• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Svet
22.02.2017. / 20:06

VELIKO otkriće NASA: Tamo negde...ima života?!

Komentari 95

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

mara vodović

To je velika nada za život .

Подсећања

Према законима астрономске физике светлост, или уочено зрачење приближне (али свакако мање од) брзине светлости, (не наводи се који су и какви уређаји детектовали систем) је са наведених 7 планета путовала 40 земаљских година до телескопа, уређаја, који су уочили наведени систем. То је повелика удаљеност. Другим речима уочени светлосни зраци, или одговарајуће зрачење, је пре 40 наших година, дакле 1977. г. "кренуло" на пут с поменутог система и детектовано је ових дана. Вероватноћа је велика да постоји живота у свемиру како слабије развијеног него на Земљи тако и техничко-технолошког знатно напредијег од овог нашег. Наш човек не би требао бити најразвијеније биће у Свемиру. И сам Дарвин није у његовој теорији еволуције живота(Постанак врста) знао одговор може ли бити развијенија врста од хомо сапиенса? Што је круцијална мана његове теорије. Каква би та врста могла бити по лику и нарави? Ако постоји где је? Ми је не видимо. Али можда она нас види? Дапаче, мислим да постоје многе развијеније ванземаљске цивилизације од наше. Поставља се питање да ли су оне добронамерне (библијски боголике) или су зле? Ипак из неславне историје наше цивилизације знамо да су техничко-технолошки развијеније цивилизације уништавале и наносиле зло "нижим" цивилизацијама. Велико је питање да ли је данашњи човек по нарави бољи или је гори од човека од пре 1000, 2000 и више година? У коме правцу иде наша цивилизација? Ка самоуништењу? Човек је, мислим, у међувремену еволуирао у најгору, подлу, егоистичну, похлепну звер. И поред опомена и упута Исуса Христа и његових ученика те 10 Божијих заповести, верских моралних начела итд.. Мислим да ће нашу цивилизацију, Земљу, према Јовану Богослову и његовој Апокалипси на крају приче посетити најнапреднији, по нарави најбољи и најправеднији ванземаљци, добри, свемоћни арханђели и армије анђела и то након што се обрачунају са злим ванземаљцима. И након васкрснућа свих мртвих у присуству свемоћног Бога одржаће се након Судњег дана суђење свим грешницима! Овоземаљска пракса је показала да су највећа научна открића пронашли велики мислиоци и уједно углавном добронамерни научници. Од злих људи није било никакве па ни научне користи по човечанство! Лоше семе не даје плода! Стога је зло осуђено на пропаст!

Pob

@Подсећања U Jovanovom Otkrivenju piše da postoje 24 sveta (24 starešine), medju kojima je i ovaj naš pali tj. materijalistički svet, koji je na popravnom.

Ispran Mozak

Al naz lože ...

Volim Zvezdu Crvenu Boje

Tamo je jos jedna moja jedna zvezda

Ladan

Klasicno is*enjavanje..

Made in Serbia

Naucna fantastika.. Mozda stvarno,mada ne verujem,i postoji negde tamo zivi svet. Ali covecanstvo verovatno nikad nece biti sposobno da ode i istrazi sve to. Mozda za 10 000 godina. Trenutno smo jedva do Meseca stigli.

Made in Serbia

@Made in Serbia realno

Toronto

Prebrzo se okrecu oko svog sunca, krecu se velikom brzinom. Raspasce se brzo.

MILAN

Ma sta kazes bre ?

Lapsus

Manolo, znam da je Stenli, slucajno sam izostavio jedno slovo.

Planète

Vucic i Nikolić bi se verovatno kandidovali i na ovim planetama. Trappist na vodi

Danilo KiDa

Oni tamo puse kentor i zljut

Bot

Hvala ti Vucicu

Pob

Svetlost od Sunca do Zemlje putuje oko 8 minuta. Znači slika ovih planeta je stara 40 godina, onog trenutka kada su ih uočili.

sitting_bull

Stvara se iluzija kako je buducnost u kosmosu da bi se obezvredio zivot na Zemlji, i da se ljudi ne bi angazovali da sprece unistavanje prirode na nasoj planeti od strane korporacija kojima je jedino stalo do profita.

Milija

Bilo bi lepo kad bi prvo utvrdili oblik zemlje da ne zamajavaju posten narod, navodno otkrivajuci nove planete trte mrte, samo da bi razne agencije poput nase uzeli pare od poreskih obveznika.Ljudi kakav svemir kakvi bakaraci niko nije jos zaronio na najdublje okeansko mesto.Najveca rupa koju je covek iskopao je 8km a prica se o nekim svetlosnim godinama.Dajte mi ime i prezime coveka koji je preleteo juzni pol.nema ga ne postoji.Naivan narod u sve poveruje.Ima jedan fobar film sa Seen Been ne znam kako se zove nesto sa klonovima koji veruju u sve sto vide na tv ekranu e bas mi tako deluju ljud.Samo ako je na tv onda je istina 100 posto

Zvezda Idea Zagreb

@Whitcher-Undertaker Hvala ti buraz na preporuci.

Necromancer

Pampur u dupe pa uza zid. Stizu mali zeleni sa velikim... osmehom ;)

Nikola

Mislim da prvo treba ljudi da nauce sa zive sa ljudima Kad budemo naucili na nase razlicitosti mozemo da zamisljamo druge oblike zivota :-) ovako i ono sto nam je blisko covek gazi. Toliko

Inicijalizacija u toku...

MONDO REPORTAŽA