Srpske jedinice će reagovati ako se ROSU ne povuče!

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.
Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Srbija
28.05.2019. / 08:14 10:14

Srpske jedinice će reagovati ako se ROSU ne povuče!

Komentari 148

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

***

Vazno je da ste nas obavestili, medjunarodnu zajdnicu takodje, jos ste ih i zamolili da prime k znanju. Da li ste vi predstavnici vlasti suverene drzave Srbije ili ste predstavnici udruzenja obozavalaca KIM? Izgovor je da ne mozete tamo je Nato. Dosta nam je svih koji su bili na vlasti proteklih 30 godina, prvo vrlika obecanja pred izbore a onda pocne nabrajanje sta sve ne mogu. Dost je.

Mirko

Zvezdan i Legija resavaju ovu situaciju do podne !!!

Nn

Niko ne dira narod..

S

Kriminalce treba pohapsiti,hapse ih i u Beogradu..

Milivpje

Molim Vas sklonite sa TV te silne vojne komentatore i analiticare. Hocu da vidim SRPSKU VOJSKU.

Antijugosloven

Nije se povukao, uhapsili su još 20 ljudi... I šta sad?

Odgovori

Trofazni Komarac

Cija deca opet da ginu???? Cijaa???

Odgovori

Sever

Ili jesi ili NISI Lav. Hajde ustani i bori se

Roki

@Sever Sine prosao bi kao onaj dodji da ti cika Velja da bonu,nije to derbi

Muskron

Legija brate,koliko ja vidim uskoro ce biti tvoje oslobadjanje..pa polako da se rese neke stvari

Uroš

Pa kad cemo da reagujemo?! Kad pocnu da ubijaju nase ljude dole!!! Dokle vise!!! Ajde sad Aco Srbine da te vidimo!

Odgovori

Veso

I dokle su stigle naše jedice? Jesu otišli dalje od poligona za obuku?

Odgovori

WOT Bot

@Veso idi ti pa ih vodi.

Mitesha

Ma nemoj..... Ne, nece se povuci!!Mada bi licno voleo da se ne povuku pa da svi planovi velikog vodje padnu u mulj!!! Kakav je ovo jeftin i bedan scenario....

Odgovori

Miki

@Mitesha brate mili sta ti pričaš,auuuuu strašno,ne verujem sta sam pročitao...strašnoooooo.

Mile pfc

Hoce,hoce...ali sutra... 😀

Odgovori

....

Opet nasedamo, navlace nas i opet ce ceo svet da nas okarakterise kao krivce.

Odgovori

Tursija

Da li iko veruje da je ovo spontano?! Sve je ovo dogovor Ace Srbina i njegovih koalicinih partnera iz tzv. vlade Kosova. Oni ce kao da upadnu, on ce kao da reaguje a sve u cilju da se narod jos vise zaplasi da bi smo mi na kraju rekli evo vam Kosovo. I naravno da ispadne da je Aco Srbin najveci heroj

Odgovori

Miki

@Tursija ne lupaj gluposti Šerloče....

Veka

Dakle, ako dobro shvatam, nas predsednik je znao da ce oni upasti. Oni su upali i sad preti da ce poslati vojsku, ako se ne povuku? Ne razumem, sta ceka se ceka? Mozda, ali samo mozda, smo trebali biti u pripravnosti, pa reagovati odmah cim su usli, ako smo vec znali sta spremaju? Kaze mi komsija neki dan - kako ces naci posao u struci (master pedagog), ako ne udjes u SNS? Komsija, pre cu na njivu ici i raditi ne znam kakve poslove, nego biti potrcko domacih izdajnika, neznalica i kriminalaca. Dovidjenja.

Odgovori