U pismu u koje je Tanjug imao uvid, gradonačelnik Beograda je Cvetkovića zamolio da sagleda da li postoji zakonska mogućnost da se takav zahtev Beograda usvoji i naveo da će grad, ukoliko on ne bude prihvaćen, biti prinuđen da cenu prevoza poveća za više od 20 odsto, što, kako je rekao, nikako ne bi želeo.

Đilas se Cvetkoviću obratio zbog problema koje u redovnom funkcionisanju ima GSP "Beograd" i naveo da veliki pad dinara i porast cena energenata i svih ostalih inputa dovode grad u nemoguću poziciju, koja nalaže dalje povećanje cene karata, bez obzira na svest o velikoj krizi i
ekonomskoj ugroženosti građana.

On je istakao da će Beograd ući u ozbiljnu reorganizaciju GSP "Beograd", da će maksimalno pojačati kontrole i insistirati na tome da samo građani koji kupe kartu mogu da se voze, ali da sve to uz postojeću cenu goriva neće biti održivo.

"Zato nam ostaju samo dve opcije. Prva da povećamo cenu prevoza i druga da država donese odluke da se za gorivo koje GSP kupuje umanji akciza. GSP na mesečnom nivou za gorivo izdvaja preko 400 miliona dinara i ovakvom merom bi uštedeli taman koliko je potrebno da preduzeće nastavi da funkcioniše", objasnio je gradonačelnik Beograda.

(Tanjug)