• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Svet
01.07.2020. / 18:58 18:58

NEVEROVATNO otkriće u svemiru: Naučnici ništa slično nisu videli

Komentari 5

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

DžoMa

Na toj planeti godinu dana traje 18 sati?

AV

@DžoMa To znači da napravi krug oko svoje zvijezde za 18 sati,a Zemlja oko Sunca za 365 dana ili godinu dana,kako hočeš.

Clan plemena

A sta su to pa naucnici videli, ogledali ili ispitivali u svemiru. Sve sami teoreticari, prodavaci naucne magle. Te njihove teorije su u rangu starogrckih filozofa koji su verovali, naravno svako ko je mislio drugacije je bio ismevan, da je zemlja ravna ploca koju drze cetiri slona koja stoje na velikoj kornjaci koja pliva u nebeskom okeanu. Hah, naucnici.

Dex

@Clan plemena Mozes ti da mislis drugacije, ali prvo moras nesto da znas. Smejes se, a ne znas nista o temi. Nauka nije stvar misljenja, vidjenja, vec je u pitanju traganje za cinjenicama. I ne postoje nikakvi "naucnici", vec istrazivaci iz razlicitih polja. Ne postoji neka grupa "naucnici" gde svi rade isto, razmisljaju isto i rade na istom cilju. A sta su gledali u svemiru? Slepi covece, ti svojim ocima mozes da vidis na hiljade i hiljade nebeskih tela, svake noci po iole vedrom vremenu. Da znas sta su opticki instrumenti, verovatno bi znao i kako da ih bolje (i vise njih) vidis. Da znas nesto o fizici, termodinamici, hemiji, matematici itd., verovatno bi izvukao i neke konkretne zakljucke. Ko si ti da se smejes, a nisi ni procitao neku naucnu studiju, vec poneki naslov na internetu (ne verujem da citas tekstove).

AV

@Clan plemena Idi gledaj Zadrugu....

Inicijalizacija u toku...

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU