Ferari SF90 Stradale najjaci ikad 1000KS prvi hibrid PHEV.html

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vesti

Novi Ferari – najjači ikad i prvi hibrid (FOTO, VIDEO)

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

SF90 Stradale ima čak četiri motora koji zajedno razvijaju tačno 1.000 konjskih snaga

Izvor: promo/Ferrari SpA

Ferari je u Maranelu predstavio nov model - SF90 Stradale. Ime je dobio u čast 90. rođendana Ferarijevog trkačkog odeljenja - Scuderia Ferrari, dok Stradale (ital. put) označava putničku verziju. "Ne-Stradale" SF90 je zapravo ovogodišnji Ferarijev F1 bolid.

SF90 Stradale je prvi Ferarijev PHEV, odnosno plug-in (punjivo) električno vozilo.

Najjači Ferari razvija tačno 1.000 konjskih snaga, koje dobija od 4-litarskog tvin-turbo V8 motora (780 KS) i tri elektromotora (220 KS). Obrtni moment iznosi 800 Nm, a pogon je očekivano na sva četiri točka.

Do "stotke" će mu trebati samo 2,5 sekundi, a do 200 km/h – 6,7 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 340 km/h.

SF90 Stradale je moguće voziti oko 25 kilometra samo na baterije, čiji je kapacitet 7,9 kWh. U tom režimu vožnje maksimalna brzina je ograničena 135 km/h.

Pogledajte

00:00
ferari sf90 stradale
ferari sf90 stradale
Izvor: promo/Ferrari SpA
Izvor: promo/Ferrari SpA

Najbrži na Fioranu

Nov model "obrne" Ferarijevu fabričku stazu Fiorano za minut i 19 sekundi, što je najbolje vreme u kategoriji putničnih modela.Rekord staze drži Mihael Šumaher koji je 2004. u Ferarijevoj formuli postogao vreme od 55 sekundi i 999 hiljaditih delova. Zanimljivo da najbrži trkački automobil na Fioranu nije neki Ferari već Maserati MC12 Competizione sa 1:11,711.

Kao što se može pretpostaviti iz promo klipa, automobil je neke elemente pozajmio sa Ferarijevog F1 bolida, kao što je osmostepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom.

Ipak, najupečatljiviji detalj je zadnji spojler koji je se sastoji iz pokretnog i nepokretnog dela, nalik DRS sistemu u Formuli 1.

Što se tiče unutrašnjosti, primetno je odsustvo palice menjača, a ispred vozača je nalazi, po prvi put u jednom Ferariju, digitalna instrument tabla, veličine 16 inča. S njene desne strane se nalazi zanimljivo rešen modul klime.

Vozaču je na raspolaganju i veliki head-up displej.

SF90 Stradale je dugačak 4,710 metara, širok 1,972, a visok 1186 mm. Težina 1570 kg je raspoređena u odnosu 45 odsto napred i 55 odsto pozadi.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Roki

Kupujem ga😀

???

Prvi hibrid?? Neko nije uradio domaci...

Garfild

Bombona

MONDO IZDVOJENO

Inicijalizacija u toku...
loader