Vasili Zajcev najbolji snajperista na svetu Drugi svetski rat

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Svet
15.12.2019. / 05:52

Ovaj Rus je bio prava NOĆNA MORA - Vasili Zajcev, ubica bez premca!

Komentari 50

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Krmaklija

Ukucajte na engleskom u googlu...Ljudi u odnosu kojih Rambo izgleda kao piiiii... tu je i spomenuti rus ali ima još gori finac, a da ne spominjem tajlanđanima ako se dobro sećam, čovek goloruk dva bunkera uništio, kao u ratnim igrama, Call of Duty solo kampanja...

Ilija Ikić

@Krmaklija Tačno je . Finac je bio daleko bolji.

Nikz

Enemy at the gates !

Milos

"Sa mesta koje ne vidis, stici ce zvuk koji nikad neces cuti..."

62

Nije on ubica

Tool Pneuma

Sta je svevišnjih ispranih mozgova na ovu vest.Dva najveca diktatora trenutno u svetu Svevišnji mali Alek i Putin Srbin nad Srbima.

Аранђел

@Tool Pneuma Без премца, највећи диктатори на целом свету јесу они који ти дароваше премијера. Они, који од (некада) мислећег човека начинише само део потрошачког крда, који недељом не иде у храм, већ у шопинг мол, и не чита ништа, ако није у вези са снижењима и акцијама, која су "случајно" најпримамљивија за ноћ вештица и црни петак. Они, чије донације зависе од непосредне политичке подобности, чији је економски модел једино жив, уколико је подржан аранжманима са ММФ -ом, који ти не остављају право чак ни за одређивање старосне границу за одлазак у пензију, који ти буде савест за мигранте из Сомалије, Афганистана, Пакистана... А протераше ти сународнике са вековних имања, они којима су људска права само изговор (повод) за нељудско насиље, они који ти у главу одређују број стајаћих војника и официра а министар војни може бити било ко, уз "само" један услов - да је цивил. Они који граде ауто - путеве у знак славе колинијалних управника (Црна Гора, Србија, тзв. Косово, БиХ, Хрватска...). Они, који не трпе различитост ни постојање једне - једине земље (С. Кореја) са другачијим економско - друштвеним системом. Они који се залажу за једнакост, слободу говора и извештавања, а не либе се да бомбардују зграду националне телевизије из истих побуда. Данас су против опсаде исте, да би добили ШТА? Поново партијску ТВ уз поклон - претплату.

Tool Pneuma

@Аранђел Radi Copy Paste samo zvoni?

Tool Pneuma

@Аранђел Tog sto si opisao upravo ga tvoj svevišnji bog dovodi u Srbiju.Dzaba si krecio Arangele.

Аранђел

@Tool Pneuma Звони, али у глави. Гледајући шире (глобално), има ли већег симбола "Copy Paste" од вас?

Аранђел

@Tool Pneuma Најпре, мораш да се смириш и натенане прочиташ мој коментар. Не би ли разабрао ко је "мој Свевишњи" и кога браним. А, од свих противника AV - a, најсмешнији сте ми ви којима је његов наступ и изглед одвратнији од његове политике. Која је његова, колико и ја!

Baki

@Аранђел ne mogu da verujem da je tvoj prvobitni komentar neko shvatio kao da si bot. Prsli smo kao narod. Uzgred, svaka cast na tom komentaru, sve si sublimirao kako nam je. Bravo!

Srbenda

U prvi mah mi se učini da je Šaban Šaulić, a na drugi.... pa i na drugi... isti Šaban

Baader

"On se smatra odlučujućim faktorom u porazu Nemaca kod Staljingrada." Da niste malo više preterali sa ovom rečenicom?

Xaros

A Mihael Witman tenkovski as koji je uništio 138 tenkova i 136 artiljerijskih oruđa i vozila. Bilo je tu dosta asova na svim stranama, ne samo na pobedničkoj, koju forsirate.

Zozon

Vasilij Zajcev, ključni čovek u ključnoj bici II sv. rata koja je odredila krah fašizma.

Povratnik nikad

Svaka cast Zajcevu, ali Simo Hayha je ipak sampion.

Šerif Mclaud

Rusofili ne razumem zasto je tesko da se pomirite sa cinjenicom da je Zajcev samo legenda .

Panj

Ja sam citao da je Nemački Oficir Gerhud Drahens najveci snajper , destvovao od 1940 do 1945 oko 12.000 potvrdjenih meta.

Klop

Najveci pogodak to jest razdaljinu ubitacno smaknuce nepriatelja postigao je znam samo ime Rejmond vojnik koji nije bio snajperista ali je pomocu puske Gepard Trs 2 kalibar 19.7 mm nisan 6.5 42 x 92 Zeiss likvidirao metu na odstojanju od 4700 metara .

Inicijalizacija u toku...
special-image

PRODAVNICA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

loader