Viber aplikacija u Srbiji Viber 10 Viber nova aplikacija Viber intervju Viber novosti u Srbiji.html

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vesti

Šta sve novo Viber sprema Srbiji (VIDEO)

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Kao jedna od najpopularnijih aplikacija za dopisivanje, Viber Srbiji sprema brojna iznenađenja već tokom leta. Mi smo otkrili deo toga, ali i saznali nekoliko vrlo zanimljivih stvari o Viber aplikaciji.

Izvor: MONDO portal / Viber

Kad se kaže dopisivanje preko mobilnog telefona, jedna od prvih asocijacija u Srbiji biće - Viber. I to nije nimalo čudno, jer je Viber jedna od omiljenih aplikacija za dopisivanje i pozivanje ne samo kod nas, nego i u regionu. Prema ranije iznetim informacijama jedne domaće kompanije, Viber u Srbiji koristi preko pet miliona korisnika! Osim što je ova brojka, sama po sebi neverovatna, veoma je važno istaći da Viber vodi računa upravo o ovih pet miliona i više korisnika u Srbiji na poseban način.

Kako sve Viber “ugađa“ korisnicima u Srbiji i regionu pitali smo Danijelu Ivanovu, menadžerku za partnerske projekte u Viber Rakuten kompaniji za Istočnu i Centralnu Evropu, ali smo pričali i o tome kako korisnici utiču na promene u okviru Viber aplikacije i zašto je važna ne samo “End-to-End“ enkripcija i mogućnosti tajnog slanja poruka, nego i privatnost u okviru Viber aplikacije uopšte.

Pročitajte i ovo: Seve i Viber u "kombinaciji" za sve korisnike

Naravno, pitali smo Danijelu i o tome kako se korisnicima prikazuju reklame nakon poziva, ali i mnoge druge stvari, koje vam otkrivamo u još jednoj interesantnoj MONDO priči.

Na kraju, kao i uvek možete da nam ostavite sva pitanja i vaša zapažanja o ovoj priči u komentarima, jer - tu smo za vas i pobrinućemo se, kao i uvek, da na sva pitanja odgovorimo u ovom ili sledećem Viber tekstu!

MONDO MobIT:  Viber 10 je doneo nekoliko novih opcija, kakve su grupni glasovni pozivi, taman mod rada, dvostruko brže četovanje i potpuno nov dizajn. Šta je ideja, koja stoji iza ovih promena i da li su korisnici Viber aplikacije, zapravo deo svih tih izmena u smislu njihovih zapažanja, saveta i zamerki?

Danijela Ivanova: Nedavno smo proslavili 8. rođendan, što je velika stvar za nas. Tokom tih osam godina postali smo važan deo svakodnevice naših korisnika. Pre nego što smo predstavili potpuno nov Viber 10, prvo smo najavili novi izgled aplikacije i više načina za povezivanje, ali i jaču bezbednost i veću privatnost aplikacije. Potpuni redizajn pomoći će nam da Viber za korisnike postane jedino mesto na ekranu telefona, s kojeg će moći da obave sve svoje potrebe, kad je u pitanju razmena poruka, ali i mnoge druge svakodnevne stvari.

Zaista smo se potrudili da kvalitet rada (brzina, pouzdanost) Viber aplikacije i njenih servisa budu unapređeni, pa je slanje poruka dvostruko brže, dok su pozivi i video pozivi unapređeni do kristalno čistog zvuka. Veliko Viber 10 ažuriranje donelo je mnogo pozitivnih komentara, ali i sugestija korisnika za naša dalja unapređenja. Zahvaljujući tome smo i uveli "noćni režim” aplikacije. Ovo je jedna od najbolje prihvaćenih opcija Viber aplikacije ikad i već je koriste milioni korisnika širom sveta.

MONDO MobIT: Viber zajednice (Communities) su nasledile Viber Public Chats. Zanima nas kako će se ova opcija razvijati u Srbiji i regionu, šta su njene prednosti, ali i koje zajednice biste vi izdvojili u Srbiji kao uspešne?

