Beograd: Nove zone GSP, jeftiniji prevoz....?!

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.
Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo
31.05.2015. / 11:18

Beograd: Nove zone GSP, jeftiniji prevoz....?!

Komentari 25

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

voodoo

Prva recenica i greska, ne postoji linija gradskog prevoza koja ima previse autobusa. Na svim linijama se ceka i stoji u autobusu. Da bi gsp bio pravi servis gradjanima trebaju mu dve stvari, bolji autobusi i da se drzi istaknutih vremena polazaka, samo to, ali ta vremena polazaka na stanicama stoje samo radi reda.

Neko

Zivo me interesuje sta se desiti sa linijama na kojima saobraca Lasta. Sremcica, koja pripada opstini Cukarica, ima 511 koja ide na svakih 5 minuta, a mi iz Trebeza, koji smo blize, ali pripadamo Barajevu, imamo bus na svakih 15-20 i to Lastu, koja je 2* skuplja. Potpuna nebuloza...I da vidimo da li ce zameniti oznake na stajalistima. Ka Ripnju gde ide 534, stanica je ponegde razvaljena klupa a negde samo metalni stub bez ikakve oznake. Mogli bi da postave pravo stajaliste. I muka mi je od ovih komentara kao treba seljake odseci od sveta. Citav zivot sam zivela na Zvezdari i Banovom Brdu. Sad sam malo dalje od centra i takve gluposti mi nikada nisu bile jasne. Zar ljudi zive samo u centru Beograda?

Svako

@Neko Da. :-)

Da ne poveruješ

Duža vožnja, manja cena!? "validatori" i "displejevi". Tramvaji su očajno organizovani u svakom smislu, itd ali sve to treba da reše ljudi koji pre svega znaju posao i koriste gsp, uz bedna primanja pride. Šta će nova stajališta-pa postojeća su nova! Zameniti nova novim, a busevi kršine?

хомер

Смањите ако је економски оправдано.међутим битно је силом и казном натерати паразите да плаћају,пожурите са увођењем саобраћајног одељења комуналне полиције и гањати шверцере уз приватне извршитеље.тржиште нек реши цену и превознике а држава нек помогне сиромашнима и угроженим групама.то колико неко има плату нема везе са ценом превоза,већ трошкови који су реални за превозника,ни мени нико не да хлеб јефтиније ако сам сиромашан.дотирањем гсп односно шверцера тј паразита трошимо вртиће,школе канализацију.стоп демагогији,београџани треба да плате за услугу коју користе као и сви у Србији а не колко се њима плаћа,то нема нигде на свету

Glavni grad Srbije

@хомер Ti sedi na traktor i pravac njiva,ostavi Beograd na miru.I kada smo vec kod toga,gradski prevoz treba da je besplatan jer je Beograd glavni grad svih gradjana Srbije! I kao takav treba da je najveci,najlepsi i najsredjeniji..da se zna sta je provincija,a sta glavni grad! To sto ti je sudbina dodelia da si rodjen van Beograda nije nas problem,dosta mi je zlih i zavidnih seljaka kojima je uvek neko drugi kriv,a nikada oni sami!!!

Tiz

8%, 12%? Kako da ne. Najbolje nam ukinite prevoz da se iskoristi prazan kapacitet trotoara. A digli cene karata sa 72 din na 130din, posto je papirna postala za jednu upotrebu. Posle toga kolko god da padne cena karata sigurno nece smanjiti na oko 72din. Jedini cilj je da prorede prevoz da svaki bude krcat i da se vozimo ko s*oka, a time ustede na struji, nafti, delovima itd.

хомер

@Tiz Није истина,папирна је само за дневну вожњу дакле 24х.ко купи пластичну има трошак 250 рсд и траје му 4ГОДИНЕ и само је допуњује а за 89 рсд купи временску од 90 минута што не значи да мора да изађе 90 мин већ ако у 89 мин се валидира у последњем возилу у које је ушао има право да се вози до краја,значи возио се у 2 превоза и у 89 мин ушао у трећи нпр 95 на почетној станици може да се вози до краја тј још 70 мин дакле више превоза за 89+70 мин=159 мин дакле више од два и по сата за 90 рсд.а са најскупљом маркицом може да се вози 18 сати дневно за 100рсд бесконачно,у просеку.не знам зашто тако причате?

