"Kada je reč o izgradnji puteva u Srbiji i ponudama mi smo spremni da ponudimo najpovoljniju cenu. Imamo ponude za kredite i garancije kineskih banaka, a uz sve to i podršku kineske vlade", rekao je Meng RTS-u.
On je dodao da ta kompanija ima plan da izgradi Koridor 11 i da je već ponudili projekte srpskoj vladi za gradnju autoputa na Koridoru 11 od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga.
U tom poslu bi, kako je naglasio, sarađivali sa domaćim kompanijama, čime bi se uticalo i na razvoj srpskih preduzeća.
Meng je na pitanje odakle toliko interesovanje kineskih firmi za izgradnju puteva u Srbiji odgovorio da se srpska privreda razvija i da su zato kineske firme zainteresovane da ulažu u Srbiju i rade na srpskom tržištu.
Ranije danas, predstavnici"Čajna šandong internešenel", sastali su se sa ministrom građevine Velimirom Ilićem, koji je izjavio da će gradnju Koridora 11 i regionalnog autoputa Pojate - Preljina dobiti kineska kompanija koja ponudi najniži cenu.
Meng je ranije danas rekao Tanjugu da žele da grade i autoput Pojate - Preljina, koji treba da spoji Koridor 10 i 11, ili autoput Beograd - Niš i budući autoput od Beograda do Crne Gore.
Kina je odobrila 10 milijardi dolara kredita za projekte u 16 zemalja jugoistočne Evrope, uključujući i Srbiju, koja je predložila više projekata, a najvažniji su projekat za drugu fazu gradnje termoelektrane Kostolac i gradnja Koridora 11.
Od predviđenih 10 milijardi dolara Kina će trećinu dati pod preferencijalnim uslovima, koji su slični onim koje smo ranije dobili za gradnju mosta preko Dunava Zemun - Borča i za prvu fazu modernizacije i gradnje termoelektrane Kostolac.
Ministar finansija i privrede Mlađan Dinkić sastao se danas sa potpredsednikom kineske Eksim banke Liu Liange.
Dinkić je tom prilikom, u ime Vlade Srbije, zatražio dugoročni kredit u iznosu do 850 miliona evra, po veoma povoljnim uslovima, za izgradnju autoputeva u Srbiji.
Kredit bi se koristio za izgradnju deonica autoputa Obrenovac - Ljig na koridoru 11 i autoputa Pojate- Preljina (Moravski koridor), čime bi se ubrzala izgradnja autoputa Beograd - Čačak i strateškog trougla autoputeva u centralnoj Srbiji, saopštilo je Ministarstvo finansija.
Ukoliko bi takav dogovor bio napravljen, ugovor sa bankom i izvođačima radova bio bi potpisan do kraja godine, a radovi bi počeli 2013. godine.
Dinkić je kazao da je Vlada Srbije zadovoljna dosadašnjim tokom radova na izgradnji mosta Zemun-Borča, koji grade kineske kompanije.
On je naglasio da bi izgradnja autoputeva, koju bi finansirala Eksim banka, bila značajna za veliki broj žitelja Srbije, jer su svi veliki investitori svoje proizvodne kapacitete do sada uglavnom locirali upravo blizu autoputa na koridoru 10, a takođe bi značajno ubrzala privredni razvoj i drugih regiona kroz koje će prolaziti.
Predstavnici kineske Eksim banke su istakli da je Srbija jedini strateški partner Kine u centralnoj i istočnoj Evropi, i da su zadovoljni dosadašnjom saradnjom Kine i Srbije, piše u saopštenju Ministarstva finansija.
Njihova su očekivanja da će Eksim banka biti efikasna u finansiranju poslova u Srbiji.
Vlade Srbije i Kine potpisale su Sporazum o ekonomskoj i tehničkoj saradnji u oblasti infrastrukture avgusta 2009. godine, a Dinkić je imenovan za predsednika srpskog dela mešovite međuvladine komisije za trgovinu i ekonomsku saradnju sa Kinom.
Dinkića je Vlada Srbije u avgustu 2012. godine imenovala za predsednika srpskog dela mešovite međuvladine komisije za trgovinu i ekonomsku saradnju sa Kinom.
Istrovremeno predstavnici kineske građevinske korporacije "Čajna šan dong internešnal" sastali su se danas sa ministrom građevine i urbanizma Srbije Velimirom Ilićem kako bi razgovarali o gradnji koridora 11 ( Beograd-Južni Jadran) i autoputa Pojate-Preljina.
Ilić novinarima danas nije želeo da iznosi detalje razgovora, ali je naglasio da će posao u izgradnji tih putnih pravaca dobiti najjeftiniji ponuđač.
On je izrazio zadovoljstvo što već ima zainteresovanih za izgradnju tih puteva i što su oni već podneli određenu dokumentaciju.
"U toj žestokoj utakmici posao će dobiti onaj koji je najjeftiniji", kazao je Ilić i istakao da su razlike između pojedinih ponuđača ogromne i da se kreću i do dva miliona evra po kilometru.