Danijela Ivanova: Viber Zajednice su jedinstvena opcija na tržištu - one omogućavaju našim korisnicima, kojih ima više od jedne milijarde, da učestvuju u instant razgovorima na globalnom nivou i brzo razmenjuju informacije sa svima, nebitno u kom delu sveta se nalaze. Upravo to je bio cilj naših Zajednica. One su nova generacija konverzacije, koja korisniku omogućava da zadrži svoju privatnost, ali i da ostavi svoj lični pečat razgovoru istovremeno. Takođe, ovi razgovori se sad prikazuju na glavnom ekranu, što je vrlo važno za nas, jer odatle u Viber aplikaciji sve počinje.

Što se lokalnih primera tiče, ponosni smo na to koliko su Viber zajednice popularne u Srbiji i ovo tržište je jedno od najaktivnijih. Recimo, Viber zajednice, koje imaju najviše aktivnih korisnika su EXIT Festival, Mogu Ja To Sama, Crvena zvezda i Partizan. Radujemo se što ćemo uskoro moći da vam predstavimo nove Viber zajednice i pozivamo sve zainteresovane pojedince i biznise da nam se priključe na Viber putovanju.

MONDO MobIT: Naš portal je već objavio vest o vašem “Manifestu privatnosti“, da ga tako nazovemo, vašeg izvršnog direktora (Đamel Agaua), sa kojim smo razgovarali nedavno u Budimpešti. Šta mislite da je važno istaći i ponovo naglasiti o onlajn privatnosti i bezbednosti Viber aplikacije?

Takođe, zanima nas vaš stav po pitanju toga kako se prema tome odnose druge aplikacije iz Viber okruženja.

Danijela Ivanova: Onlajn privatnost je tema koja privlači puno pažnje u poslednje vreme, ali ljudi i dalje koriste različite društvene medije, platforme, pa i aplikacije za dopisivanje, koje iskorišćavaju njihovu privatnost, podatke pre svega, za ostvarivanje komercijalne dobiti (zaradu). Viber korisnicima nudi platformu, koja veoma ozbiljno shvata privatnost i poverljivost podataka svojih korisnika. Naša je odgovornost, kao kompanije da vodimo računa o tome, ali i da govorimo javno na tu temu.

“End-to-End“ enkripcija je trenutno standard za zaštitu komunikacije korisnika. To znači da je sadržaj svih poruka i poziva, koje korisnici razmenjuju, potpuno enkriptovan s oba kraja, odnosno da samo korisnici, koji su u konverzaciji mogu da pročitaju i slušaju te razgovore. Ne Viber kompanija, ne serveri niti bilo ko sa strane. Jedino korisnici! Ipak, Viber je ponosan što pored ovog sistema zaštite nudi još nekoliko - Skrivene poruke (Hidden Chats) zaštićene lozinkama ili Secret Messages, koje se mogu vremenski ograničiti i nije moguće napraviti snimak ekrana kad se koriste. Viber se uvek trudi da doda dodatan “sloj“ bezbednosti svojim korisnicima, pa je tako dodata i opcija da se brojevi telefona ne prikazuju u javnim četovima u okviru Viber zajednica, ako korisnici tako odaberu. Na taj način korisnik je u mogućnosti da bude deo javne Viber zajednice, ali da ne deli svoju privatnost ni na koji drugi način, osim poruka, koje razmenjuje.

MONDO MobIT: Viber, ipak prikazuje reklame nakon obavljenih poziva. Kako to objašnjavate?

Danijela Ivanova: Viber reklame, koje ste pomenuli, su prirodnije uklopljene i manje invazivne, pa ne narušavaju korisničko iskustvo, nakon što ih korisnik pogleda po završenom pozivu. Za razliku od drugih društvenih platformi i aplikacija za razmenu poruka, ne prikupljamo korisničke podatke, tako da se naše ciljano oglašavanje temelji na sličnim aktivnostima korisnika u velikim grupama korisnika. Mi ne nudimo oglase zasnovane na sadržaju i ne čitamo razgovore naših korisnika, kako bismo im poslužili komercijalne proizvode. Takođe, reklamni sadržaj na društvenim mrežama uporno prekida komunikaciju korisnika, nametljiv je i očigledno povezan sa neovlašćenim prikupljanjem podataka - koje se povezuje sa kršenjem privatnosti u proteklom periodu. Viber načelno ne primenjuje takve metode.

Pročitajte i ovo: Viber hoće Novaka Đokovića i otkriva stiže li Viber Lite

MONDO MobIT: Kakve nam novosti Viber sprema u Srbiji, što se tiče novih projekata i partnerstava, ali i u regionu, koje možemo da očekujemo u 2019?

