Zimi se češće nego leti kupuju seksi pomagala, i to više čine žene nego muškarci. Traženi proizvodi su oni nalik na muški i ženski polni organ, a manje popularni su "avangardni". Evo šta smo još sasznali u jednom beogradskom seksi šopu.
I MONDO je učinio isto.
U Velikoj Britaniji je 2009. godine, sa početkom svetske ekonomske krize, za trećinu porasla prodaja u seksi šopovima. Slično je bilo i kod nas, mada su sada već prosečni računi za kupljenu robu znatno manji nego ranije i iznose između 1.500 i 2.500 dinara.
Najčešće se kupuju erotsko rublje i čarape, lubrikanti, lisice sa krznom i klasični vibratori. Srbi konzumiraju ono što je u nekim evropskim zemljama bilo u trendu pre tridesetak godina. Retko se odlučuju za lateks i PVC odeću, vakuum pumpice, gaćice sa "penisom", bičeve, vezove, SM opremu ili lutke na naduvavanje sa likom nekih od ličnosti iz javnog života.
Takođe, kažu nam prodavci, nema previše razgledanja niti zapitkivanja. Čak i žene, koje su češći kupci od muškaraca, uđu u radnju sa jasnim zahtevom i bez neodlučnosti koja je primetna kada kupuju cipele, tašne ili nakit, na primer.
O tome šta će uzeti najčešće se odlučuju putem preporuke ili informisanjem na sajtovima seksi šopova, gde se mogu videti detaljni opisi i fotografije proizvoda. Upravo zato što je kupovina i korišćenje seksi pomagala tabu tema u Srbiji, u većini slučajeva se konzumenti i odlučuju za onlajn naručivanje, prilikom koga je obezbeđena potpuna diskrecija.
Vodič za kupovinu seksi igračaka pročitajte OVDE.
(MONDO)