• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Srbija
22.01.2020. / 22:56 23:06

Vučić i Đukanović se sastali u Jerusalimu: Razgovor bio težak i dug!

Komentari 27

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Vladimir

Bravo presveti efendija

Ja

I sam sam se preko TV ekrana uverio da je razgovor bio izuzetno težak i naporan. Ajde neka neka porekne da je razgovor za kafanskim stolom lak i pri tom još moraš jesti kus kus, humus, falafel i piti vino. Mene su lično učili da se ne priča dok se jede. Ali za dobrobit države se moraš žrtvovati.

62

Standardno svi njegovi razgovori su teški i dugi

Cedomir Radovic

Ideja:neka se pravos. vernici u CG izjasne na referendumu da li zele da ostanu pod jurizdikcijom SPC ili da predju u CPC.Mislim da je to najdemokratskije.

Kanal

Dogovarali dalje zajednicke poteze.

Popo

Sta je to vama dvojici toliko tesko bas bih voleo da znam. Pazi ti njih, njima tesko. Ma tesko nama ca vama dvojicom godinama. Ej, godinama nas vi zamajavate.

Ssss

Sastali se jedan drzavnik koji pravi svoju drzavu i jedan rejting politicar. Nazalost nas srba

Bexon

Dobrica Ćosić, književnik, član SANU, bivši predsjednik države, „otac srpske nacije“, napisao je sljedeće: -„Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno.“

Serbia forever

@Bexon Zašto onda ti lažeš Srbine?

Sova

@Bexon Daj ne se.i vise sa tim Dobricom da je on otac nacije tj srbstva. On je bio pisac ..ko je on da njega stavljate na prvo mesto. Ćosić je pisao o sebi , i kroz svoju prizmu bacao anatemu na Srbski narod. Imamo mi mnogo vecih i vaznijih imena kroz istoriju. Npr Car Dusan Silni! Procitaj makar njegov zakonik. Ja bi ga odmah primenila...

AV

@Sova Opet laž.

Peki

@Bexon Šta radiš ti ovde konjušarčiću? Nećeš ovako izlečiti komplekse, druži se malo sa ljudima, nadji devojčicu(ako ima neka tvoja sunarodnica a da je nije neki Srbin maznuo), probaj da uživaš u životu, nema od frustracije ništa.To si što si, iz svoje kože se ne može.

AV

@Peki A što se mitomani povampire kad im se spomene Dobrica.🤣🤣🤣🤣

Lik

@AV Hajde dosta si ken**o ovde. Idi sada pročitaj Jovana Dučića.

Dr.Nebojsa

@Bexon Pohlepa i gramzivost nikada nisu bili svojstvo Srbina a u tome i jeste tajna psihologija srpskog coveka. Tajna njegove mudrosti katkada izbija snagom vulkana. Cudesni temperament Srbina izrastao je iz hiljada godina mira po slobodnim prostorima bez granica, te je stoga u Srpskoj duši sve bezgranicno: i bol, i radost, i vernost, i vera,i covekoljublje.` Olga Lukovic-Pjanovic

AV

@Dr.Nebojsa Tajna vaše mudrosti je laganje.Laž i samo laž.😎😎😎😎😎

Daimonion

@Bexon 😂😂😂😂😂😂😂🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪🥪

Neki Tamo

@Bexon Niti tako glasi citat iz "Deoba" niti treba dozvoliti da se ovako iskrivljen citat objavljuje, jer se radi o jednom o nasih najvecih pisaca.

Bans

@Bexon da, sam si napisao knjizevnik. A i **up si ti da shvatis sta je knjizevnik hteo reci.... Napisao je on i da su Srbi od muke zli, pa to ne znaci da je svaki od 10 miliona Srba zao.

Serbia forever

Razgovor je bio težak: koliki je moj deo u Beogradu na vodi? A koliki je moj?

Inicijalizacija u toku...

MONDO REPORTAŽA