• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mali nezadovoljan naplatom Bus plusa, ali...

Izvor MONDO/Agencije

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio je danas da nije najsrećniji zbog rešenja za naplatu gradskog prevoza, ali da bi prevremeni raskid ugovora sa firmom Apeks (Bus plus) gradsku kasu mnogo koštao.

 Bus plus - Siniša Mali nezadovoljan naplatom karata Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović


Mali je, komentarišući predlog sindikata GSP-a da se raskine ugovor sa Apeksom, rekao da je ugovor sa tom firmom čvrst i da je više na strani te firme nego na strani grada.

 "Nismo ga mi potpisivali, već neko drugi. Nama se stvara uslov da nakon prvih pet godina otkupimo taj ugovor, ali to bi nas kostalo pet do šest miliona evra, a možda čak i više", rekao je Mali novinarima u prostorijama GSP nakon potpisivanja ugovora o kupovini 20 novih autobusa.

On je dodao da podržava komentare sindikata, ali da bi više voleo da se maksimiziraju efekti iz dosadašnjeg ugovora, jer u ovom trenutku ništa ne može da se uradi.

STIŽE 20 NOVIH IKARBUSOVIH AUTOBUSA

Predstavnici Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd", A.D. "Ikarbus" i Lizing kuće "S-Leasing d.o.o" potpisali su danas ugovor o isporuci 20 novih niskopodnih solo autobusa gradskom prevozniku, čija je vrednost više od 3,7 miliona evra.

Prema rečima Siniše Malog, "Ikarbus" će autobuse isporučiti u dve serije po deset vozila, a planirano je da se na gradskim ulicama nađu krajem septembra i novembra.

"Ovo je još jedan korak ka konsolidaciji GSP 'Beograd' ali i ka poboljšanju kvaliteta prevoza. Tokom 2015. godine nabavili smo 30 autobusa Ikarbus-Mercedes, dobili smo od Bazela 28 tramvaja, u junu stiže pet elektrobusa a do kraja godine naručićemo još deset solo i 12 školskih autobusa", kazao je Mali novinarima u Bogradu.

Kako je naveo, plan gradskih vlasti je da u narednih četiri do pet godina zameni stari vozni park GSP-a.

"Nabavkom novih vozila ali i smanjenjem troškova poslovanja želimo da stavimo na noge GSP, kao najveće gradsko preduzeće. Više ne nabavljamo autobuse iz Poljske ili drugih zemalja već iz naših fabrika, čime obezbeđujemo posao za naše radnike", kazao je gradonačelnik.

Direktor JKP GSP "Beograd" Željko Milković ocenio je da je današnje potpisivanje ugovora značajno za to preduzeće ali i stanovnike Beograda jer će novi autobusi doprineti povećanju kvaliteta gradskog prevoza dok je direktor A.D. "Ikarbus" Aleksandar Vićentić kazao da će nabavka autobusa pomoći ne samo tom preduzeću već i svim domaćim preduzećima koja rade za "Ikarbus".

Upitan na kojim šasijama će novi autobusi biti izrađeni, Mali je kazao da će prva serija od deset "Ikarbusovih" autobusa biti izrađena na "Mercedesovoj" šasiji ali je i dodao da se gradske vlasti ne mešaju u pitanja o tehničkim karakteristikama vozila.

Gradonačelnik Beograda izjavio je da Beogradska autobuska stanica (BAS) neće biti izmeštena sa postojeće lokacije dok se ne izgradi nova autobuska stanica, a to je kraj 2018. godine.

Mali je naveo i da objavljivanje oglasa za firmu, koja bi sa Gradom upravljala novom stanicom, nikako ne znači gašenje BAS-a i Laste.

"Ne gasi se ni BAS ni Lasta. BAS je potencijalni operater za novu autobusku stanicu. Njima dajemo šansu da nastave sa radom, samo na novoj lokaciji", rekao je gradonačelnik novinarima u prostorijama GSP nakon potpisivanja ugovora o kupovini dvadeset novih autobusa.