Unutrasnjost i okolna sela Beograda

Upravo tako je u Beogradu. Beograd vode oni koji ne poznaju probleme Beograda. Beogradjani ne traze luksuz kao sto su fotelje, internet ili televizor u gradskom prevozu kao sto predlaze gradski menadzer, inace tip iz Kraljeva. Mi trazimo samo da se prevezemo sa jedne destinacije u Beogradu na drugu. Posto je ocigledno da ovi koji vode Beograd teraju inat sa Beogradjanima uvodjenjem necega sto Mi Beogradjani ne zelimo, kao na primer davanje para Djilasu i bus-plusu. Jedino resenje je ukidanje bus-plusa, privatnog prevoza, kao i hapsenje Djilasa kao odgovornog za sveukupnu pljacku Beograda preko naplate karata, a sa njim privesti i menadzera Beograda gos'n Vesica koji se inati sa gradjanima Beograda usput poklanjajuci "privatnim prevoznicima" po 20 miliona eura, iako bi oni na ime poreza Beogradu trebalo da plate tu cifru. Ali kako je u Beogradu sve naopako to i nije neko iznenadjenje, vec uzasno saznanje da Premijer Vucic podrzava Djilasa u njegovom pljackaskom pohodu preko bus-plusa i reklamnih panoa, jer mu je kako kaze clan stranke Borisa Tadica preko televizije. Znaci i pored obecanja u predizbornoj kampanji SNS-a da ce ukinuti bus-plus i sve pratece stetocine u Beogradu, dobijamo informaciju da nam u Beogradu jos dugo predstoji status sebra, iliti roba. Ja kao covek od morala bio sam zaprepascen kad sam cuo preko televizije o velikom prijateljstvu Vucica i Djilasa, i da se sa tim na neodredjen perid gasi svetlo u Beogradu. To je novi momenat u saznanju da prijateljstvo omogucava pad Beograda. Onda, nista drugo nam ne preostaje vec da cekamo izbore, i vreme kada ce kriminalci konacno da "sviraju klavir" u mestu predvijenom za to, u Zabeli. Do tada nama Beogradjanima sa ovakvim tipovima na vlasti neka je Bog u pomoci!

mikiva

Od 500000 njih iz prigradskih placa kartu samo 22000 e da je neko pametan i da uzme da im ukine sve linije do Beograda i lepo da odsece te seljske jednom za svagda.

Marko Marko

Pa skoro ste ukinuli pojedinacnu kartu, Sto bi neko ko se vozi 15 minuta placao kao onaj sto se vozi 90 minuta? Vi ste navodno pravedni i kao glumite brigu, a vozate se u dzipovima i blindiranim vozilima. Odavno ste vi izgubili kako narod zivi. Prevoz treba da se placa, ali bolje bi bilo da Republika uvede poseban porez u Bg, a da tim novcem finansira gradski prevoz, a sam prevoz da bude besplatan.

u ritmu nereda

Imam svest da plaćanjem karte ulažem u razvoj Srpskih Političara, pa zato od mene dinar nećete dobiti! Beograd na vodi? Žičare? A dečija bolnica nema pod... OTPOR i PROTEST!

хомер

@u ritmu nereda Дечја болница нема под због тебе,јер паре које ти ниси дао да град из буџета гспу

oooo

a koja je logika da utnici sa periferije imaju jeftinije karte? pa duze se voze a imaju i slicne ili iste ili cak vece plate od ovih koji se voze 2 stanice na primer? to sve treba da je ujdenaceno..i oenta je da autobusi idu cesce,da imaju tajming, da su sredjeni i da cene budu u skladu sa pirmanjima a ne da bude 10ti deo plate,to nije normalno ako uzmemo da je prosek plata 35000din, markica od 3270 je previse..

pa zato

@oooo Sto ti 2 stanice mozes da prepesacis ako ti skupo a oni sto putuju vise oni ne mogu.... i zato sto se vecina vozi po 1-2 stanice, pa da takve nateraju da idu peske...

ja pa ja

@oooo putnici sa periferije imaju vecu cenu karata duplo,a ti koj imaju vece plate voze se autom..a dve stanice mozes i da prosetas zdravo je, osim ako nisi blestan i iznemogao,.. ostalo se sve slazem.

Srboljub

Dakle, bliže se izbori. Sad će i penzije da vrate na stare, a posle izbora opet da ih smanje i nastave sa rasprodajom zemlje. Tužni dani za Srbe.

Matic

Ne bi placao ni da je karta 20 dinara. To je stvar principa, a ne zbog finansijskih problema. Postoje ljudi koji za vikend u nocnom provodu potrose 10-20 hiljada, a ne placaju kartu 90 dinara, jer kao nemaju para.

Martic

@Matic E Maticu, nemoj da lupetas molim te, bas ce neko ko radi u pekari za 25.000 da da svakom meseca 2.900 za prevoz, odakle bre ?! Kakav provod kakvi bakraci

TRN U ...

@Matic Taj sto potrosi 10-20 hilj za vikend, taj se ne vozi GSP-om, nego sirotinja koja ima tih 90 din, ali za 10 voznji, za vise nema.

Inicijalizacija u toku...

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU