Na kraju osnovne obuke, na vojnom aerodromu Lađevci kod Kraljeva piloti su izveli prve samostalne letove na srspkom jurišnom avionu "orao j-22".
Prema rečima komandanta 98. Vazduhoplovne brigade, pukovnika Aleksandra Bijelića, oni posle redovne obuke počinju sa borbenom obukom koja predstavlja vrhunac sposobnosti svakog pilota na namenskom tipu vazduhoplova kao što je jurišni lovac-bombard "j-22 orao".
Posle deset časova obuke na avionu sa duplim komandama, kada su leteli sa nastavnicima, prvi samostalni let na ovom vazduhoplovu major Igor Đorđević opisuje kao fenomenalne.
"Imao sam pozitivnu tremu pošto dugo nisam leteo kao samostalac, ali veću tremu imam od novinara", rekao je Đorđević.
Prema njegovim rečima, pilotima sledi obuka za noćne i letove u složenim meto-uslovima.
I pilot major Aleksadar Gajić prvi samostalni let opisuje kao mnogo lepši i uzbudljiviji, tvrdeći da se let sa instruktorom i samostalni let razlikuju "kao nebo i zemlja".
Zamenik komandanta 98. Vazduhoplovne brigade, potpukovnika Dejan Vasiljević, je reako da su piloti pokazali sigurnost u izvršenju letačkih zadataka.
On je izrazio veliku zahvalnost komandantu Komande vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane general-majoru Ranku Živaku za bezrezervnu podršku.
Preobuka ostalih pilota bića nastavljena, a 98. Vazduhoplovna brigrada, prema oceni Vasiljevića dobila je grupu mladih pilota koji će u budućnosti činiti okosnicu vazduhoplovstva Srbije.
Piloti su u vazduhu, prema rečima Gajića odradili klasičan navigacijski let po maršruti, upoznali se sa osobinama aviona i činjenicom kako se avion "j-22 orao", kao lovac-bombarder za vartrena dejstva po objektima na zemlji, danju i noću, ponaša na malim i velikim brzinama pri opterećenjima.
Ovi piloti do sada su leteli na avionu "super galeb n-62", budući da preobuke za letenje na jurišnim avionima nije bilo 12 godina, a sada su se stekli uslovi da se letački sastav starije generacije vrati u trenažu i počne preobuku sa mlađim pilotima.
(Fonet, foto: printscreen)
Prema rečima komandanta 98. Vazduhoplovne brigade, pukovnika Aleksandra Bijelića, oni posle redovne obuke počinju sa borbenom obukom koja predstavlja vrhunac sposobnosti svakog pilota na namenskom tipu vazduhoplova kao što je jurišni lovac-bombard "j-22 orao".
Posle deset časova obuke na avionu sa duplim komandama, kada su leteli sa nastavnicima, prvi samostalni let na ovom vazduhoplovu major Igor Đorđević opisuje kao fenomenalne.
"Imao sam pozitivnu tremu pošto dugo nisam leteo kao samostalac, ali veću tremu imam od novinara", rekao je Đorđević.
Prema njegovim rečima, pilotima sledi obuka za noćne i letove u složenim meto-uslovima.
I pilot major Aleksadar Gajić prvi samostalni let opisuje kao mnogo lepši i uzbudljiviji, tvrdeći da se let sa instruktorom i samostalni let razlikuju "kao nebo i zemlja".
Zamenik komandanta 98. Vazduhoplovne brigade, potpukovnika Dejan Vasiljević, je reako da su piloti pokazali sigurnost u izvršenju letačkih zadataka.
On je izrazio veliku zahvalnost komandantu Komande vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane general-majoru Ranku Živaku za bezrezervnu podršku.
Preobuka ostalih pilota bića nastavljena, a 98. Vazduhoplovna brigrada, prema oceni Vasiljevića dobila je grupu mladih pilota koji će u budućnosti činiti okosnicu vazduhoplovstva Srbije.
Piloti su u vazduhu, prema rečima Gajića odradili klasičan navigacijski let po maršruti, upoznali se sa osobinama aviona i činjenicom kako se avion "j-22 orao", kao lovac-bombarder za vartrena dejstva po objektima na zemlji, danju i noću, ponaša na malim i velikim brzinama pri opterećenjima.
Ovi piloti do sada su leteli na avionu "super galeb n-62", budući da preobuke za letenje na jurišnim avionima nije bilo 12 godina, a sada su se stekli uslovi da se letački sastav starije generacije vrati u trenažu i počne preobuku sa mlađim pilotima.
(Fonet, foto: printscreen)
Još uvek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš diskusiju.