On je precizirao da će grad finansirati izgradnju nove autobuske stanice, da se plan detaljne regulacije i svi projekti polako završavaju i da očekuje da će krajem ove godine ili na proleće krenuti izgradnja.

"Želimo da nađemo operatera koji će zajedno sa gradom da se bavi upravljanjem saobraćaja, jer mi nemamo ni ljude ni znanje da sami upravljamo stanicom", naglasio je Mali.

Gradonačelnik je pojasnio da Beogradska autobuska stanica neće biti izmeštena sa postojeće lokacije, dok se ne uradi nova stanica u Bloku 42, dok je sa Lastom dogovoreno da se njohova stanica izmesti u privremeni objekat koji će takođe biti na mestu nove stanice.

Komentari 9

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

tole

To су глупости.. Они могу и морали су одавно да раскину тај уговор и да смо правна држава одсвно су виновници требали да вуку букагије на робији... Што мали некаже како и преко кога купују пет електробусева из кине преко фирме из бугарске за 2,5 мил.евра..а овамо 20 комада икарбусу плаћају 3,7 и врата им се отварају у вожњи сама...ја лично возио на рекламацију у икарбус!! Битно је да су у све кршеве ставили видеонадзор и то платили баслословно као и фарбање тек ремонтованих и офарбаних возила... А хигијена у возилима је катастрофа јер немају људи на тим пословима и неперу се као пре хемијом него само протрљају по поду масан џогер и терај даље...битно је да су смањили плате возачима и продужили радно време без обзира на законско ограничење због услова рада,стреса итд. 1500 људи је вишак у гсп-у и нико нерешава то питање још их запошљавају али не да возе и поправљају него да седе по канцеларијама на измишљеним радним местима.. Да ли мали зна шта ми зовемо хјустон и ко ради тамо... Срамота...

Ko koga laze

Prvo, zna se ko je sa tapkarosima bus-plusa sklopio ugovor na stetu grada Beograda i Beogradjana, a zna se da je i taj ugovor istekao dolaskom sadasnje Vlade Beograda na vlast, i da su oni produzili taj isti ugovor, znajuci da je stetan po grad Beograd. Isti takav ugovor produzili su i sa privatnim prevoznicima, znajuci da je i on stetan po grad Beograd. Umesto da Javni Tuzilac reaguje na otvorenu pljacku Beograda preko tapkarosa bus-plusa i privatnih prevoznika, koji uzgred nemaju gradske autobuse vec medjugradske turisticke, kao i pljacku preko raznoraznih agencija za nekretnine, dobijamo nesuvisla objasnjenja da mi Beogradjani moramo da trpimo tipove zasticene nekakvim "zakonom" koji u svetskim razmerama jedino prolazi u Beogradu. Zar nije za raskid stetnog ugovora bio dovoljan razlog, prisvajanja 11.000.000 eura od strane bus-plusa, i to posle samo sest meseci rada istih. Zar nije dovoljan razlog, premlacivanje putnika i zaustavljanje komplet saobracaja u Beogradu. I to kada se sve vise pise o nasilju nad zenama, kao i nad ostatkom naroda, a u Beogradu se to isto nasilje javno vrsi. Ko je taj Musliman iz Turske koji je navodno suvlasnik te "firme", pa kao da ne moze zbog njega da se raskine po Beograd STETAN ugovor. Javni Tuzilac treba da pokrene preko MUP-a istragu za sve nabrojano, kao i za neovlasceno prisvajanje stanova o kome su svi mediji obavestili gradjanstvo Srbije. Postavlja se pitanje kako to svi znaju za malverzacije, zna se koga, a jedino to ne zna Javni Tuzilac. Cak i onaj vec cuveni Rom za saobracaj, javno suruje sa tapkarosima blus-plusa, i to javno na Televiziji. Transparentno, nema sta.

Sima

Uozbiljite kontrolu putnika. Kontrolori treba da su odgovorni u svom poslu, kontrolisu jedino starije ljude i sredovecne zene a ostale ne smeju ni da pogledaju. Gubi se svrha naplate karata.

special image