• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Dolazi nam Karfur

Najveći evropski trgovinski lanac hranom i ostalom robom široke potrošnje Karfur treba da dođe na tržište Srbije, najavio je profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu Stipe Lovreta.

Lovreta je Tanjugu rekao da postoje pouzdane informacije o dolasku Karfura, čiji godišnji promet dostiže 110 milijardi evra.

Komentarišući najavljeni dolazak nemačkog Lidla, Lovreta, koji 30 godina predaje trgovinu na Ekonomskom fakultetu, ocenio je da je dolazak te poznate kompanije koja ima diskontnu prodaju i cenovnu konkurenciju, veoma pozitivno za Srbiju jer na njenom tržištu nema diskontera.

"Ono što nije dobro kod Lidla', to je da u svom asortimanu ima dominantno uvozni asortiman, svoju privatnu marku koju radi u inostranstvu. Preferiram trgovinske lance koji glavninu svoje privatne marke rade u Srbiji, jer se na taj način unapređuje domaća proizvodnja", mišljenje je Lovrete.

Međutim, kako je ukazao, i sa takvom politikom asortimana veoma je dobro da Lidl dođe na naše tržište i da vodi još izraženiju cenovnu konkurenciju.

On je podsetio da na tržište u Srbiji treba da dođe i švedski proizvođač nameštaja Ikea, koja je svetao primer sa svojom strategijom jer se u zemljama u kojima posluje snabdeva iz domaćih izvora.

"Drugim rečima, oni jačaju domaću proizvodnju. Tako su radili u Poljskoj i drugim zemljama i uveren sam da će na taj način revitalizovati našu drvnu industriju i industriju nameštaja", naveo je Lovreta u izjavi Tanjugu na Biznis forumu na Kopaoniku.

Komentarišući tržište maloprodaje u Srbiji, Lovreta je odgovorio da je ono relativno razvijeno i najvitalniji sektor privrede u kome je "konkurencija sasvim evidentna".

On je mišljenja da će, ukoliko dođe do ukrupnjavanja i spajanja "Agrokora" i "Merkatora", o čemu su pisali hrvatski i slovenački mediji, to možda biti dobro za srpsko tržište jer se približava lideru "Deležu" koji ima 26 odsto udela na tržištu maloprodaje i na taj način čak ojačati konkurenciju.

"To vam je kao Partizan i Zvezda. Zamislite kada bi se Partizan ili Zvezda povezali sa Dinamom ili Hajdukom koliko bi to ojačalo možda takmičenje u fudbalu", naveo je Lovreta.

On je zaključio da je bitno da postoji veći broj učesnika na tržištu maloprodaje i da bi Srbija trebalo da ima desetak velikih igrača ili makar pet, koji vode bitku za tržišno učešće.

(Tanjug)

Tagovi

Komentari 9

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Dusan

Pa ne dolaze oni ovde da bi nama nesto pomogli vec znaju da ce ovdede bolje zarade nego u EU. Pa kako ? Prosto, ovde su cene vece nego u EU pa cei bolje zaradjivati a nama , nama je sve jedno navekli smo da nas dere ko stigne. Od plate imamo za troskove i da se malo prehranimo a i to sve vise gradjana nema. Vlada bi trebala da se okrene standardu svoih gradjana kako je i obecala pre izbora. J...ga svi su obecavali i nista.

djo

i da dodju,cene ce biti malo nize,nikad necemo dobiti cenovnike kao u evropi za 2 do 3 puta nize,u holandijí,svajcarskoj cetvoroclana porodica ceo mesec izgura sa sto eura za hranu,isto tako za tu sumu se obnovi garderoba,treba samo da dostavimo racune na uvid javnosti,da shvati kolike su razmere pljacke za osnovne potrebe

Mile

Ali niko ne prica da to nije carrefour nego grcki marinopulos,a to nije taj asortiman ni priblizno, samo sto ce da okace svetlecu reklamu carrefour..

special image