ako se tom prilikom u vozilu nađe i kontrolor koji u tomslučaju može da kazni sve putnike, koji nisu čekirali kartice, bez obzira što nisu stigli da to urade.
Ako se ima u vidu da će čaki vlasnici personalizovanih kartica morati da ih otkucavaju zbog evidentiranja broja putnika u vozilu, čini se da su gužve i zastoji u gradskom prevozu u februaru neminovni, pogotovo u vreme saobraćajnog špica, na opterećenim stanicama poput Zelenog venca, piše “Blic.“
Vozači gradskog prevoza kao i putnici sa zebnjom očekuju početak rada “bus plus“ sistema.
“Verovatno će u početku biti teškoća sa korišćenjem validatora. Ljudi sa mesečnim markicama nemaju naviku da ih otkucavaju.
Zato se plašim da će, ako zaista bude onemogućeno otkucavanje van stanice, biti velikoh gužvi i zastoja. Mogu misliti kako bi bilo da čekam sve putnike da se otkucaju na Železničkoj stanici, Slaviji ili kod Vukovog spomenika“, rekao je za list vozač tramvaja Aleksandar L.
(MONDO)
Partizan razbijen u Atini: Crno-beli nemoćni pred šampionom Evrope!
2 povećanja plate za prosvetare u 2025: Oglasio se Miloš Vučević nakon sastanka sa predstavnicima sindikata
"Hoće li mi neko nešto reći, je l' ovako normalno?": Željko Obradović u čudu na konferenciji, Grk mu se izvinjavao
Naravno da ću za Hrvatsku da navijam, svi majčini su mi Hrvati! Đoković otvorio dušu, zna da mu u Srbiji zameraju
"To što Rusi rade je teror, zavrnuli slavinu": Najsiromašnija država Evrope je u energetskoj i humanitarnoj krizi