"Srpsko tržište je od strateške važnosti, što potvrđuju i planovi da ulažemo u razvoj postojećih proizvoda, kao i u proizvodnju Nestle brendova koji se trenutno uvoze u Srbiju", kazao je Freks prilikom posete Beogradu.

Kako se navodi u saopštenju Nestlea, Freks je u razgovoru sa premijerom Srbije Mirkom Cvetkovićem istakao da je kompanija Nestle prepoznala potencijal srpske privrede, naročito u prehrambenom sektoru.

Kako je dodao Freks, na to ukazuju i investicije u Srbiji, uključujući i nedavno preuzimanje Centroproizvoda iz Surčina.

"Početak izvoza sladoleda na tržište Evropske unije dokazuje konkurentnost Nestleovih fabrika u Srbiji, a isti model planiramo da primenimo i na proizvode iz fabrike u Surčinu", kazao je Freks i dodao da Nestle planira jačanje saradnje sa lokalnim dobavljačima.

Potpredsednik Nestlea i direktor za Evropu Loran Freks tokom poseta Srbiji obišao je i Nestelovu fabriku sladoleda u Staroj Pazovi i pogone Centroproizvoda, koji je švajcarska prehrambena kompanija zvanično preuzela u decembru 2011.

Nestle je najeveća svetska prehrambena kompanija, koja ima oko 280.000 zaposlenih, od čega 950 ljudi zapošljava u jadranskom regionu, koji obuhvata i Srbiju.

Kompanija Nestle je u 2010. godini imala prihod od prodaje od 110 milijardi švajcarskih franaka.

(Beta)