Poznati novinar i voditelj objasnio zašto su biciklisti loši po životnu sredinu
Za razliku od emisija Top Gear, a sad The Grand Tour, gde je moralo, u vecinu slucajeva, da se vodi racuna o jeziku, na portalu Drive Tribe to ne mora.
Džeremi Klarkson, kao jedan od njegovih vlasnika, to koristi da prilicno "plasticno" izrazi svoje mišljenje.
Ovog puta su tema bili biciklisti, verovatno Klarksonov najmrskiji deo saobracaja.
"Ovo predivno drvece gradonacelnik Londona želi da posece kako bi napravio prostor za biciklisticku saobracajnu traku.", poceo je Klarkson svoju tiradu sedeci u bašti jednog kafea u centru Londona.
"Covek je ocigledno poludeo. Ne možeš poseci drvored da ljudi mogli da voze svoje bicikle."
"Znam da su biciklisticke staze trenutno najbitnija stvar na svetu za one ludake sa pet stvrdnutih banana na glavi i malom GoPro kamerom. Od*jebite, jer nisu", iskren je bio Klarkson.
"Evo sad sam ulazeci u London bio u ogromnoj gužvi, jer je put sužen zbog biciklisticke staze, i jedno od zaglavljenih vozila je bila hitna pomoc. Neko je tad možda umirao zbog staze za bicikliste."
Voditelj je rekao kako živimo u apsurdno vreme i to ilustrovao primerom kako su u londonskom Hajd parku suzili kolovoz za vozila, kako bi napravili traku za bicikle, iako vec postoji staza koja je udaljena od puta deset metara.
"Niko ne želi da vozi bicikl. Tada se znojiš i smrdiš. Kako biciklista doprinosi ekonomiji? Nikako. A i ne možete se voziti gradskim automobusima, jer cete dobiti neku bolest", nastavio je Klarkson u svom stilu.
A preneo je i jednu zanimljivu teoriju iz britanskog dnevnika Gardijan.
"Ako ideš do posla biciklom, onda moraš da nešto pojedeš kako bi nadoknadio potrošene kalorije. Odluciš se za avokado, koji doleteo avionom s druge strane sveta. Pa po životnu sredinu je bolje da ideš na posao Hamerom, nego tako", rekao je.
"Dakle, vožnja bicikla te tera da jedeš, da nadoknadiš potrošene kalorije. Da li neko vodi racuna o ovome? Ne, naravno! Samo pricaju kako bicikl dobar po prirodu. Ne, nije!"
Anketa
Da li je i vama propao turistički aranžman?
-
Da
63.06% (70)
-
Ne
36.94% (41)
"I znate kako to ide sa 'zelenim' stvarima – svi smo vozili dizele, a onda smo morali da ih se otarasimo i predemo na benzin, onda smo i njih morali da odbacimo i predemo na hibride. Sad i njih moramo da ostavimo i uzmemo elektricne. S druge strane, uvedene su bile trake za autobuse jer je to bilo najbitnije, a sad su autobusi loši, pa moramo da imamo biciklisticke trake. Ocekujem da ce uskoro reci i da su bicikli loši po životnu sredinu, što i jesu, i da cemo morati na posao na skacuci na onim velikim decijim balonima", rekao je Klarkson.
Predložena biciklisticka traka u dužini od oko 6 kilometara trebalo je da košta 42 miliona funti (oko 45 miliona evra). "Trebalo" jer je predlog gradonacelnika gradsko vece odbilo.
Anketa
Da li ćete se vakcinisati protiv gripa?
-
Ne!
64.66% (75)
-
Da!
35.34% (41)
"Gradonacelnik je izjavio da ce zbog odbijanja ljudi stradati. Da, apsolutno ste u pravu, gospodine Kan, jer ako napravite biciklisticku traku, doci ce do ogromnih gužvi u kojima ce biti zaglavljena i kola hitne pomoci, koja nece moci da se probiju", objasnio je.
"I znate šta je rešenje za sve ovo? Neko levicarsko udruženje predložilo je da se svim privatnim vozilima zabrani ulazak u London u narednih 11 godina. Pa zašto onda praviti biciklisticke staze kad nece biti kola a onda ni potrebe da se odvajaju biciklisti? Niti bi trebalo trošiti 42 miliona na nešto što nam nece trebati", zapitao se Klarkson.
"Ma od*ebite svi, koliko vas ima!"
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.