"Sve više sam siguran, bez obzira na interesovanje mnogih kompanija iz sveta, sa Bliskog i Dalekog istoka, iz Rusije ili Nemačke..., sve više sam uveren i to iznosim kao svoj predlog - da će Jat ostati kompanija kakva jeste", rekao je Mrkonjić Tanjugu.
On je naveo da će deo radne snage koji ispunjava uslove za socijalni program dobiti novac da ode u penziju ili na neka druga mesta.
"Sve više sam siguran da dugovi Jata moraju na neki način da se prenesu na državu i da Jat - sa postojećim slotovima (prava sletanja i uzletanja) i kadrovima koji bi nam ostali, sa sadašnjim avionima i lizingom par novih aviona - da će takva kompanija biti moguća i ostvarljiva već početkom marta", istakao je ministar saobraćaja.
Mrkonjić je kazao da ne želi da 'prejudicira' rezultate rada komisije koja rešava sudbinu Jata, ali da mu je dužnost kao ministra saobraćaja da "u ovom trenutku predoči realnost i situaciju u kojoj se nalazimo". On je naglasio da i vlada insistira da se pitanje Jata reši.
"Ovo je varijanta koja bi, prema mom mišljenju, već od marta mogla da živi", dodao je Mrkonjić. Osnivanje nove nacionalne aviokompanije bila je ideja prethodne vlade, koja je 2010. donela tu odluku i godinu dana kasnije raspisala tender za izbor strateškog partnera, ali se nije javio nijedan ponuđač.
Jat je bio ponuđen na prodaju i 2008. godine, ali se i na taj tender niko nije javio, a još od 2007. kao potencijalni partneri Jata u medijima su pominjani ruski "Aeroflot", "Island er", "Turkiš erlajns", "Baltik avijejšn sistems", konzorcijum domaćih privrednika, "Er Azija", "Etihad"...
Na prvom tenderu 2008. ponuđeno je bilo 51 odsto kapitala Jata po ceni od 51 miliona evra.
(Tanjug Foto Tanjug Nemanja Jovanović)
On je naveo da će deo radne snage koji ispunjava uslove za socijalni program dobiti novac da ode u penziju ili na neka druga mesta.
"Sve više sam siguran da dugovi Jata moraju na neki način da se prenesu na državu i da Jat - sa postojećim slotovima (prava sletanja i uzletanja) i kadrovima koji bi nam ostali, sa sadašnjim avionima i lizingom par novih aviona - da će takva kompanija biti moguća i ostvarljiva već početkom marta", istakao je ministar saobraćaja.
Mrkonjić je kazao da ne želi da 'prejudicira' rezultate rada komisije koja rešava sudbinu Jata, ali da mu je dužnost kao ministra saobraćaja da "u ovom trenutku predoči realnost i situaciju u kojoj se nalazimo". On je naglasio da i vlada insistira da se pitanje Jata reši.
"Ovo je varijanta koja bi, prema mom mišljenju, već od marta mogla da živi", dodao je Mrkonjić. Osnivanje nove nacionalne aviokompanije bila je ideja prethodne vlade, koja je 2010. donela tu odluku i godinu dana kasnije raspisala tender za izbor strateškog partnera, ali se nije javio nijedan ponuđač.
Jat je bio ponuđen na prodaju i 2008. godine, ali se i na taj tender niko nije javio, a još od 2007. kao potencijalni partneri Jata u medijima su pominjani ruski "Aeroflot", "Island er", "Turkiš erlajns", "Baltik avijejšn sistems", konzorcijum domaćih privrednika, "Er Azija", "Etihad"...
Na prvom tenderu 2008. ponuđeno je bilo 51 odsto kapitala Jata po ceni od 51 miliona evra.
(Tanjug Foto Tanjug Nemanja Jovanović)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte