PewDiePie hakovanje stampaca PewDiePie printer hakovanje.html

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zvezde i tračevi

PewDiePie: Skandal svetskih razmera zbog YouTube slave

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Hakovane stotine hiljada štampača širom sveta da bi PewDiePie ostao najpopularnija YouTube ličnost.

Felix Arvid Ulf Kjellberg, PewDiePie Izvor: Felix Arvid Ulf Kjellberg Google+.

Još se nisu smirile strasti posle brojnih skandala Pola Logana, jedne od kontroverznih YouTube ličnosti (i kanala), a već smo svedoci novog. Ovog puta glavni akter je PewDiePie, koji je pravio ozbiljne ispade ranije i sam. Najpopularniji na YouTube mreži, PewDiePie, Šveđanin, poziva već nekoliko nedelja svoje pratioce da šire svoje utiske o njemu i pobrinu se da se i ljudi iz njihove okoline pretplate na njegov kanal.

Sa 72 miliona pretplatnika, PewDiePie je broj jedan na video mreži, ali mu je za petama najveći indijski YouTube kanal, T-Series, koji ima neverovatan rast i samo oko 100.000 pratilaca manje. Ako niste upoznati sa radom PewDiePie-a, on je gejmer, koji strimuje svoje partije onlajn, a s druge strane T-Series se bavi objavom video najava za indijske, bolivudske serije i filmove.

"Neće nama jedan kanal, koji samo kači video trejlere, biti bolji od našeg omiljenog kanala, koji pratimo toliko godina", jedan je od komentara PewDiePie obožavalaca.

Pročitajte i ovo: Najgori hakerski napad ikad, napadnuto preko 500 miliona ljudi

Korisnici su poziv PewDiePie-a shvatili suviše ozbiljno, ako nas pitate, pa je jedan od korisnika svoju kuću pretvorio u “PewDiePie bogomolju“, a neki drugi je u svom gradu zakupio SVAKI slobodan bilbord, radio i TV oglasni prostor i čak i preko drugih lokalnih glasila i medija pozvao sve komšije i sugrađane da lajkuju YouTube kanal poznatog Šveđanina. Poznat je i slučaj mladića, koji je na njujorškom Tajms skveru platio reklamu MILION dolara, u kojoj poziva prolaznike i gledaoce da se pretplate na Feliksov kanal.

Ipak, neko je otišao najdalje - mladić sa pseudonimom TheHackerGiraffe. On je pronašao ranjivost štampača povezanih na internet i koristeći se sofisticiranim alatima tu ranjivost je iskoristio za promociju PewDiePie kanala. Pronašao je, kako The Verge tvrdi, preko 800.000 štampača povezanih u mrežu na internetu i nije ih iskoristio sve - naterao je samo 50 hiljada štampača širom sveta da svojim vlasnicima odštampaju poruku sa pesnicom, koja je zaštitni znak - pogađate koga - PewDiePie jutjubera.

Na temu podrške jutjuberu, za koju nije dokazano da PewDiePie ima veze s njom za sada, nije govorio, ali je o bezbednosti TheHackerGiraffe rekao: “Ljudi nisu svesni koliko štete zlonamerni hakeri mogu da nanesu uređajima koristeći se ovakvim propustima. Hakeri su u mogućnosti da preko štampača ukradi fajlove sa računara i kućnih mreža, oštete štampač fizički, instaliraju virus ili urade ovako nešto, što sam ja uradio“.

Ono što je najstrašnije u ovoj priči je činjenica da je mladiću trebalo samo pola sata da uradi sve ovo što je napravio, iako, kako kaže, nikad pre toga nije razmišljao o hakovanju štampača.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Komentari 17

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

devetogodišnjakinja

Pewdiepie je skupio preko 200000$ za decu iz Indije, odnosno za humanitarnu organizaciju CRY koja pomaže deci u Indiji da imaju normalne uslove za život i srećnije detinjstvo. I tokom svoje jutjub karijere je pomagao mnogim humanitarnim organizacijama donirajući im potreban novac. Što se tiče rata sa T series, i zbog čega je to postalo toliko veliko. Razlog je u stvari što je u pitanju kompanija a ne individualni kreator. Od kako postoji jutjub, na vrhu su uvek bili jutjuberi. Pewdiepie je već 5 godina na tom mestu. Mnogi smatraju da kada T Series dođu do vrha, da će se jutjub okrenuti ka velikim kompanijama, a individualni kreatori će ispaštati, a možda i nestati sa platforme, i eto dobićemo praktično TV na jutjubu. I sada je jutjub preplavljen kompanijama koje izbacuju video snimke svakog dana, a neke čak i na nekoliko sati. Individualni kreatori ne mogu da se takmiče sa tim, jer je fizički nemoguće. Sa jedne strane kompanija sa preko 100 zaposlenih, a sa druge strane jutjuber (plus možda editori, 2-3 maks.). Nadam se da vam je sad jasnije zbog čega je ovo postalo toliko veliko. Za bilborde u gradu je kriv drugi jutjuber Mr. Beast, koji je želeo da doprinese ovoj borbi (uglavnom u svim njegovim video snimcima na jutjubu troši neverovatne svote novca). Bilbord u Njujorku,je kupio drugi jutjuber. TheHackerGiraffe je hakovao štampače, ne Pewdiepie. Takođe je pomogao ljudima da shvate koliko su u stvari osetljivi štampači povezani na internet i da mogu da donesu štete ako nisu zaštićeni kako treba.

Rover

Толико ратова, гладне деце а они закупују билборде за подршку ове имагинарне лучности и ко кога више да прати на Јутјубу стварно дно.

Četrnaestogodišnjak

@Rover Kako je neko imaginaran a da postoji stvarno? Zar ne bi bilo bolje da se nekad skrene tema sa ratova i gladi i priča o nečemu interesantnijem?

loader