Prema njegovim rečima to su "ogomne pare", a država će izabrati najpovoljnijeg.
(Beta/MONDO/Foto: Guliver Getty)
On je dodao da ta kompanija ima plan da izgradi Koridor 11 i da je već ponudili projekte srpskoj vladi za gradnju autoputa na Koridoru 11 od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga.
U tom poslu bi, kako je naglasio, sarađivali sa domaćim kompanijama, čime bi se uticalo i na razvoj srpskih preduzeća.
Meng je na pitanje odakle toliko interesovanje kineskih firmi za izgradnju puteva u Srbiji odgovorio da se srpska privreda razvija i da su zato kineske firme zainteresovane da ulažu u Srbiju i rade na srpskom tržištu.
Ranije danas, predstavnici"Čajna šandong internešenel", sastali su se sa ministrom građevine Velimirom Ilićem, koji je izjavio da će gradnju Koridora 11 i regionalnog autoputa Pojate - Preljina dobiti kineska kompanija koja ponudi najniži cenu.
Meng je ranije danas rekao Tanjugu da žele da grade i autoput Pojate - Preljina, koji treba da spoji Koridor 10 i 11, ili autoput Beograd - Niš i budući autoput od Beograda do Crne Gore.
Kina je odobrila 10 milijardi dolara kredita za projekte u 16 zemalja jugoistočne Evrope, uključujući i Srbiju, koja je predložila više projekata, a najvažniji su projekat za drugu fazu gradnje termoelektrane Kostolac i gradnja Koridora 11.
Od predviđenih 10 milijardi dolara Kina će trećinu dati pod preferencijalnim uslovima, koji su slični onim koje smo ranije dobili za gradnju mosta preko Dunava Zemun - Borča i za prvu fazu modernizacije i gradnje termoelektrane Kostolac.
Ministar finansija i privrede Mlađan Dinkić sastao se danas sa potpredsednikom kineske Eksim banke Liu Liange.
Dinkić je tom prilikom, u ime Vlade Srbije, zatražio dugoročni kredit u iznosu do 850 miliona evra, po veoma povoljnim uslovima, za izgradnju autoputeva u Srbiji.
Kredit bi se koristio za izgradnju deonica autoputa Obrenovac - Ljig na koridoru 11 i autoputa Pojate- Preljina (Moravski koridor), čime bi se ubrzala izgradnja autoputa Beograd - Čačak i strateškog trougla autoputeva u centralnoj Srbiji, saopštilo je Ministarstvo finansija.
Ukoliko bi takav dogovor bio napravljen, ugovor sa bankom i izvođačima radova bio bi potpisan do kraja godine, a radovi bi počeli 2013. godine.
Dinkić je kazao da je Vlada Srbije zadovoljna dosadašnjim tokom radova na izgradnji mosta Zemun-Borča, koji grade kineske kompanije.
On je naglasio da bi izgradnja autoputeva, koju bi finansirala Eksim banka, bila značajna za veliki broj žitelja Srbije, jer su svi veliki investitori svoje proizvodne kapacitete do sada uglavnom locirali upravo blizu autoputa na koridoru 10, a takođe bi značajno ubrzala privredni razvoj i drugih regiona kroz koje će prolaziti.
Predstavnici kineske Eksim banke su istakli da je Srbija jedini strateški partner Kine u centralnoj i istočnoj Evropi, i da su zadovoljni dosadašnjom saradnjom Kine i Srbije, piše u saopštenju Ministarstva finansija.
Njihova su očekivanja da će Eksim banka biti efikasna u finansiranju poslova u Srbiji.
Vlade Srbije i Kine potpisale su Sporazum o ekonomskoj i tehničkoj saradnji u oblasti infrastrukture avgusta 2009. godine, a Dinkić je imenovan za predsednika srpskog dela mešovite međuvladine komisije za trgovinu i ekonomsku saradnju sa Kinom.
Dinkića je Vlada Srbije u avgustu 2012. godine imenovala za predsednika srpskog dela mešovite međuvladine komisije za trgovinu i ekonomsku saradnju sa Kinom.
Istrovremeno predstavnici kineske građevinske korporacije "Čajna šan dong internešnal" sastali su se danas sa ministrom građevine i urbanizma Srbije Velimirom Ilićem kako bi razgovarali o gradnji koridora 11 ( Beograd-Južni Jadran) i autoputa Pojate-Preljina.
Ilić novinarima danas nije želeo da iznosi detalje razgovora, ali je naglasio da će posao u izgradnji tih putnih pravaca dobiti najjeftiniji ponuđač.
On je izrazio zadovoljstvo što već ima zainteresovanih za izgradnju tih puteva i što su oni već podneli određenu dokumentaciju.
"U toj žestokoj utakmici posao će dobiti onaj koji je najjeftiniji", kazao je Ilić i istakao da su razlike između pojedinih ponuđača ogromne i da se kreću i do dva miliona evra po kilometru.
Prema njegovim rečima to su "ogomne pare", a država će izabrati najpovoljnijeg.
(Beta/MONDO/Foto: Guliver Getty)
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti