• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Šta je softver za prodaju i kakve koristi vaš biznis može da ima od njega?

 Lana Stošić
Autor Lana Stošić

Tržište kakvo poznajemo se menja velikom brzinom iz dana u dan. Kompanije, biznisi, a ponajviše njihovi prodajni i marketing timovi moraju da drže korak sa ovim promenama kako bi proizvodi i usluge bili plasirani na najbolji mogući način.

 SAP digitalizacija sales cloud softver biznis Izvor: WM/SAP

Rešenje? Nije očekivati samo od zaposlenih da se adaptiraju na novonastale uslove. Kako se onda postiže takvo prilagođavanje? Tako što se i tehnologija prodajnih procesa automatizuje - u tome leži ključ uspešnog biznisa.

Vaš tim zadužen za prodaju svakodnevno procesuira veliki broj informacija o svakom proizvodu. Sve što bi potencijalnog kupca moglo da zanima, oni moraju da imaju u “malom prstu”. Svi ti podaci moraju biti sveobuhvatni, lako dostupni, ažurirani na vreme. Uračunajte u to informacije o konkurenciji, trenutnom stanju na tržištu, ponudi i potražnji - da bi im ovo sve bilo na dohvat ruke, neophodno je da im se pruži platforma koja će sve to obuhvatiti i omogućiti.

Realnost prodaje je takva da se proizvodi i usluge zahtevaju brzo - desiće se da će kupac želeti nešto danas za danas, ili danas za juče. I prosto rečeno, da biste izašli ovakvim zahtevima u susret, potreban vam je brz softver, koji će vašem prodajnom timu omogućiti brzu konfiguraciju, određivanje cena, i ostale informacije koje će im omogućiti da uspešno zaključe prodajni proces.

Podrazumeva se da ovakva automatizacija mora biti potpuno fleksibilna i mobilna. Sve ono od čega zavisi sama prodaja, mora biti brzo i lako dostupno - zaposlenima mora biti omogućeno da svim neophodnim podacima o kupcima, proizvodima, cenama pristupe i preko mobilnog telefona - čekanje povratka u kancelariju sa terena nije opcija.

Od presudnog je značaja da se tehnologija prodaje automatizuje na takav način da prati potrebe vaših zaposlenih - to će unaprediti njihovu efikasnost, i osigurati dobro iskustvo tokom čitavog prodajnog procesa, a samim tim i zadovoljne kupce.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image