Dizajn se naslanja na "Última Edición", poslednju verziju originalne "bube"
Legenda odlazi ponovo u penziju, ali ovoga puta konacnu, barem tako tvrde ljudi iz Folksvagena.
Ove godine je navršeno 80 godina od polaganja kamena temeljca za prvu "bubinu" fabriku u sadašnjem Volfsburgu. Ipak, za prvu "civilnu bubu" cekalo se da se završi Drugi svetski rat i tako je poceo stvorena legenda, ciji je naslednik stigao 1974. u vidu "golfa".
Ovako je evoluirao "golf" (VIDEO)
Ipak, originalna verzija se proizvodila sve do 2003. ali van granica Nemacke. U meduvremenu je 1997. predstavljena "nova buba", koja nije imala onaj legendarni šmek, ali je svakako simpaticna. Nešto poput Minija.
Sada je došao trenutak da se i ova verzija pošalje u penziju. Nakon septembarske najave, sada je predstavljena finalna verzija "bube" (Beetle Final Edition) i to na aktuelnom sajmu automobila u Los Andelesu.
Dizajn se naslanja na "Última Edición", poslednju verziju originalne "bube", pa ce novi model biti ponuden u iste dve boje – bež i svetlo plavoj.
Ogranicena serija bice dostupna i kao kabriolet, a oprema ukljucuje hromirane elemente, Bi-Xenon farove sa LED dnevnim svetlima, LED zadnja svetla, kao i 17 i 18-incne tolkove.
Unutrašnjost ce imati kožni volan, ambijentalno osvetljenje i automatsku klimu.
Što se motorizacije tice, na raspolaganju ce biti samo 2.0 TSI benzinac sa 180 konjskih snaga.
Prvi primerci stižu polovinom naredne godine po ceni od 23 hiljade americkih dolara.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.