Bezbednost motociklista u saobracaju motociklisti saobracajne nesrece sa motociklistima

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo
23.04.2020. / 19:56 20:06

Bezbednost motociklista u saobraćaju: Lep je osećaj slobode, ali...

Komentari 18

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Dejan

Pošto vozim auto i motor preko 20 gadina, iz svog iskustva mogu reći da i jedni i drugi prave namerne i nenamerne greške i propuste u saobraćaju. Narvno postoje vozači i motocikla i automobila koji svesno i namerno prave probleme u saobraćaju radi nekog dokazivanja i testiranja svojih mogučnosti i sposobnosti. Tako da odgovornost leži na svima nama. Slažem se sa autorom teksta da treba dosta raditi na edukaciji i obrazovanju u ovoj oblasti. I potrebni su nam ovakvi tekstovi u većem broju.

Vuk

Pešak sam skoro od rodjenja, biciklista preko 30 god, auto vozim preko 20 god i motor preko 10. Cak imam dozvolu za čamac. Budala ima svuda. Najviše pešaka i automobilista jer ih ima najviše. Biciklisti najmanje poštuju semafore, motoristi brzinu, vozači automobila pravo prevenstva. Ko se normalno ponaša kao pešak taj se normalno ponaša i na biciklu, motoru, u autu... Tek kad sam počeo da vozim motor počeo sam da primećujem koliko drugi ne vode računa. Motor je što neko napisa za planinske, dobro uredjene puteve, krivine i za stazu. Sve je u glavi. Veština je 20%, ostalo je mozak i predvidjanje. Ko se čuva i Bog ga čuva.

Mila

Ovaj tekst i poruka u njemu treba da stigne do mladih ljudi

Professor

@Mila Edukacija je neophodna na svakom koraku. Trenutno je stanje jaaako lose.

Beba

@Mila Nazalost sada imamo vise vremena, ali opet na srecu, pronasla sam na sajtu koji se pominje bas dosta kolumni jako zanimljivih. Na razumljiv nacin je napisano, bar meni. Super mi je i ono sto su radili sa skolama u Boru, evidentirali probleme, odradili cool web mapu. Svaka cast ko god da je radio.

Miksa

Pohvaljujem ove serije tekstova o bzb u saobracaju. Super su i edukativni. Svaka cast za ovog momka. Nadam se da ce ih biti jos.

Ivan

Odličan tekst

Lola

Tekstovi sve bolji i bolji! Svaka cast! Poznajem ekipu koja radi ovo, super su.

Gasterbajter opasnost po Srbiju

Motor se vozi samo po planinama i krivudavim putevima, gradovi i urbane sredine su smrt.

To su kamikaze

Ja gotovo nikad nisam video motociklistu koji vozi brzinom ogranicenja ili ispod nje, a gotovo svakog kog vidim divlja i vozi brzinama nekoliko puta vecim od dozvoljene. Ne vide se jer se odjednom pojave iza tebe zato sto jure kao metak, ne moze vozac svaki cas da gleda u retorvizor jer mora da gleda ispred sebe, sa strane, da pazi na pesake, itd. Takodje me postuju ama bas nikave propise u saobracaju, ponasaju se bahato. Dok se ne ogranici maksimalna brzina za motore do 60-70 km/h nece se dozvati pameti. Takodje treba izbaciti zadnje sediste, jer po pravilu je ta osoba najvise ugrozena, ne svojom voljom niti krivicom.

Gasterbajter opasnost po Srbiju

@To su kamikaze Kako si pametan

Evo ga balvan

@Gasterbajter opasnost po Srbiju za razliku od tebe koji si ...

Mile M...

@To su kamikaze ne znam zašto toliko minusa, čovek je realan!

JESSE

@To su kamikaze Takvi kao ti bi uveli inkviziciju, samo zato što su neobrazovani i uskoumni... Da ne bih dubio i širio "Vuk" je u svom komentaru rekao sve... Ja inače vozim motor 30-ak godina i za svaki lom, povredu i štetu na motoru, mogu u 95% slučajeva da zahvalim vozačima "B" pa i "D" kategorije... U saobraćaju treba biti prvenstveno svestan da NISI SAM, pa čak i kad neko drugi krši "pravilo" saobraćaja... S najboljom namerom... JESSE

Ajde

@JESSE Otkud ti znas ko je obrazovan ili neobrazovan? I koji si argument ponudio? To sto si se lomio ali po tvojoj tvrdnji nisi kriv, pa ipak ti i dalje nastavljas da ugrozavas svoje zdravlje? Kada se polomis ili pogines bitno ce biti da niti ti krivac?! I sta onda nine tacno kada te covek nazove komikazom i mazohistom? Normalna osoba bi vec nakon prvog udesa razmislila i resila da izbegava rizik a ne da nastavlja, kome je bitno nakon sto polomi glavu ili nogu ko je krivac!? Takodje, vidim nije ti po volji ni da se limitira na svim motorima brzina, ne moze brze od 60 km/h tako da ne bude sanse za divljanje. Takodje nema drugog sedista pa samim tim ni mogucnosti da ubijes nevinog saputnika cija je jedina krivica sto je seo sa budalom koja pokusava da ga zadivi svojom "spretnom voznjom". Ili zabraniti motore skroz, ostaviti samo trocikle.

Milan

Motociklisti su u riziku jer ne postuju ni jedan propis, ni jedno pravilo... Danas gledam zaobilazi sa desne strane na skuteru desetak automobila i izbija na celo kolone nastavljajuci pravo dok je prvi automobil trebao skrenuti desno. Da vozac automobila nije pogledao slucajno desno lagano bi udario u njega. Dok se ne pocnu naplacivati kazne za probijanje, provlacenje na semaforu i kazne za prebrzu voznju motociklista, svi ostali ucesnici saobracaja ce biti ugrozeni. Takodje ovih dana u gradu nisam video motociklistu koji je vozio 50 ili manje a u gradu imamo cak tri motokluba.

Bane

Bas mi je dosta pomogla u zivotu agencija za bezbednost saobracaja... klasicna prevara za pranje love. Sta su mi oni pomogli, sem sto sto su povecali takse.

Milan

@Bane Tu agenciju treba ukinuti jer su uveli evropske standarde i zahteve ali su zaboravili da su nam automobili stariji od 15 godina i da radimo za 30000 dinara...agencija za bezbednost saobracaja nije donela nista osim udara na dzep vozaca.

Inicijalizacija u toku...

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU