Naime, Česi plaćaju popularnog srpskog “fiću“ 10.400 evra, a građani Srbije, za taj isti automobil moraju da izdvoje čak tri hiljade evra više, odnosno 13. 490 evra, odnosno po novoj ceni 10.900 evra.
Da ironija bude veća, u cenu srpskog “fiće“ u Češkoj uračunata je i carina, porez i transport iz Srbije, piše list “Alo.”
Državni sekretar Aleksandar Ljubić je gostujući na RTS-u objasnio da odgovorio da cena vozila zavisi od opreme, i da Fijat 500 L koji se prodaje u Beogradu ima kompletnu opremu.
Osim toga, dodao je, u Češkoj ima nekoliko proizvođača automobila, i postoji velika konkurencija.
Na konstataciju da bi država kao vlasnik jedne trećine kompanije mogla da utiče na cenu, on je naglasio da Vlada Srbije jeste suvlasnik ali da ne upravlja Fijatom, i da je interes vlade da Fijat posluje pozitivno.
Na kritke uvoznika zbog subvencionisanja "fijata 500L", Ljubić kaže da je strategija vlade otvaranje novih radnih mesta i upošljavanje što više ljudi, i da ni jedan lobi, pa ni uvozniči, ne može vladu pokolebati u tome.
"Da su matične kuće uvoznika odlučile da subvencionišu kamatne stope, ili da su doneli odluku da otvore nova radna mesta, mi bismo ih podržali u tome", naglasio je Ljubić.
On je dodao i da će razmotriti predlog uvoznika da se omogući zamena staro za novo, odnosno da se plaća porez samo na razliku polovnog i novog automobila.
Ljubić je rekao da se Fijat otvaranjem 1.400 novih radnih mesta kvalifikovao da dobije podsticajne mere od države, a da je menadžment kompanije odlučio da taj novac usmeri na građane Srbije i subvencioniše kupovinu Fijata 500L, odnosno njegovu cenu umanji za 3.000 evra.
On je gostujući na RTS-u objasnio da Fijat za svako novootvoreno radno mesto dobija po 10.000 evra iz budžeta, i da je menadžment odlučio da, dok se novac ne potroši, subvencioniše kupovinu Fijata 500L.
(MONDO/Tanjug)
Da ironija bude veća, u cenu srpskog “fiće“ u Češkoj uračunata je i carina, porez i transport iz Srbije, piše list “Alo.”
Državni sekretar Aleksandar Ljubić je gostujući na RTS-u objasnio da odgovorio da cena vozila zavisi od opreme, i da Fijat 500 L koji se prodaje u Beogradu ima kompletnu opremu.
Osim toga, dodao je, u Češkoj ima nekoliko proizvođača automobila, i postoji velika konkurencija.
Na konstataciju da bi država kao vlasnik jedne trećine kompanije mogla da utiče na cenu, on je naglasio da Vlada Srbije jeste suvlasnik ali da ne upravlja Fijatom, i da je interes vlade da Fijat posluje pozitivno.
Na kritke uvoznika zbog subvencionisanja "fijata 500L", Ljubić kaže da je strategija vlade otvaranje novih radnih mesta i upošljavanje što više ljudi, i da ni jedan lobi, pa ni uvozniči, ne može vladu pokolebati u tome.
"Da su matične kuće uvoznika odlučile da subvencionišu kamatne stope, ili da su doneli odluku da otvore nova radna mesta, mi bismo ih podržali u tome", naglasio je Ljubić.
On je dodao i da će razmotriti predlog uvoznika da se omogući zamena staro za novo, odnosno da se plaća porez samo na razliku polovnog i novog automobila.
Ljubić je rekao da se Fijat otvaranjem 1.400 novih radnih mesta kvalifikovao da dobije podsticajne mere od države, a da je menadžment kompanije odlučio da taj novac usmeri na građane Srbije i subvencioniše kupovinu Fijata 500L, odnosno njegovu cenu umanji za 3.000 evra.
On je gostujući na RTS-u objasnio da Fijat za svako novootvoreno radno mesto dobija po 10.000 evra iz budžeta, i da je menadžment odlučio da, dok se novac ne potroši, subvencioniše kupovinu Fijata 500L.
(MONDO/Tanjug)
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Fenerbahče otpustio Bobana Marjanovića? Povratak u Evropu pretvara se u katastrofu!
Mondo ukrštenica za 23. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Sve što treba da znate o Crvena zvezda - Partizan: Prvi derbi u ABA ligi, a već se odlučuje cela sezona!