Danijela Ivanova: Viber se uvek trudi da bude lokalna aplikacija za razmenu poruka, na svim tržištima, na kojima je prisutan. Srbija je jedno od naših prioritetnih tržišta u regionu i za nas je vrlo važno da lokalizujemo naše servise ali i sadržaj - i time ih učinimo bližim, rekla bih “domaćim” za korisnike u Srbiji. Ovde ne mislim samo na jezik, nego i na to šta je relevantno srpskom društvu, recimo. Često sarađujemo sa našim partnerima u zemlji, razvijajući nove ideje i kreirajući nova rešenja i opcije za lokalno tržište.

Tokom 2019. razvijaćemo i dalje naše izuzetno partnerstvo sa EXIT festivalom, kako bismo milionima korisnika omogućili da dožive ovu festivalsku avanturu na nov način. Omogućićemo kupovinu karata iz aplikacije, putem čet bota, prezentovati nove stikere tj. sličice, ali i predstaviti novu, otvorenu i svima dostupnu Viber zajednicu. Osnažujemo sportski duh saradnjom sa Crvenom zvezdom i Partizanom, kroz bolje i ekspresivnije Viber zajednice. Takođe, trudimo se da podržimo inovacije i ponudimo nove usluge saradnjom sa kompanijama kakve su Addiko Bank, Comtrade ili Societe Generale Bank, koje svojim korisnicima Viber aplikacije nude čet botove za različite stvari.

Viber's Fresh New Look!
Izvor: Viber

MONDO MobIT: Ovu priliku želimo da iskoristimo da vas pitamo o jednakosti polova i položaju žena u Viber kompaniji. Ova tema je vrlo aktuelna u digitalnoj industriji, a vas kao damu, predstavnica ženskog pola u industriji aplikacija, koja je na visokoj kompanijskoj poziciji, želeli bismo da pitamo o ovome i koliko je izazovno biti u toj ulozi?

Danijela Ivanova: Drago mi je da imamo priliku da pričamo i na ovu temu, jer bez obzira na to što je položaj žena u ovoj industriji tema o kojoj se sve više priča, želimo da još više ljudi postane svesno i da podrži žene u nastojanju da im prava u digitalnoj i svakoj drugoj industriji budu jednaka, kao i muškarcima. Pozitivno je što sve više žena zauzima vodeće uloge u različitim organizacijama, što je ohrabrenje i inspiracija mlađim ženama da slede taj primer i odluče se za karijeru u biznisu.

Uvek sam radila u okruženjima koja su bila vrlo liberalna i tolerantna, u kojima su ljudi napredovali na osnovu svojih kvalifikacija i radnih rezultata, odnosno izvršenih ciljeva. Što se izazova tiče, oni su jednaki za muškarce i za žene u digitalnoj industriji. Važnost edukacije je izuzetna, jer se tržište menja veoma brzo, pa se u skladu s tim moraju prilagođavati i poslovne i socijalne veštine, kako bismo svi ostali u igri. Naravno, izazovi su uvek dobrodošli, jer su oni način da napravimo korak napred, kreiramo inovacije i stičemo iskustva. Mi u Viber kompaniji smo primer toga da uvek treba tragati za novim načinima obavljanja posla. Mi uvek tragamo za ambicioznim ljudima - ženama i muškarcima - da nam se pridruže i inspirišu nove promene.

Sad je red na vas! Čuli ste šta smo mi sve rekli o Viber aplikaciji kroz mnoštvo linkova, koje možete da pronađete u tekstu, a čuli ste i razmišljanje jedne od direktorki aplikacije za naš region. Kako se vama sviđaju promene u “desetki“ i sve što je usledilo potom?

Šta biste voleli da vidite od Viber aplikacije u budućnosti?

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Novi Viber 10.0.0
Izvor: Viber

Komentari 4

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Miki

Ja i dalje koristim 6.6.0 verziju skinuo verziju na uptodown i uvek znam kad je kontakt na mrezi,a i nema reklama.

Pa kako

Ako u Srbiji viber koristi 5 miliona korisnika koliko onda imamo stanovnika? Izgleda su u porastu 🤔

Zvezda Idea Zagreb

Ja ne radim apdejt pa necu dobiti te nove funkcije.

loader