• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Konačno "fajt" na stazi!

Posle duže vremena videli smo pravu borbu za prvo mesto na samoj stazi. Hamilton i Fetel su se tokom trke za veluku nagradu Barselone više puta smenjivali na čelu, ali je Britanac na kraju bio uspešniji.

SVE GALERIJE

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Drake

Volim gledati F1 ali je Moto GP mnogo bolji. Zamislite samo da neko iz Jamahe kaze Rosiju da pusti Vinjalesa, Doviciozu da pusti Lorenca itd.... Zato mnogo vise volim Moto GP, igra se za ponis, za cast, timske kolege koje zele da pobede drugog kolegu iz tima, da pokaze da je bolji a ne ova pederska taktika Mercedesa. Ubedjen sam da bi Botas imao mnogo vise bodova da nema timskih naredbi

Nikola PFC Leskovac

Mercedes je danas u Barseloni (a i u prošloj trci u Sočiju) pokazao Ferariju kako treba da funkcioniše tim. Sama činjenica da to, posle niza godina, Mercedes mora da radi kako bi pobedio - pokazuje da se neizvesnost u F1 na velika vrata vraća. Prosto, njihova pobeda više nije komforna kao prethodnih godina, gde se samo postavljalo pitanje koji od dvojice njihovih vozača će pobediti kao i u kojoj trci u sezoni će obezbediti pobedu u konkurenciji konstruktora. Sada je jasno da će morati da funkcionišu kao tim i da se pritom oslanjaju na okolnosti kako bi sačuvali ono što su prošle godine osvojili. Zato se, sada već jasno, Botas stavlja u službi drugog vozača koji radi za tim. Što je i logično, a šta će on oberučke prihvatiti kako bi sačuvao dar s neba da se nađe u ovom timu i kako bi produžio ugovor, znajući pritom, šta je i Rozberg morao da radi po dolasku "kod Hamiltona". To je potvrdila i današnja trka, u kojoj nije bila samo dovoljna pol pozicija Hamiltona, u kojoj nije bilo ni dovoljno ispadanje Raikonena u prvoj krivini prvog kruga trke, gde ni (logično) zadržavanje Fetela od strane Botasa (nakon prve zamene guma) nije urodilo plodom, već je moralo da se dese i okolnosti koje su Mercedes vratile u trku. Ali koje, takođe, opet ne bi bile dovoljne da tim Ferari nije pravio početničke greške i trku izgubio taktički od Mercedesa. Toliko je Fetel dobro vozio. Tim Ferarija je najpre pogrešio kod prve zamene guma, gde su prerano poslali Fetela u boks u trenutku kada su znali da je na stazi gužva i da gotovo sigurno izlazi iza Botasa koji će ga, opet sasvim sigurno zadržavati dok i Hamilton ne obavi isto, preko "preduge" zamene pneumatika (uvek preko 3 sekunde, dok Mercedes to obavlja za 2,2) pa preko katastrofalne taktike kod virtuelnog vozila bezbednosti, kada su dopustili Mercedesu (Hamiltonu) da nadoknadi Fetelovih 8 sekundi prednosti (koje je junački izborio pod gore navedenim okolnostima u borbi protiv dva suparnička vozača sa jasnom i izuzetnom taktikom njihovog tima) i bez pomoći Raikonena koji je ispao u prvoj krivini. To je jako mnogo grešaka Ferarija u ovakvim okolnostima. Fetel jednostavno, u datim uslovima, nije mogao više od odličnog drugog mesta (koje je imao i na startu trke), iako je od prve krivine vodio trku dok ga tim, lošim odlukama i taktikom, nije počeo "sputavati" da je zadrži. Kao navijaču Ferarija, drago mi je da je Fetel sačuvao 1. mesto u šampionatu u konkurenciji vozača, ali se nadam da će Raikonen shvatiti da je drugi vozač u timu, potom, koja je njegova uloga (i značaj) u borbi za titule u obe konkurencije, kao i da će izbegavati situacije u kojima će ga Botas, Verštapen ili Masa izbacivati iz trke u njenoj ranoj fazi. Da će shvatiti da mora da završava trke i da u njima pomaže klupskom kolegi i timu. Da će se, dakle, sklanjati iz gužve, jer je jasno da iz njih neće izlaziti nazad na stazu nego odlaziti "u svlačionicu - pod tuš". Bojim se da je Ferari nakon par godina apsolutne nekonkurentnosti ispao iz "ritma" i zaboravio šta znači tim i tehnička podrška ali i nepogrešivost u taktici i radu mehaničara. Sve ono što ih je krasilo u vreme Šumahera, gde su radili nepogrešivo - kao švajcarski sat . Ako to vrate - Fetel osvaja titulu, a da bi je osvojio - MORAJU to da vrate! To je on danas (i do sada u 2017.) pokazao. To je pokazao i SF70H bolid. Ferari "kao tim" je na potezu u narednim trkama... #ForzaFerrari!

johnny

@Nikola PFC Leskovac şlažem se gušt jevidit napokon dva vozača kako s bore kotač uz kotač za 1 mjesto