Predsednik centralne beogradske opštine Stari grad Marko Bastać protivi se ideji gradskih vlasti da trolejbuski sabraćaj bude preusmeren na Francusku ulicu.
Vlasti u Beogradu sprovode u delo ideju da se saobraćaj izmesti iz centra grada i proširi pešačka zona.
Ideja je da trolejbuski saobraćaj bude premešten iz Vasine u Francusku ulicu, čemu se protivi predsednik Opštine Stari grad Marko Bastać.
U pisanoj izjavi, Bastać je ocenio da bi se na taj način bi se samo povećali saobraćajni problemi u samom centru grada.
"Intenziviranje saobraćaja u ulicama koje bi vodile do nove okretnice u Dunavskoj ulici upravo je suprotno nameri da se saobraćaj izmesti iz centra grada i proširi pešačka zona, jer su i Francuska i Makedonska i Svetogorska ulica deo užeg gradskog jezgra. Trolejbuski saobraćaj do nove okretnice, umesto duž Francuske ulice, treba preusmeriti na ulice poput Takovske i Cvijićeve koje su na obodima Starog grada i koje su prikladnije za veću frekvenciju saobraćaja", kaže Bastać.
Osim toga, predsednik centralne gradske opštine smatra i da je predviđena lokacija za novu okretnicu u Dunavskoj sporna, jer se nalazi u samom centru grada, nadomak reke, na vrlo vrednom i atraktivnom zemljištu koje bi sigurno moglo na adekvatniji način da se iskoristi, a pogotovo u svetlu silaska Beograda na reke.
Kako bi se u centru Beograda proširila pešačka zona, namera gradskih urbanista je da se okretnica autobusa na Trgu Republike potpuno iseli, a okretnica trolejbusa sa Studentskog trga premesti u Dunavsku ulicu. Cilj je rasterećenje centra grada od saobraćaja.
Da bi ovaj plan bio realizovan, autobuski i automobilski saobraćaj će biti preusmereni iz Kolarčeve ka Makedonskoj i Ulici braće Jugovića pa duž Francuske, a trolejbuski bi išao preko Trga Republike pa Francuskom ulicom do Dunavske.
Francuska ulica bi, prema tom planu, bila proširena za još jednu saobraćajnu traku, koja bi se dobila ukidanjem drvoreda i parking mesta sa obe strane ulice. Kroz nju bi od Trga Republike do Ulice cara Dušana pored sadašnje četiri autobuske, prolazilo i još barem šest trolejbuskih linija, ističe Bastać i naglašava:
"Ulica Francuska bi na taj način sasvim sigurno postala jedna od najprometnijih ulica u gradu i vrlo izvesno novo saobraćajno usko grlo".