• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Fudbal
19.03.2011. / 13:59 23:19

JSL: Ples Oumarua po kiši, Šaranov čuva OFK

Komentari 14

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

УЦЗ

У свих 6 утакмица победили домаћини,ваљда ће и данас бити тако.

Aleksandr0

braćo zvezdasi ajde da prezalimo te igrace,zaljem za njima nista necemo postici ali mozemo da postignemo time sto cemo iz utakmice u utakmicu da podrzimo owu zvezdu kakwa jeste,..stizu nasi klinci koji ce poginuti za zvezdin dres-DMITROVIC,STOJKOVIC,SPAJIC,MICKO,BRACA SRNIC I KRNETA!

dj

E ovi igraju bunker dok ne prime gol, a onda se otvore i das im za 3 minuta 2 gola

Storm Trooper

@RsnS Retko ko od njih zavredjuje ZVEZDIN dres, jedino mozda Lazetic jer je igrao srcem. On je za ZVEZDU davao 120% mogucnosti, a za Vosu mnogo manje... Da nismo u ovim g****** kao sto jesmo, ne bi ovi poluigraci i polupismena uprava videli MARAKANU!

RsnS

Buraz moj, lako je igrati za Vojvodinu. Da je valjao, sigurno bi ostao. Nego plachi ti za Lazeticem.

Srki

Gazi Vojvodino, ne skreci sa puta. Jedva cekam utakmice sa Zvezdom i Partizanom da dokazemo kvalitet, a ako Bog da barem da uzmemo Kup.

zvezdas

Da je Cukaricki bio domacin mozda bi i on pobedio...hehehe

Jedina ti si vecna u srcu mom

Gazi gazi Vojvodino draga :D Jedina ti si vecna u srcu mom, samo ti si za mene sampion !

nindza

ma da,kakav Kleo i Oumaru imati vi vaseg jevtica,perovica,Borhu...ADZICU POZDRAV SA JNA!!!!!!

mojeime

Samo da Vojvodina ne rasproda tim i za jedno godinu dana sa ovim trenerom komotno mogu da budu u trci za titulu...

hehe

jedva cekam da dodje ta \'\'Vosa\'\' (hahahaha) na JNA...5-6 komada najmanje pa da vidim tog Oumarua.

Bata Zr

Bravo bolji ste od zvezde.

Storm Trooper

Ovu priliku koristim da cestitam upravi moje CRVENE ZVEZDE sto je oterala Oumarua jer nije dovoljno dobar, da bi nam igrali supertalentovani Jevtic, Trifunovic, Perovic... Svaka cast!

Inicijalizacija u toku...

INTERVJUI

Šesta lična

Advertisement