Modna marka "guči" (Gucci) je najpoželjniji dizajnerski brend na svetu, budući da bi jedan od pet potrošača kupio proizvode sa tim znakom kada bi sebi mogao da ih priušti.
U Internet anketi, u kojoj je učestvovalo više od 25.000 ljudi iz 48 država, drugo i treće mesto su podelili "šanel" (Chanel) i "Kelvin Klajn" (Calvin Klein). Na četvrto mesto plasirali su se "Luj Viton" (Louis Vuitton), "Kristijan Dior" (Christian Dior), "Versaće" (Versace), kao i modna kuća "Armani" (Armani), koja je u sličnoj anketi 2006. godine bila na prvom mestu, prenela je agencija Blumberg.
Najskloniji marki "guči" su bili ispitanici iz Indije i Ujedinjenih Arapskih Emirata, koji su u procentu od 41, odnosno 37 odsto izjavili da bi pre kupili proizvode sa logom "Gučija" nego bilo koju od 24 robne marke iz njihove zemlje.
"U poslednje dve godine je 'Guči' uspeo da održi i čak poveća vrednost brenda u jednoj veoma konkurentnoj i hirovitoj industriji, kao što je modna. To je postignuto stalnim usađivanjem ključnih vrednosti brenda u sve proizvode, od parfema i sunčanih naočara do modnih dodataka - nakita, torbica i odeće", izjavio je povodom rezultata ankete predsednik "Nilsena" za Evropu Patrik Dod.
Kompaniju "Guči", koja je u vlasništvu francuske grupacije za maloprodaju PPR, sredinom devedesetih godina prošlog veka su "podigli iz mrtvih" bivši čelnici Tom Ford i Domeniko de Sole, koji su čuvene torbice sa ručkama od bambusa, motiv konjske uzengije i logo sa dva isprepletena slova "G" učinili modernim i profitabilnim.
(Tanjug)
U Internet anketi, u kojoj je učestvovalo više od 25.000 ljudi iz 48 država, drugo i treće mesto su podelili "šanel" (Chanel) i "Kelvin Klajn" (Calvin Klein). Na četvrto mesto plasirali su se "Luj Viton" (Louis Vuitton), "Kristijan Dior" (Christian Dior), "Versaće" (Versace), kao i modna kuća "Armani" (Armani), koja je u sličnoj anketi 2006. godine bila na prvom mestu, prenela je agencija Blumberg.
Najskloniji marki "guči" su bili ispitanici iz Indije i Ujedinjenih Arapskih Emirata, koji su u procentu od 41, odnosno 37 odsto izjavili da bi pre kupili proizvode sa logom "Gučija" nego bilo koju od 24 robne marke iz njihove zemlje.
"U poslednje dve godine je 'Guči' uspeo da održi i čak poveća vrednost brenda u jednoj veoma konkurentnoj i hirovitoj industriji, kao što je modna. To je postignuto stalnim usađivanjem ključnih vrednosti brenda u sve proizvode, od parfema i sunčanih naočara do modnih dodataka - nakita, torbica i odeće", izjavio je povodom rezultata ankete predsednik "Nilsena" za Evropu Patrik Dod.
Kompaniju "Guči", koja je u vlasništvu francuske grupacije za maloprodaju PPR, sredinom devedesetih godina prošlog veka su "podigli iz mrtvih" bivši čelnici Tom Ford i Domeniko de Sole, koji su čuvene torbice sa ručkama od bambusa, motiv konjske uzengije i logo sa dva isprepletena slova "G" učinili modernim i profitabilnim.
(Tanjug)
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji
Sloboda Mićalović napadnuta na parkingu: Evo kako je poznata glumica završila u Urgentnom centru