Vlada Srbije trebalo bi uskoro da razmatra predlog kineske firme "Mostovi i putevi" za finansiranje i izgradnju preostalih deonica na Koridoru 11 od Beograda do granice sa Crnom Gorom, preneo je večeras RTS.
Kako je navedeno, kineska firma "Mostovi i putevi", koja gradi most na Dunavu između Zemuna i Borče, uputila je zvaničnu ponudu Javnom preduzeću "Koridori Srbije" za finansiranje i izgradnju preostalih deonica autoputa na Koridoru 11, od Beograda do Boljara.
Vrednost deonice, duge 270 kilometara, je više od 2,5 milijardi evra, a Kinezi bi taj posao finansirali iz kreditnog paketa od 10 milijardi evra namenjenog istočnoevropskim zemljama.
U "Koridorima" kažu da je ponuda veoma ozbiljna i da bi, ako se dogovore, gradnja mogla da počne već za godinu dana.
"Pogodnost kineske ponude predviđa da 40 odsto posla u finansijskom smislu rade domaće firme, što i nije loše s obzirom da nema posla u građevinkoj industriji", rekao je direktor JP "Koridori Srbije" Mihajlo Mišić.
Kinezi su spremni da daju kredit ili da put grade kao koncesionari.
U slučaju koncesije azerbejdžanski kredit od 300 miliona evra za jednu deonicu biće unesen kao kapital države Srbije.
U skladu sa tim delila bi se i naplata putarine.
U "Koridorima" kažu da je kineski kredit jedan od najpovoljnijih na tržištu.
Kako RTS saznaje, ovaj kineski predlog uskoro bi trebalo da razmatra i Vlada Srbije.
Osim predloga za gradnju Koridora 11, Kinezi imaju spreman idejni projekat za gradnju drumsko železničkog mosta Vinča-Pančevo.
(agencije/MONDO)
Kako je navedeno, kineska firma "Mostovi i putevi", koja gradi most na Dunavu između Zemuna i Borče, uputila je zvaničnu ponudu Javnom preduzeću "Koridori Srbije" za finansiranje i izgradnju preostalih deonica autoputa na Koridoru 11, od Beograda do Boljara.
Vrednost deonice, duge 270 kilometara, je više od 2,5 milijardi evra, a Kinezi bi taj posao finansirali iz kreditnog paketa od 10 milijardi evra namenjenog istočnoevropskim zemljama.
U "Koridorima" kažu da je ponuda veoma ozbiljna i da bi, ako se dogovore, gradnja mogla da počne već za godinu dana.
"Pogodnost kineske ponude predviđa da 40 odsto posla u finansijskom smislu rade domaće firme, što i nije loše s obzirom da nema posla u građevinkoj industriji", rekao je direktor JP "Koridori Srbije" Mihajlo Mišić.
Kinezi su spremni da daju kredit ili da put grade kao koncesionari.
U slučaju koncesije azerbejdžanski kredit od 300 miliona evra za jednu deonicu biće unesen kao kapital države Srbije.
U skladu sa tim delila bi se i naplata putarine.
U "Koridorima" kažu da je kineski kredit jedan od najpovoljnijih na tržištu.
Kako RTS saznaje, ovaj kineski predlog uskoro bi trebalo da razmatra i Vlada Srbije.
Osim predloga za gradnju Koridora 11, Kinezi imaju spreman idejni projekat za gradnju drumsko železničkog mosta Vinča-Pančevo.
(agencije/MONDO)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte