Hadzije iz Srbije muslimani idu na hadz

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo
22.08.2017. / 18:01

Rekord: Na hadž iz Srbije ide 415 muslimana

Komentari 21

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Mina

"žrtvuju životinje"!? koja nazadnost i necivilizovanost, sramota. jadne životinje, jadne. Užas.

Milan

@Mina A za slave svinja ti ne izlazi iz usta.

Đomla

Nadam se da BIA kontroliše ovo i sastavlja spiskove, ovo su potencijalni teroristi i ekstremno opasni i zatucani ljudi koji ne bi smeli tek tako da vršljaju po našoj zemlji. Takođe im treba ispitati i članove porodice po uzoru na MOSAD. Nije se sa ovim šaliti nimalo.

Omer ibn Hatab

@Đomla Nisam znao da brada i odredjeni komadi odece mogu da budu opasni. Bez panike, samo polako!

Milan

@Đomla Slabo si obrazovan.

Vuk

Nadam se da će te ostati zauvjek tamo, ako ne svi bar 1/3.

Stefan

Dabogda ostali tamo

Mld

Putujte i ne vracajte se

Ја

Безумље., јер зашто опет жртвовати животиње, када је највећа жртва сам Господ Христос?Чувајте се лажних пророка, који вам долазе у овчјем руху, а изнутра су грабљиви вуци (Господ Исус Христос - Јев. по Матеју 7, 15)..

Omer Ibn Hatab

@Ја Isus Hrist, ili Isa, nek je mir na njega je samo Poslanik kojeg je Bog poslao sa jednom misijom, a to je, da ljudima obznani jedinu vjeru sa kojom je Bog zadovoljan, a to je Islam. Isa, mir na njega, je cinio cuda jedino uz Boziju dozvolu. Po tvojoj logici, Isa je Bog, ili Boziji sin, znaci ako je Isa Bog, onda je on sveznajuci, zar ne?! Znaci ako je Isa Bog onda bi on trebao da zna kad ce sundnji dan, zar ne?! U Bibliji stoji da je Isa upitan kad ce smak svijeta, on je reko da NE ZNA, A NI ANDJELI NA NEBU, ZNA SAMO BOG! Vidis, tvoja knjiga to tvrdi, ne Kur`an, vec Biblija! Kako je moguce ako je Isa Bog, a Bog je sveznajuci da ne zna kad je smak svijeta?!

Čovek

@Ја Oko cega see vi prepirete😂Istorijski gledano,pitanje je i ko je bio Isus,i da li je bio,a sto se cuda tice,nikakvih cuda bilo nije.Prosto da je bilo ostalo bi negde zapisano,a da to nije biblija naravno....

Miki

@Ја Tog vašeg Isusa iz Kurana istorija ne poznaje, taj kog vaša knjiga opisuje nikada nije živeo. Vi ne razumete suštinu dolaska Sina kao bogočoveka zato i ne razumete njegove reči nego ih namerno krivo prenosite. Zar je Bogu Svedržitenju išta nemogće? Ako je stvorio svet zar mu je problem da se kao čovek ograniči jednim delom od sveznanja... Razumete vi kad vam se predoči ali ste lažljivi licemeri.

Adnan

Da ih Allah ukabuli hadz

Kinezofil

POTOMCI RIMLJANA ALBANCI.AHHAAHHAHAHAHA .

UFO

Kakvo je ovo zaglupljuvanje naroda, cirkus!!!

KoRn

I mi Albanci idemo svi na hadz!A i tad mali srbi ne smeju da udju na nasu teritoriju!

Becker

@KoRn a vi kako ste?

Čovek

@KoRn PROVERI svoju genetiku,90% sam siguran da ce ti naci bar 50% slovenskih gena!

KoRn

@KoRn mi smo potomci starih Rimljana a vi ste dosli posle nas..

Serbia forever

@KoRn Vi šiptari više niste samo dileri, već ste postali i korisnici. To se vidi po tvom komentaru!?

Inicijalizacija u toku...
special-image

PRODAVNICA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

loader