Kompanija je pretvorila najnoviju oglasnu kampanju u takmičenje kako bi skrenula pažnju na jedan od gorućih društvenih problema i istovremeno bar delimično doprinela njegovom rešavanju. Sto pobednika dobiće po 5.000 evra za realizaciju projekta poboljšanja života lokalne zajednice.
Danica Ilić se obradovala kada je na sajtu kampanje videla svoje ime na 20. mestu. Konkurisala je s projektom inkluzije romske dece. Zamislila je da im u Nišu otvori školu za vannastavne aktivnosti u kojoj bi razvijali talente učeći jezike, ples ili glumu. Mejlom je obaveštena da je među finalistima i da treba da pošalje još neke informacije.
"Tražili su fotografiju koja će biti na njihovom reklamnom posteru, fotokopiju lične karte i podatke iz banke kako bi uplatili novac. Zahtevali su da potpišem izjavu da im narednih šest meseci stojim na raspolaganju dok bude trajao projekat", kaže za "Politiku" nezaposlena Danica (30) s diplomom više ekonomske škole.
Za najbolje su prvo glasali oni koji su se registrovali na sajt putem Facebooka. Zatim je od užeg izbora kandidata sa najviše glasova stručni žiri izabrao njih stotinu.
Jovana Kovanović (25) dobila je podršku za realizaciju dokumentarnog filma. Pratiće grupu mladih koji će od svog kraja u kom su devedesetih carevale kriminalne bande, napraviti bolje mesto za život svoje dece.
"Cilj mi je da se borim protiv letargije u srpskom društvu, čiji uzrok leži u nemogućnosti zapošljavanja i napredovanja", obrazložila je Jovana svoj projekat.
Veljko Kajganović (27) planirao je da diplomu s pedagogije i licencu košarkaškog trenera iskoristi tako što će u Prokuplju osnovati košarkaški tim za decu oba pola. Učiće o jednakosti, toleranciji i sportskom duhu.
Konkurs za "Nezaposlenog godine” predstavlja po mnogima novo poglavlje u oglašavanju "Benetona”, koji je do sada uglavnom šokirao i izborom teme (međurasni odnosi, sida, verske netrpeljivosti) i načinom prikazivanja (poljubac pape i imama, ogoljeno ljudsko srce).
Svetlana Ćopić, kreativni direktor u agenciji "Nju moment”, smatra da je utisak promene strategije samo privid i da je ovo tipična kampanja "Benetona”. Ono što se promenilo jesu okolnosti u društvu i problemi.
"'Beneton' ponovo identifikuje najaktuelniju društvenu temu. Kampanja je veoma uspešna sa više aspekata. Prvo, odjeknula je u javnosti i munjevito se raširila društvenim mrežama. Drugo, pametna je, jer govori upravo o onome što u ovom momentu osećaju i misle mladi ljudi, što znači da ova kompanija ponovo vešto osvežava imidž i postaje deo savremenog trenutka i današnje kulture mladih. Deo subverzije je u tome što ona svojim proizvodima delom otelotvoruje potrošačko društvo", smatra Ćopićeva.
Italijanski tekstilni džin je često bio na meti kritika da koristi društvene probleme za ličnu dobit, a ne nudi rešenja. Međutim, i sada kada se direktno uključio u rešavanje problema, opet je navukao kritike.
Zamera mu se to što je budžet za nagrade mali u odnosu na ukupnih 20 miliona evra za kampanju i da je na dan kada je pokrenuo kampanju u celom svetu objavio samo tri oglasa za posao.
Danica Ilić svesna je da učestvuje u nečemu što je velika reklama za poznatu kompaniju, ali veruje da će ovo biti dobra reklama i za našu zemlju, a i za učesnike pojedinačno.
"Ko bude kazao da se prijavio isključivo iz drugih pobuda, a ne i da malo reklamira sam sebe, nije iskren", kaže Danica.
