• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fudbal
22.12.2019. / 22:00 22:22

TRANSFER BOMBA: Stanković dovodi Balotelija u Zvezdu?

Komentari 151

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Marko1983

Umesto crvene daj da napravimo crnacku zvezdu sa Vanlaparom i ostalim ne znalicama.Dovedite igrače koji vole i postoji klub sa naših prostora da igraju srcem i da znaju čije boje tima brane, i 91 bili igrači svi odavde i šta je tu falilo?

Dragan Bgd

@Marko1983 Правила игре су УЕФА И ФИФА одавно променила рођаче, шта ниси у току, па читај мало промене закона, ево ја ћу малкице да те образујем, ал малјице. Прво, 91 је могало да ти игра само 3 странца, ДРУГО, до 91 наши играчи нису могли напољњ пре 28- е године, ТРЕЋЕ, имали смо санкције СКОРО 5-6 ГОДИНА, ГДЕ ЈЕ ЗВЕЗДА МОРАЛА ДА РАСПРОДА ТИМ КОЈИ БИ ХАРАО БАР ЈШ 2-3 ГОДИНЕ, овако, ушао је огроман капитал у западне клубове, ми смо НАСИЛНИЧКИ ДЕСЕТКОВАНИ и требаће времена још, да се Звезда баш примакне. Лично мислим да сваке године иде на боље, игра се бољи фудбал у нашој лиги, супротно тврде само ови шумски, ови бре из Загорске шуме у пироћанцима, јер је Звезда за њих Јупитер и стално нешто цвиле. А ово око овога, ма чиста новинарска паткица, шта се примаш. Видиш како су пробудили творизанију, скочили секундарци, ко да их је во ибоо.

Svirac

Ma daj, zamislite Balotelija da gostuje Surdulici 😂

Kakarot

Ma Stankela dovodi i Bijabijanina, Bolzonija, Lanzafamea, Santona, Budeskua, Alibeka, Paloskija, Davida Suaza... Evo sve leti Baloteli da dodje na Tarapanu.

Njah

@Kakarot Nema nista od toga jer sam cuo da je u super odnosima sa profesorom I da na leto dolazi na pasnjak...

Kakarot

Bas ce Baloteli da se odrekne rodne Brese i 3 milliona godisnje da bi dosao u Zvezdu da igra za tipa 600 hiljada evra.

Dragan Bgd

@Kakarot Бреша га плаћала 800 000 евра гидишње, бар се мало информуши, да не исоадаш, баш, баш глуп. Ал ово је рекох већ, новинарска паткица и стварно су успелу, творизанија узвриштала, ко да их је бик убоо.

Srki: tata kupi mi klub

Sasvim realna prica. On je igrao za 10 miliona po sezoni, sada bi prihvatio 5 bez problema.

Trofazni Komarac

Vec je i dogovoreno da ce u pauzama prvenstva biti u parovima ili zadrugi..

Niko Bitan

Ovaj ce da bude kralj splavova

Milan

Samo nam on fali

Racki

Prvo da se rese ovih sto su platili po 1,5mil eura la pare garsije jovicica causica popovica pa tek onih onih od milon melega boacija degeneka...a ove sto imaju po 40000 e mesecno a ni ne igraju gajic

Наше Име

Без дизања у небеса молим. И да дође, каква је то бомба, као сума у првом мандату. Више штете него користи..

Багзи

Искрени као Гробар мислим да је Балотели лош избор. У једну руку је одличан маркетинг ал каква је човјек будала питање је да ли се исплати ризиковати паре које сигурно нису мале. Да би одскакао у нашој бетон лиги сигурно би...

.

Zamislite njega i Radonju zajedno 😂

Ssss

E bas ga preteraste

Voša

Ajde objavite sliku novog trenera sa gospodarem, stvarnim gazdom kluba, Tvorzic je samo figura!

Šef

@Voša ta nemojte kasti!!!

Zoran LFC

@Voša Juce se slikao sa gospodarem na Divcibarama,bio mu je tu i kum Pantela.

Chelavac

Nas novi Ailton, istorija se ponavlja...

Inicijalizacija u toku...