Vozila sutrašnjice danas: ŠTA SU HIBRIDI I KAKO DA IH VOZIMO (ANKETA)

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ekonomija
26.06.2020. / 11:22 11:22

Vozila sutrašnjice danas: ŠTA SU HIBRIDI I KAKO DA IH VOZIMO (ANKETA)

Komentari 11

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Vlada

Profesor je potpuno u pravu, što se Toyote tiče ovo kažem sa iskustvom od 3 godine vožnje Priusa III gen. Automobil sam određuje režim rada što pomaže u vožnji, održavanje je svedeno na zamenu ulja u motoru i filtera. Nema kaiševa, sajli, alternatora, pumpe za vodu, nema velikih servisa.

Mladen

Kako da ih vozimo? Rukama i nogama, ali kako da ih kupimo? Narode, realno je da kupimo nov hibrid koliko i nov spejs satl, hajde da se ne sprdamo sa sirotinjom, vazi?

anonimus

Slazem se, lako cemo mi da ih vozimo ali kako da ih kupimo? Ja sam i kupovinu obicnog polovnjaka odlozio, zbog cele ove situacije za sledecu godinu, kad mi zatreba za duzi put dovijam se ili od prijatelja ili uzmem mms rent a car . Nadam se padu cena.

Kucerak u Sremu

Vozicemo ih lako, a kako da ih kupimo e to je pitanje...

Nik

Kako da ih vozimo? Puš puš.. (k)gur (k)gur..

Dex

Ovo su bila "vozila sutrasnjice" 80-ih i 90-ih godina kad smo gledali prve koncepte, pa i trzisne modele. Danas su veoma prodavana vozila, godinama unapred, a otislo se i korak dalje (u nekim zemljama su najprodavaniji modeli bez ikakvog SUS pogona). Dobro, kod nas je to svakako (malo)sutrasnjica. A to da li je glupost ili ne, mislim da nema potrebe da se brinete oko toga dragi sugradjani. Nije bas da je taj Bubanj potok prepun ovakvih stvari.

MS

Hibrid je najveca glupost! Slazem se da je inzinjerijsko savrsenstvo,ali je to toliko slozeno i komplikovano da ne opravdava cenu o odrzavanju da i ne pricamo ne smem ni da pomislim da se pokvari cinergydrive.Na kraju krajeva trose gorivo i zagadjuju okolinu.Hibrid je dobar samo za proizvodjace koji udarom na snobizam zaradjuju ogromne pare.

Dzony

@MS Nisi u pravu! Tri godine sam vozio električni auto (službeni). Sada vozim Toyotin hybrid (moj) i što se tiče održavanja, cena je jeftinija nego kod benzinskih ili dizel varijanti. Upravo zbog toga što ima mnogo jednostavniji sistem (nema kvačilo, alternatoror, alnaser...)

Lebo

@MS Imati sud o nečemu što ne poznajem generalno je boljka ovog podneblja. Hibridi su među najpouzdanibim vozilima na svetu, održavanje je znatno jeftinije od dizela a benefiti vezani za potrošnju goriva i zagađenje su ogromni. Cena vozila je na nivou dizela, tako da je svaka kritika plod totalnog neznanja ili neke iracionalne mržnje. Uzgred, hibridna vozila nisu budućnost već sadašnjost jer se prodaju preko 20 godina. Kad jedan proizvođač, da ga ne reklamiramo, proda preko 15 miliona takvih vozila onda to ima svoje zašto. A neupućeni mogu da kritikuju koliko hoće.

hm

@MS Jeftinije održavanje od dizelaša. Kod Toyotinih hibrida je CVT menjač na kom nema šta da se pokvari, koji nema lamelu te enama zamene seta kvačila. Produžena garancija na hibridni sistem je 10 godina! Čak kočioni diskovi duže traju, zbog sistema kočenja u toku kog se puni baterija... Nisi informisan i komentarišeš na nivou kafanske tralala priče.

COMRADE

Gold 2 rulz

Inicijalizacija u toku...

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU