Pas rase staford napao bebu

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Svet
20.11.2018. / 19:59 19:59

Staford napao novorođenče, bore mu se za život

Komentari 45

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Napao me staford

Pre par nedelja na Kalemegdanu pas rase staford, pusten i bez korpe, zaleteo se na mene i mog psa sa 20 metara udaljenosti. Gazdu ne vidim, a pas juri ka nama, ne da se igra, vec da napadne. Uspevam nekako da ga uhvatim za ogrlicu, prvi put u zivotu vidim tog psa, ne znam ga, veliki odrasli muzjak staforda. drzim ga duze od minut za ogrlicu u nadi da ce se ukazati vlasnik dok je moj pas vezan i drzim ga drugom rukom. staford rezi, kidise i uspeva da izvuce glavu iz ogrlice i skace pravo na mog psa, na vrat, krece da ga davi. Borba traje vise od pola minuta i evo ga gazda, ukazao se. Skocio je na svog psa, legao na njega, i uspeo jedva da ga odvoji od mog psa. Srecom, prosli smo s nekoliko razderotina, sarpej je moj pas, ima debelu kozu, nije uspeo da ga pocepa. I eto, ceo zivot obazavam staforde, ali oni nisu psi kojima svako moze da bude gazda, a pogotovo ne kao ovaj koji zamalo da ubije mene i mog psa, usred bela dana na Kalemegdanu.

SRBENDA

PAS U DETETU VIDI KONKURENCIJU ZA HRANU.

Padobranac

Nema vera u kera!

Kop

Užas.

Hanibal Lektor

Ovakvim roditeljima dete nije ni trebalo..

NS1987

Ljudi stvarno ste dojadili i Bogu i narodu....vodite hajku protiv staforda i pit bulova kao da su djavoli....jos kada se doda da 90% ljudi veze nema o psima sitoacija je jos gora....nista ofi nisu opasniji po ljude,odtasle i decu,od bilo koje druge rase....zasto ne pisete o gomili napada ostalih rasa,po ulicama i domovima...psi bilo koje rase napadaju ljude iskljucivo zbog neodgovornih vlasnika...garantujem,iz iskustva,da je svaki staford ili pit bul mnogo manje opasan po coveka od gomile drugih pasmina...

Крстајић Млађа

@NS1987 Zakonom zabraniti drzanje ovih pasa. Tu bi dodao i Akitu.

Дрина

@NS1987 А ти видим имаш везе... Ствар је у томе да кад те уједе неки други кер он те уједе и то је то а кад те дохвате стафорд, ротвајлер и компанија ту ти је крај, јел си у стању да укапираш то? И да се бар мало разумеш у керове знао би да свака раса има одређене психофизичке карактеристике, булдог је тврдоглав као мазга, бернардинцу можеш да радиш шта оћеш њега боли уво и тако даље... И кад чујем тако неке керонаучнике и шатро познаваоце где тврде како су сви исти повраћа ми се, не знате ви где сте шупљи

ZeKa

@NS1987 U pravu si, mnogo pre ce da napadnu neke druge rase. Narocito coveka. Problem je sto napad pita i staforda kad se desi, obicno ima drasticnije posledice.

Garrosh

Kangala bih ja dao detetu, da prekolje sve što mu priđe...drže kerove vekovima dresirane za borbu, pa se čude čudu...sve pobiti

ZeKa

@Garrosh Staford kao rasa je priznat pre 80 godina, jedva da postoji vise od jednog veka. Tako da sigurno nije vekovima pravljen za borbe. A i borbe pasa ne postoje bas toliko dugo, mislim da su nastale u 19. veku.

Дрина

@Garrosh @зека У 19. веку??? Хахаха па стари римљани су органировали борбе паса... Стварно сте ви нека чудна сорта

Profa

Svaka zivotinja treba sa se ukloni cim se oseti da je poremecena. Zna se ko je ko... bog je odredio ko covek a ko zivotinja. Nikad obrnute uloge

Змај

Мене је стафорд угризао за шаку кад сам имао 13 година. Додуше није не напао већ је скочио на јабуку коју сам држао и руци и цимао га горе-доле и онда је само скочио...

Neznan Poznanovic

Sad ce ovi iz Levijatana reci kako je sve to normalno i traziti pravdu za kera... 😩😏

.

@Neznan Poznanovic Mozda...?!

Trofazni Komarac

Kako je zlo vreme doslo za Decu!!! Roditelji koji bleje u telefone ili igraju igrice, deliti dom sa psima koji su neuracunljivi, da ne govorim o usvajanju od strane istopolnih parova, dve mame ili dva tate!! Jadna Deca ni kriva ni duzna..

Gagi

Imam staforda miran je ko beba , pre čim samo zalaje na malo dete,ubijem ga od batina, sad ga bukvalno kao dete povučem za uvce i on tajac.Sve je stvar vaspitanja

c-webb

@Gagi Svaka ti čast, tako treba!

Баобаб

@Gagi и тебе треба у*ити од батина кад држиш звер у кући

Inicijalizacija u toku...

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

loader