• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograd dobija žičaru, 95 odsto

Izvor Tanjug

Gradonačelnik Siniša Mali izjavio je danas da će žičara u Beogradu biti izgrađena samo ako se pokaže da je to finansijski isplativo, a kako veruje, šanse su 95 odsto da će se ući u tu investiciju.

Uz podsećanje na protokol o saradnji sa Skijalištima Srbije, Mali je naveo da je pre nekoliko dana potpisan ugovor sa kompanijom koja će u roku od 60 dana uraditi fizibiliti studiju (analizu održivosti), nakon čega će se znati da li se ulazi u investiciju izgradnje žičare.

"Na osnovu onoga što smo preliminarno videli, iskustava koja Skijališta Srbije imaju, potencijala za turizam, ali i mogućnosti da žičara bude vid javnog prevoza, mislim da ćemo 95 odsto ući u investiciju i da nema razloga da se ona ne isplati", naveo je Mali u izjavi novinarima.

Ako može na Kopaoniku...

Govoreći o isplativosti projekta, Mali je rekao da Skijališta Srbije posluju pozitivno samo tokom zimske sezone na Kopaoniku, pa smatra da nema razloga da gondola koja u Beogradu radi cele godine ne bude profitabilna.

Kako je podvukao, ako fizibiliti studija pokaže da je projekat isplativ, krenuće se sa građevinskim projektom i u budžetu za 2016. godinu biće izdvojena sredstva za njegovu realizaciju.

Tim tempom, dodao je, do kraja 2017. godine Beograd bi mogao da ima žičaru koja će povezivati Novi Beograd, Adu Ciganliju i Košutnjak.

Ističući da treba sačekati fizibiliti studiju kako bi se videlo koliko bi tačno koštala izgradnja i svi prateći troškovi, Mali je naveo da je prva faza, koja bi povezivala Delta siti i makišku stranu Ade, između osam i deset miliona evra.

Naveo je i da se gondola uklapa u koncept javnog prevoza i njegovu reformu koja se sprovodi, te da je ona brzo, efikasno i jeftino prevozno sredstvo.

Kako je istakao, izgradnja žičare je vezana i za turizam, koji je najprosperitetnija privredna grana u Beogradu u kojem je ove godine 14 odsto turista više nego prošle.

Na pitanje da li ima važnijih poslova koje treba završiti, Mali je rekao da zaista postoji veliki broj stvari koje u gradu nisu rešene, jer se "prethodna vlast nije bavila gradom".

Prema njegovim rečima, svaka novina je dobra, ali ona na koju se ne baca novac, kao što je "to bio slučaj u replici Terazijskog platoa, na koji je bačeno pola miliona evra ili Pazl parka na Banjici".

"Ovde govorimo o stvarima koje su prave investicije i mi grešku takve vrste do sada nismo napravili", rekao je gradonačelnik.

Komentari 14

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Živanko

95% da hoće, a 100% da neće.

Bojan

Mene zanima kada ce da se zavrsi Most na Adi , tacnije saobracajnica ka Tosinom Bunaru koja stoji vec godinu i po dana.

Deeleyah

Ma kakva žičara. To je preskupo. Ne znam koji gradovi u Evropi imaju žičaru, mislim samo Barselona i London. Naravno, te žičare se koriste u turističke svrhe, nema govora da služe za svakodnevni gradski prevoz.

special image