Seselj znao za atentat na Djindjica trazio ubistvo Gase Knezevica

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Srbija
22.07.2019. / 09:28 09:29

Šešelj zvani "ŠTRUMF", tražio likvidaciju ministra?!

Komentari 11

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Mirko

Obicna budaletina, dzabe mu zvanje najmladjeg doktora nauka.

Nik

Sto je najgore ta kreatura je za nekog ponos Srbije ! Dali ce nekad odgovarati za njegova nedela ?

Corto Maltese

Hocemo li se ikad resiti ovog zla?

Nenad

Čovek koji poziva na silovanje novinarki, nije daleko ni od poziva na ubistvo. Šešelj je zlurad čovek. Samo takav, je mogao pričati javno na tv-u da Đinđića treba iskopati, pa ga probosti kocem! Da ne govorimo o moru njegovih sličnih izjava koje ga same najbolje opisuju.

Zoran Djindjic

Pametnom dosta!

Ne lupetaj

@Zoran Djindjic šta je dosta to što jedan kriminalac izjavio da uzme zdravo za gotovo.

kakoGlasateTakoProlazite

Seselj- jedan od vecine politicara kojima su puna usta srpstva, rodoljublja i srbovanja- a razjedinjuje, svadja i samo stetu nanosi srpskom narodu. I tako od 1990g do danas..i dalje je poslanik i sedi u skupstini...Nikad se Srbi nece opametiti, zato su u top 3 najsiromasnije zemlje Evrope.

Dr

Strasno za jednu naciju,nasu decu,buducnost da je posle svega seselj na slobodi a njegova politicka deca na vlasti.seselj je saucesnik zemunskog klana jer je sa njima drugovao,komentarisao ubistva,porucivao..na aerodromu pri odlasku u hag sav nasmejan i srecan je najavio krvavo prolece u srbiji.posle mesec dana je ubijen premijer jedne drzave i proglaseno vandedno stanje.mi guramo glavu u pesak a obice nam se o istu taj odnos prema drustvu i zdravom razumu.

paracelzus

Znajuci Seseljevu politicku karijeru i mnoge sramotne skandale, ovo je sigurno istina. Tuzno je da narod vec 30g. glasa za takve pogubne radikalno-napredne likove. Zato je na dnu, sa bednim platama, razjedinjen, posvadjan i neslozan..i bice na dnu jos dugo..

Tursija

Vjekoslav Seselj, db produkt i dvorska luda

Miloš

Sada je svima jasno da je Šešelj najveći kriminalac, pripadnik tvrde struje Udbe i Db, a da je njegov politički sin naslednik ozbiljne kriminalne hobotnice!!!?!!?!

special-image

PRODAVNICA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

Inicijalizacija u toku...
loader