Za Nadju sakupljeno jos 57.500 evra

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo
29.04.2014. / 11:42 11:42

MONDO: Sve više nade za Nađu

Komentari 11

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

crvenok.

Hvala sportistima za malu Nadju. Nadja do pobede.

drmr

mislim koliko pratim ove aukcije da se uvek prvi odazivaju da pomognu sportisti i obican narod.a sto se tice glumaca ja slabo cujem da oni organizuju neku pomoc pa makar i od neke predstave human.karaktera. Pevaci hm.pa taj zdravko colic ja ne znam jel on toliko bezosecajan tip ili sta je u pitanju , l.brene seke.jelene natase gde ste vi gospodo , a ni porez ne placaju nego ja tebi ti meni .ma muka mi je od tih zvezda.SPORTISTI IMAJU NAJCISTIJE SRCE I ZATO SVAKA CAST ..

SRBIN

Napred Nadja,drzimo ti palceve,zivot je samo jedan i treba ga iskoristiti !

Suzana

I JOS NESTO! ZAMOLILA BIH OVU OMLADINU DA SE ZAPITAJU STA JE TO STO IH CINI SPOKOJNIM,PA DA AKO IM TO NIJE PREVISE ODRICANJA,OSTANU KOD KUCE MESTO DA IZADJU ZA VIKEND NA SPLAVOVE I KOJEKUDE DA SE NAPIJU KAO NEZDRAVI,DA ODVOJE TAJ NOVAC KOJI BI UZALUDNO POPILI I DA IZVINETE IS*IŠALI, UPLATE KREDIT I POSALJU NEKOLIKO PORUKA NA 5757 SA NAZNAKOM "NADJA".

Slovenac

ajde političari, svaki od vas po hiljadarku €, pa onda svaki direktor firme takođe po hiljadarku €, pa svi pevači, pevačice, starlete, striptizete, konkubine, šlag de-la-krem estrade po pola hiljadarke €, pa kockarnice i kladionice (od dnevne zarade 25%)...onda svaki od nas koliko može, 50 dinara, 100 dinara, 5 €, 10 dolara...koliko ko može...ma ima da se skupi i za Nadju, i Lanu i sve ostale u budućnosti...ali...znate dobro, uvek postoji ali...

Милаш

А што се остатак који треба не донира од пара који је преостао од акције за малу Тијану, кад је већ оволико хитно? Или је те паре стварно неко дрпио!

Suzana

@Милаш Te pare su navodno prebacene na racun institva za majku i dete,za kupovinu opreme i renoviranje. ja se nadam da je tako,jer Nadja nazalost nije jedino tesko bolesno dete.

m&m

A gde su Ceca, Seka, Jelena Karleusa, Zdravko Colic, Lepa Brena, Sasa Popovic, Covic, Vujosevic, mnogi glumci, slikari, politicari, i svi drugi koji se bahate i prikazuju svoje bogatstvo na svim drustvenim mrezama?!?!?! Svaka cast SPORTISTIMA! I posle se javljaju mbogi koji pljuju sport i sportiste! A vi ostali idite i slikajte se i kacite vase tuzne, hvalisave slike....

IGOR

Srecno dete!Sinoc je toliko bilo pozitivne atmosfere i ljudi velikog srca da se covek tako oseti ponosno sto je bio deo takve manifestacije!Sobzirom da je bilo mnogo sportskih pobednika i sampiona,navijamo svi za Nadju da i ona pobedi kao i sva druga deca kojima je neophodna pomoc!Ujedinjena Srbija to nam treba! Manje klabera,dangubica,starleta a vise humanih,vrednih ljudi i bice bolje ovoj zemlji!

Suzana

molim ove sa prve televizije da nas ne ponizavaju vise tolikom humanitarnoscu,jer nismo idioti. kao odneli joj 1000 evra! a zna li neko koliko zarade za sekund reklama a kamoli za 6 blokova puta 7-8 minuta? E pa jadni ste i bedni i sram vas bilo sve! vrlo je vazno kako ste napravili piruetu a ne to sto ovom detetu krvari iz usta. pa ja sam toliko iznervirana. DRZI SE NADJA,USPECEMO!

pedja

@Suzana Pravi komentar ste ostavili. ne postoji nista podlije od samopromocije u ovakvim situacijama. Svaka cast sportistima na ovoj akciji, a pre svega svaka cast onom decku koji je zapoceo ideju o aukciji dresova. Nadam se da ce vec sledece nedelje stici lepe vesti iz nemacke.

Inicijalizacija u toku...

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU