• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Crna hronika
06.11.2021. / 10:49

MARIJU KARAN NAPAO DEČKO U CENTRU GRADA? Incident u gluvo doba noći, komšije zvale policiju?

Komentari 46

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

QQ

Odakle joj decko juce se razvela

Mance

Lepa Maro

Partizaи Fadilj i Franjo zauvek!

Ova utripovala da je stvarno Aleksis.

Ivan

Vec sam pomislio da je nasla nekog sa golfa trojkom. Naravno to je ta ljubav, Porse, zarada iznad 3000 eur mesecno, putovanja, obroci u restoranima i da si tu na klik.

Luka

@Ivan Sta fali gtadskom prevozu? U razvijenim drzavama milioneri se voze gradskim prevozom tj metroom.

Basketball fan

Vozi porše..... nikad mi neće biti jasno (tj jeste) kako nije našla nekog ko vozi Fiata npr 500l i ne samo to, uvek je glumica ili pevačica sa fudbalerom ili biznismenom. Čast izuzetcima. Postoje MNOGE stvari preče od veličine bankovnog računa a to su sreća, sklad, razumevanje, iskrena ljubav, poštovanje.... i još mnooogo toga!

Luka

@Basketball fan da, ali treba doci na taj nivo svesti i mentalnog razvoja

Milos

Hoce ti sto voze Porsea i sto im se ne zna poreklo novca da udare tu i tamo...

Ja

@Milos da nisu kompleksasi vozili bi normalna kola ili se taksirali

Ivan-Lo

Samo bahato...Elita...Na ovakve najbolje ne obracati paznju,jer bi ih to najvise bolelo.

Roxy Music

@Ivan-Lo Ma koja crna elita. Ono malo istinskie elite u Srbiji ne vidiš i ne čuješ, to je vrlo pristojan i obrazovan svet. Ko iole ozbiljan želi da bude u društvu prostitutki, narkomana, kriminalaca i ostatka rijaliti Srbije.

Sam biras

@Ivan-Lo slazem se, ali se na nasilje mora reagovati

12:36

Riberina na kub. Samo strasan Lav je moze prizemljiti. U tom slucaju ne treba Porse ni bilo sta....

Kolja

Je l obavestila bliznje nekim nacinom jer mi "Srbi ne znamo za mejl"

Perica

Čuj na Poršeu ... To je ta veza , taj što vozi Porše , taj i šamara !

Sam biras

@Perica ne voze bas samo kompleksasi porsee mada ih ima dosta

Mk

Normalan i radan svet u to doba noci spava

Mr

U pravoj Dinastiji Aleksis podigla seriju i postala legenda,a ova kao Aleksis u Pinkovoj Dinastiji udarila ekser u mrtvački sanduk.Glumica nula.

Alo Lomnica

Duga jezicina

Sam biras

@Alo Lomnica tvoja?

Inicijalizacija u toku...

MONDO REPORTAŽA

Mariju Karan ošamario dečko u Beogradu