(MONDO)
Danica Ilić se obradovala kada je na sajtu kampanje videla svoje ime na 20. mestu. Konkurisala je s projektom inkluzije romske dece. Zamislila je da im u Nišu otvori školu za vannastavne aktivnosti u kojoj bi razvijali talente učeći jezike, ples ili glumu. Mejlom je obaveštena da je među finalistima i da treba da pošalje još neke informacije.
"Tražili su fotografiju koja će biti na njihovom reklamnom posteru, fotokopiju lične karte i podatke iz banke kako bi uplatili novac. Zahtevali su da potpišem izjavu da im narednih šest meseci stojim na raspolaganju dok bude trajao projekat", kaže za "Politiku" nezaposlena Danica (30) s diplomom više ekonomske škole.
Za najbolje su prvo glasali oni koji su se registrovali na sajt putem Facebooka. Zatim je od užeg izbora kandidata sa najviše glasova stručni žiri izabrao njih stotinu.
Jovana Kovanović (25) dobila je podršku za realizaciju dokumentarnog filma. Pratiće grupu mladih koji će od svog kraja u kom su devedesetih carevale kriminalne bande, napraviti bolje mesto za život svoje dece.
"Cilj mi je da se borim protiv letargije u srpskom društvu, čiji uzrok leži u nemogućnosti zapošljavanja i napredovanja", obrazložila je Jovana svoj projekat.
Veljko Kajganović (27) planirao je da diplomu s pedagogije i licencu košarkaškog trenera iskoristi tako što će u Prokuplju osnovati košarkaški tim za decu oba pola. Učiće o jednakosti, toleranciji i sportskom duhu.
Konkurs za "Nezaposlenog godine” predstavlja po mnogima novo poglavlje u oglašavanju "Benetona”, koji je do sada uglavnom šokirao i izborom teme (međurasni odnosi, sida, verske netrpeljivosti) i načinom prikazivanja (poljubac pape i imama, ogoljeno ljudsko srce).
Svetlana Ćopić, kreativni direktor u agenciji "Nju moment”, smatra da je utisak promene strategije samo privid i da je ovo tipična kampanja "Benetona”. Ono što se promenilo jesu okolnosti u društvu i problemi.
"'Beneton' ponovo identifikuje najaktuelniju društvenu temu. Kampanja je veoma uspešna sa više aspekata. Prvo, odjeknula je u javnosti i munjevito se raširila društvenim mrežama. Drugo, pametna je, jer govori upravo o onome što u ovom momentu osećaju i misle mladi ljudi, što znači da ova kompanija ponovo vešto osvežava imidž i postaje deo savremenog trenutka i današnje kulture mladih. Deo subverzije je u tome što ona svojim proizvodima delom otelotvoruje potrošačko društvo", smatra Ćopićeva.
Italijanski tekstilni džin je često bio na meti kritika da koristi društvene probleme za ličnu dobit, a ne nudi rešenja. Međutim, i sada kada se direktno uključio u rešavanje problema, opet je navukao kritike.
Zamera mu se to što je budžet za nagrade mali u odnosu na ukupnih 20 miliona evra za kampanju i da je na dan kada je pokrenuo kampanju u celom svetu objavio samo tri oglasa za posao.
Danica Ilić svesna je da učestvuje u nečemu što je velika reklama za poznatu kompaniju, ali veruje da će ovo biti dobra reklama i za našu zemlju, a i za učesnike pojedinačno.
"Ko bude kazao da se prijavio isključivo iz drugih pobuda, a ne i da malo reklamira sam sebe, nije iskren", kaže Danica.
(MONDO)
Moćne reči Ajzeje Kenana: Došao sam u Crvenu zvezdu da osvojimo Evroligu
Partizan se hitno oglasio zbog Mirotića: Evroliga reagovala, klub podneo i krivične prijave!
"Napala me je pod dejstvom alkohola, to je istina!" Prvo oglašavanje Slobode nakon incidenta na parkingu
Ovo je sastav Zvezde za Štutgart: Šok na golu, ni Ilić ni Glazer!
Srbija dobija organizaciju Evropskog prvenstva sa Albanijom? Radujko razgovarao sa UEFA, otkrio sve!